מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מהדורת כ”ו של ליל שישי בשטיבל מתפרסמת בליל כ”ו בכסלו והאש עדיין מתפשטת • ליבנו עם משפחות הנספים, אנו מאחלים רפואה שלמה לכל פצועי עמך בית ישראל • בפנים: חדשות עולם הפרסום, תזוזות בענף, מכרזים ותקציבים, כנסים ואירועים של השבוע שחלף • וגם: צוות פאשקעוויל עשה יום במרכז • גם הבלקברי היה שם
11.	ינון פלח מביא לפגישה עותק של 'ביזנס' לקובי סלע. למרבה ההפתעה, הוא גילה את תמונתו כשהיא מתנוססת על פני עמוד שלם. צילמנו את תדהמתו בהתהוות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת כ”ו של ליל שישי בשטיבל מתפרסמת בליל כ”ו בכסלו והאש עדיין מתפשטת • ליבנו עם משפחות הנספים, אנו מאחלים רפואה שלמה לכל פצועי עמך בית ישראל • בשל המשדר הפתוח של רדיו קול ברמה, תוכניתו של איתן דובקין לא הותרה לפרסום ביום חמישי האחרון והיא שודרה רק ביום ראשון.

עודכן (07/12/2010): השבוע בתוכנית ‘הותר לפרסום’ עם איתן דובקין: סיקור מיוחד מכנס המי”ל ומקאן אריקסון על פרסום למגזרים, הקלטות של מפרסמים ופרסומאים מהכנס, איך הם רואים את הפרסום למגזר החרדי, יורם אדרי סמנכ”ל המשביר לצרכן על הגדלת הפרסום למגזר החרדי, פרופ עוז אלמוג מבכירי הסוציולוגים בישראל איפה המגזר החרדי יהיה  עוד 15 שנה, איש יחסי הציבור רוני רימון על ניהול המשבר של חברת סלקום, יו”ר בשבע דודו סעדה על הקמת איגוד לעיתונאים דתיים, והפינות הקבועות ספי בר חי עם ביקורת פרסומות וישורון תורג’מן עם החדשות.

[audio:http://pod.icast.co.il/6edb99cd-0e4b-41bc-8a7c-7b2d9f174142.icast.mp3]

עדכונים מהשטיבל

תזוזות בענף, תקציבים ומכרזים

מאפיקים לאפיקים חדשים: רותי וולף הודיעה לאחרונה על פרישתה מממשרד הפרסום אפיקים. לפאשקעוויל נודע כי היא מתכוונת לעבור לצד השני של המתרס ולשמש כמנהלת שיווק של חברת פרטנר (אורנג’). וולף העדיפה שלא להתייחס לשמועות ורק אישרה שהיא עוזבת ב-12 לדצמבר את משרדי אפיקים. נשמע מצוין, נשמע אורנג’.

שתזכו לגדלו: פרסום גיל קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של יגדיל תורה. הקמפיין החל בטפטופים קטנים במקומונים והשבועונים ובפרסום גיל מבטיחים לנו שזה רק ה’סיפתח’ לדבר האמיתי, פעילות קד”מ הכוללת תלי דלת בכל הריכוזים החרדיים וקמפיין ענק שיעלה בהמשך בכל מדיה אפשרית.

ר. גיל, שימי לב: יגאל רווח קיבל את המכתב המיוחל, המבשר בצורה רשמית כי הוא, ולא אחר, זכה בתקציב הפרסום של קופ”ח כללית. זאת, למרות הפרסום המוקדם ביתד נאמן לפיו גורמים בלתי מקצועיים דיווחו על הניצחון בעוד “הכל פתוח” ושום דבר עוד לא הוחלט. ואם להתייחס ברצינות לידיעה המוזרה שהתפרסמה באותו יומון, הרי שיש ספקולציות מעניינות במיוחד, מי ביקש לפרסם את הידיעה ומדוע. וזה לא מי שאתם חושבים.

עם אנרגיות חיוביות: משרד הפרסום הירושלמי מותגים, בבעלות יחיאל פרוש, קיבל את תקציב הפרסום והיח”צ של מותג משקאות האנרגיה ‘בלו’ והוא יוצא במבצע קד”מ מלווה בפרינט (המתפרסם השבוע בעיתונים) הקורא למנהלי מוסדות וישיבות לפנות אליהם ולבקש סופגניות ומשקאות אנרגיה, לכל משתתפי מסיבות החנוכה למיניהן. בהמשך מתוכנן קמפיין נוסף, אבל נשאיר משהו לשבועות הקרובים.

שת”פ מהודר: חברת האינטרנט המסונן נתיב עושה היסטוריה וחובר לראשונה לספקית אינטרנט. מעתה, במוקדי השירות של אקספון 018, יציעו ללקוחותיהם אינטרנט מסונן וכשר של ‘נתיב’, שהופך את שמה ל’נתיב 018′ ותספק מעתה, כאמור, גם רשת תקשורת וגם ספק (שומר שבת, כשר, מהדרין ועוד). החברות הנ”ל מתכננות לצאת במסע פרסום וקד”מ מאסיבי בקרב המגזר החרדי, בהכוונת הרבנים, בליווי משרד הפרסום של מוטי קוטיינר.

מתפטר ובא: אחרי שעזב את טריו לפני כחודש, משה גבריאלוב מצטרף לשורותיו של משרד הפרסום בראשית, לאחר שרוב הלקוחות שטופלו על ידו בטריו עברו אף הם אל המשרד החדש. ברכות מקרב לב שגורות בזאת. שמחנו לשמוע.

אמת מה נהדר: משרד הפרסום מנטה משיק ברגעים אלו ממש (ליל שישי לפנות בוקר) קמפיין חוצות מאגניב במיוחד. תחנות אוטובוס ברחבי בני ברק מותגו עם מראות אמיתיות המפרסמות חנות מקומית של מוצרי טיפוח ואקססוריז לנשים. לייק.

ליל שישי בשטיבל #26 1
מה המראה שלך היום?

כנסים ואירועים

עושים היסטוריה: אמש, בשעות הבוקר של יום חמישי, נר ראשון של חנוכה, התכנסו נציגי המדיה הדתית והחרדית במשרדי בשבע, ביוזמתו של יו”ר ‘בשבע’, דודו סעדה. “היגוי בנושא אגודת העיתונאים הדתית”, נכתב בכותרת ההזמנה שקיבלו המשתתפים. בכוונתו של סעדה להקים גוף חדש שלא יהיה מושפע מארגוני שמאל רדיקאליים כדוגמת אג’נדה, שהעניקה חסות לכנס אילת לעיתונות 2010, ולעשות מהפכה בעולם העיתונות. “אנו עומדים לעשות היסטוריה”, הוא הבטיח. השתתפו בכנס: דודו סעדה – יו”ר ‘בשבע’, עוזי ברוך – עורך בערוץ 7, קובי סלע – יח”צ,  ינון פלח – ‘קו עיתונות דתית’, אבי מימרן – רדיו ‘קול ברמה’, אברהם לוריא – ‘המבשר’, עמיעד טאוב – ‘דתילי’, לירון נגלר כהן – ynet, מוטי רובינשטיין – ‘פאשקעוויל’, שרה גל (רוטנברג) – ‘בקהילה’, דוד רוטנברג – ‘בחדרי חרדים’, חזקי ברוך – ערוץ 7, יוני קמפינסקי – אתר ‘בשבע’, עו”ד יהודה גרינהוייז, הילה פלח. פרטים אודות הישיבה ומסקנותיה, יפורסמו בהמשך. בינתיים, כמה תמונות:

ליל שישי בשטיבל #26 2
חלק מצוות ההיגוי לאגודת העיתונאים הדתית
ליל שישי בשטיבל #26 3
נציגות חרדית ודתית
ליל שישי בשטיבל #26 4
בצד השני של השולחן: סעדה, פלח, סלע ועוד
ליל שישי בשטיבל #26 5
עוזי ברוך ואחיו הצעיר. שואלים ומשיבים כהלכה
ליל שישי בשטיבל #26 6
הישיבה מסתיימת וצוות ההיגוי מתפזר
ליל שישי בשטיבל #26 7
קובי סלע מגלה את עצמו מחדש

היה עשר, אבל בלי קרדיט: בשבוע שעבר סיפרנו על השקה למסעדת סיימון והצדעה לסיום תוכניתו השבועית של ישי לפידות, חמישה בעקבות פרשה. בלי ששמנו לב, הקרדיט למשרד שתכנן והפיק את האירוע המכובד, הושמט, בשגגה. אם הייתם שם, אתם יודעים שזאת הייתה ציפי בקר – קומיוניק. אם לא, עכשיו אתם יודעים.

אם אין לחם, תפרסו עוגות: ביום שלישי השבוע נערך כנס המי”ל השנתי, בסימן מגזרים, תחת הכותרת “פורסים את העוגה מחדש”. אנו מאוד מקווים שמנהלי השיווק באמת החליטו לפרוס את העוגה מחדש, עם נתח משמעותי יותר למגזר החרדי. אנחנו בטוחים שמול הקייסטדי של : שלום חיים – טעמן; מירי שניאורסון – משפחה; נדב חן – מעייני הישועה, הם היו די בהלם מנתוני צריכה מדהימים בציבור החרדי. קליק לתמונות של יעקב נחומי.

ליל שישי בשטיבל #26 8
מנהלי השיווק של 'בחדרי חרדים' (אורי צור) ו'כיכר השבת' (ערן משה) - משוחחים יחד
ליל שישי בשטיבל #26 9
בדרכנו החוצה, פגשנו את ישראל פריי מ'בקהילה' יוצא מהחניון, ותיעדנו

מערכת ‘בקהילה’, השבוע

ליל שישי בשטיבל #26 10
הגענו למערכת 'בקהילה' כדי לפגוש את הצוות בעיצומה של תפילת מנחה
ליל שישי בשטיבל #26 11
העיתון יורד לדפוס ויש הערה אחרונה של עוזר דרוק

ביקור מגניב בקוביסיה: במסגרת הסיור הרחב שערכנו אמש באזור המרכז, ביקרנו, בין השאר, במשרד היח”צ המגניב של ידידנו קובי סלע. שרצנו במקום שעה תמימה ולא היה רגע דל. כל תמונה בצבע, כל מילה מבריקה, הפטיפון עובד, והשעון של בני עקיבא משהו משהו. השקיות להפצה ממתינות שם מיום האתמול, בשל השליח שלא הגיע (לקוח סלקום, אלא מה?). צילמנו את הגניזה המקורית וגם את “העיתונים שטרם קראנו, ועיתונים שגם לא נקרא!”.

ליל שישי בשטיבל #26 12
קיר אלבומי המוזיקה במשרד
ליל שישי בשטיבל #26 13
מזווית נוספת
ליל שישי בשטיבל #26 14
התפנוקים לעיתונאים מחכים לשליח, שיש לו סלקום ולא ענה כל יום האתמול, ולכן העיכובים
ליל שישי בשטיבל #26 15
מה השעה אצלכם?
ליל שישי בשטיבל #26 16
מכירים?
ליל שישי בשטיבל #26 17
גם פה יש גניזה
ליל שישי בשטיבל #26 18
הפטיפון (עובד!)
ליל שישי בשטיבל #26 19
קובי בעבודה

קול ברמה זה מה שנשמע: הסיור לא תם בקוביסיה. אחרי שאכלנו צהריים במסעדה היהודית קפצנו לביקור באולפני קול ברמה המהודרים. “אין כמו רדיו”, אמר מי שאמר, “זה הדבר האמיתי”. בתמונות שלפניכם ננסה להמחיש את ההווי היומיומי ברדיו עם ערכים, שורשים ודרך ארץ.

