כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
בפוסט זה תוכלו למצוא שתי מודעות של שני סוכנים על מבצע אחד של פלאפון • אחד מזכיר פרסום בין זמננו, השני פחות • כנסו כדי לשפוט, איזה סוכן ימכור יותר מכשירים? • קרדיטים ושאר מילים: בפנים
פרסום חרדי 2000
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דיווחנו כאן על השתלטותם של סוכני פלאפון על רחוב מלכי ישראל שבשכונת גאולה המעטירה. סיפרנו על מכירות של מאות מכשירים. עכשיו אנחנו מוסיפים לדווח על התפתחויות בנושא: מסתבר כי הסוכנים מקבלים שכר הולם מאוד על כל מכשיר כשר שמוכרים, ולא אכפת להם ‘לחטוף’ דו”חות על חניה במדרכה. ומה הפעם? שני סוכני שטח, שתי מודעות שונות ומבצע אחד של פלאפון. מי לדעתכם מוכר יותר?

שתי מודעות • שני סוכנים • פלאפון אחד 1
פרסום חרדי 2010
שתי מודעות • שני סוכנים • פלאפון אחד 2
פרסום חרדי 2000

קרדיט • המודעה המעוצבת: אליעזר כהנא (הידברות) • המודעה בעץ: בלקברי

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. מודעה יפה של כהנא, רעיון יפה, ביצוע מדהים. לדעתי גם מוכר

  2. לדעתי, המודעה הפשוטה מוכרת יותר, משום שהיא אינה מעוררת נוגדנים האופייניים לאדם הנחשף לפרסומת. ובמיוחד כשהיא נותנת הרגשה של איזה ‘דיל’ או ‘מציאה’ פחות רשמית ויותר ‘מתחת-לשולחן’.

  3. לא הבנתי, הראשון מוכר כסף?
    אני מאוד מעריך את כהנא, אבל יש כאן טעות בסיסית וזה קורה הרבה.
    צריך למכור חווייה, רגש, הייטק, דיגיטל
    אפי’ לתת תחושת צורך ללקוח – אתה חייב את זה,
    ואח”כ למטה – במחיר שאסור לפספס. גם איכות גם מחיר.

  4. אני חושב השני
    כי זה פשוט יותר קליט

  5. מבלי להיכנס לפרטי כל מודעה לגבי עצם השינוי בסגננות מדמה לי כי התש

  6. מבלי להיכנס לפרטי כל מודעה. לגבי עצם השינוי בסגננות נדמה לי כי התשובה מה עדיף הינה שאלת המליון דולר בפרסום מי קהל היעד שלך? אנשי מעמד, קהל הרחב וכו’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן