מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
הקרב על הצרכן? גם מיה יוצאת במסע מתקד”מ ומפיצה בכל הריכוזים החרדים, בבתי הכנסיות, חוברות מהודרות עם זמני ההדלקה של כל הרבנים והאדמו”רים • על איסוף המידע: יענקי ביכלר • ומה פספסו לדווח?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות‘ הפתיע בסוף שבוע האחרון עם קד”מ מקסים ומקורי לשמן החדש של ‘מיה’. להזכירכם, השמן ראוי למאכל באישור משרד הבריאות וכשר למאור בהשגחת הבד”צ, וכבר פורסמו פשקווילים מטעם הבד”ץ בעניין זה בשכונות החרדיות.

אז מה התקד”מ? בסופ”ש האחרון חולק אינסרט ברבבות עותקים בכל בתי הכנסת ברחבי הארץ, המפרט את זמני הדלקת נרות חנוכה בכל חצרות הרבנים והאדמו”רים, תחת הכותרת “והדליקו נרות בחצרות קודשך”. על הדיווחים הופקד יענקי ביכלר מהקול החרדי, שפירט את השעות, הימים והמיקום. דווקא את זמני חלוקת ‘דמי חנוכה’ בחרו שם להצניע, כמה חבל!

גם למיהדרין יש קד"מ • תמונות 1
מעיינים בחוברת
גם למיהדרין יש קד"מ • תמונות 2
רשימת הרבנים והאדמו”רים
גם למיהדרין יש קד"מ • תמונות 3
שער החוברת
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. קד”מ מענין ואפקטיבי כי לדעתי אין חרדי שלא מענין אותו כל הנייעס של איפוא מדליק הרב ההוא או האדמו”ר ההוא.
    אני ראיתי את זה בשבת בבית הכנסת ואנשים לקחו את זה הביתה.

    בכלל, העבודה של תוצאות למיה זה כמו נס חנוכה, מסר שהיה מספיק ליום אחד מוצה עד הסוף כדי שיספיק לשמונה ימים :).

    שיחקו אותה.

  2. 1:0 לתוצאות.

    מבריק, שנון, מקורי, ויציאה קטנה מהקופסה.

    אהבתי 🙂

  3. @ sumpi:
    בינתיים זה לא 1:0 אלא יותר בכיוון של 1:1
    טעמן הבקיעו גול ראשון
    תוצאות השוו את התוצאה

  4. אני חושבת שהפייט של תוצאות הוא יותר חרדי ופנימי מאשר זה של טעמן.
    טעמן עשו יותר באזז לשתי דקות אבל תוצאות מיתגו את מיה כחלק בלתי מנותק מהווי החיים של החרדי המצוי, זה התחיל בתמונת היח”ץ של ר’ חיים עם השמן בפעולה המשולבת, ונמשך בכניסה מהדלת האחורית אל תוך בתי הכנסת והישיבות עם עלון מגרה ומושך שאפילו יש כאלו שאולי גם ישמרו אותו בכיס הימני והפנימי של החליפה. מה שכן הייתי מצפה מהפרינטים של מיה להיראות קצת יותר מתקדמים ומסודרים.

    תוקנה שגיאת כתיב

  5. סחטיין,
    פרגון עמוק…

    סוף סוף המשרד הבנאלי הזה שהיה בשקט נראה לי משהו כמו שנתיים,
    התעורר לתחיה בזכות המתחרים.
    מסתמא אמרו להם חבר’ה המתחרים עשו באזז אתם חייבים להביא אותה בהפוכה,
    שיחק להם המזל…

    קנאת פרסומאים תרבה חכמה…

  6. דואר,
    סחטיין,
    אתה מה זה מפרגן
    מכל הלב נכון?

    משרד בנאלי
    התעוררו לתחיה

    יאללה יאללה הקנאה שלך בולטת כמו רמזור אדום בלילה חשוך

    מה שכן קנאת הפרסומאים לא הרבתה חכמה והראיה היא אתה חביבי.

  7. משהו יכול להסביר לי מה קד”ם בזה?
    הייתי קוראת לזה הוצאת עלון בחסות “מיה” אבל ק”דם?
    אני חושבת שיש פה עיוות מושגים והטיית משמעויות(לא שזה חדש בפרסום החרדי)
    אבל באמת לא כל אחד שמחלק דפים ומגדיל שמן נקרא מקד”ם….
    או שמא אני אמורה לזנוח את שחשבתי באשר לפן החוויתי שבקד”ם..?
    בכל אופן אם יש כאן אדם אשר ידבנו ליבו לנדב לי את ההגדרות החדשות …אשמח ועסיס….

  8. אין ספק מהלך חזק של מי שמבין טוב מאד את המגזר

  9. רוצים לראות קד”מ? חכו לשבועיים הבאים כדי לראות איך גיפטי שופכת אור חדש על המושג קד”מ..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן