דיווחנו כאן על השתלטותם של סוכני פלאפון על רחוב מלכי ישראל שבשכונת גאולה המעטירה. סיפרנו על מכירות של מאות מכשירים. עכשיו אנחנו מוסיפים לדווח על התפתחויות בנושא: מסתבר כי הסוכנים מקבלים שכר הולם מאוד על כל מכשיר כשר שמוכרים, ולא אכפת להם ‘לחטוף’ דו”חות על חניה במדרכה. ומה הפעם? שני סוכני שטח, שתי מודעות שונות ומבצע אחד של פלאפון. מי לדעתכם מוכר יותר?
קרדיט • המודעה המעוצבת: אליעזר כהנא (הידברות) • המודעה בעץ: בלקברי
8 תגובות
מודעה יפה של כהנא, רעיון יפה, ביצוע מדהים. לדעתי גם מוכר
לדעתי, המודעה הפשוטה מוכרת יותר, משום שהיא אינה מעוררת נוגדנים האופייניים לאדם הנחשף לפרסומת. ובמיוחד כשהיא נותנת הרגשה של איזה ‘דיל’ או ‘מציאה’ פחות רשמית ויותר ‘מתחת-לשולחן’.
בעיתון הראשון מוכר יותר
נטו ארט. אפס קופי
לא הבנתי, הראשון מוכר כסף?
אני מאוד מעריך את כהנא, אבל יש כאן טעות בסיסית וזה קורה הרבה.
צריך למכור חווייה, רגש, הייטק, דיגיטל
אפי’ לתת תחושת צורך ללקוח – אתה חייב את זה,
ואח”כ למטה – במחיר שאסור לפספס. גם איכות גם מחיר.
אני חושב השני
כי זה פשוט יותר קליט
מבלי להיכנס לפרטי כל מודעה לגבי עצם השינוי בסגננות מדמה לי כי התש
מבלי להיכנס לפרטי כל מודעה. לגבי עצם השינוי בסגננות נדמה לי כי התשובה מה עדיף הינה שאלת המליון דולר בפרסום מי קהל היעד שלך? אנשי מעמד, קהל הרחב וכו’.