ליל שישי בשטיבל #26 20
ישורון עורך את חדשות פאשקעוויל לפני השידור
ליל שישי בשטיבל #26 21
מנכ"ל קול ברמה בודק את מיקום המיקרופון של תחנתו במסיבת העיתונאים של עמוס שפירא
ליל שישי בשטיבל #26 22
תפילת מנחה באולפני קול ברמה
ליל שישי בשטיבל #26 23
לוח 'הפינה הלשונית' - אהבנו!
ליל שישי בשטיבל #26 24
איתן מקליט וטכנאי השידור עורך
ליל שישי בשטיבל #26 25
דבליודבליודבליו.אין יונים.קו.איאל (ותודה לאהובי)

פינת המזל”ט

מזל”ט לשמחה מרגליות האיש וה SEO להולדת הבן

מזל”ט ליוני לקוסנברג האיש והמסך ההפוך ליום הולדתו

מזל”ט לאריה ארליך סגן עורך חדשות משפחה להולדת ביתו במזל טוב

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. הקמפיין של המראות ,משוכפל אחד לאחד לקמפיין של חנות האופנה טאצ’ בבני ברק.
    את הקמפיין ההוא לפני 3 או 4 שנים ,ביצע עמיחי דביר. (פרסום דביר)

  2. לייק ענק!!
    אהבתי!
    והכי אהבתי את הפינה הלשונית של קול ברמה.. חחח

  3. מוטי, פאדיחה.
    במשרדי מערכת ‘בקהילה’, תופס לו מקום של כבוד על השולחן, גיליון ‘משפחה’.
    אוח.. לא נעים.

  4. בהחלט פאדיחה משעשעת, אבל אני בטוחה שגם במשרי המתחרים יש את בקהילה על שולחן הגרפיקאית 🙂

    בעניין מנטה, זה נראה מעולה ברחוב, אין לי משוג מי עשה את זה קודם, לראות את האנשים בתחנה מסדרים את השיער אל מול המראה, היה פשוט מחזה מצחיק.

  5. גם כאן:
    מזל טוב, שמחה!
    הרבה נחת, ורק נחת, ובכמויות.

  6. מנטה, סחטיין עליכם!

    יציאה מארץ היציאות! לא זכור מישהו שניצל כל כך טוב ונכון מדיה בצורה כזאת, במגזר החרדי..!

    נ.ב.
    פעם ראשונה שנתקלתי בבלוג הזה.. ונראה לי שאשאר בו לזמן מה.

  7. @ מנחם הלפרט:

    הלפרט, תודה גבר!
    אני מעריך אנשים שיודעים לפרגן בשמם המלא. איזה כיף. אוהבים אתכם.

    קובי רוטנברג

  8. רותי- מברוק !!
    את מביאה הרבה כבוד יקירתי .

    פשקוויל, הורסים מתמיד, שמפו שמפו שמפו !

  9. הלפרט, תודה גבר!
    אני מעריך אנשים שיודעים לפרגן בשמם המלא. איזה כיף. אוהבים אתכם.

    קובי סלע


    (סליחה?! זה עבד יופי אצל מקבילי החריף והמרענן, למה שזה לא יעבוד גם אצלי?)

  10. אגב שם מלא,
    חשוב לי לציין שאצלנו במשרד מקפידים על שקיפות מלאה ושמעבר להיות המשרד מגניב במראהו, הוא גם נעים ונחמד בהרכבו האנושי, בעבר-בהווה ואפילו בעתיד.

    ד”ש חם לכולם,
    יעלי.

  11. @ יעל מקובי סלע:
    מה השם המלא שלך, אם יורשה?

  12. יעל, למה שלא תרשימי את האדמו”ר שלך ותניחי לנו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן