מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
loto
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מעניין כמה אנשים קונים לוטו בגלל מודעה כזאת… פעם עוד דירבנו אותנו לקנות ולתמוך במפעל שתורם למוסדות תורניים (וגם לא תורניים, כמובן…) אבל כנראה שקצת התייאשו שם ומנסים לשכנע אותנו עם סיפורי ניסים: “מי יודע, אולי גם לכם יהיה נס”. גם אולי וגם נס? לא השתכנעתי. גם בגלל שאצלנו כתוב ‘אין סומכים על הנס’, וגם בגלל שפעם היה לי מנוי במשך תקופה ארוכה מאוד, ולא זכיתי לשום נס (!)… עלי להתייחס גם לעצם המודעה ברמה הביצועית: אהבתי מאוד. צבעים ועיצוב מושכים, סביבון מיוחד ויפהפה, סביבון, סופסופסוף.
אולי עם נס גדול, אולי. 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. נראה לי שזאת יותר תדמיתית מאשר מכירתית.

    יענו- רוצה לומר- המודעה מעבירה את המסר שמפעל הפיס נמצאים חזק בתוך הקהילה.
    כל חג כל החג.

  2. איך בדיוק היא נמצאת בקהילה? בזה שהם מציעים לי לבדוק אולי הפעם יהיה לי נס?
    אם מתכוונים לעשות מודעה תדמיתית,
    אז נו באמת…
    אפשר לעשות קריאייטיב יותר מעניין מסביבון סופסופסוף…….

  3. דווקא אהבתי את הפרסומת הזאת.
    הגרפיקה נעימה ולא מעצבנת.
    מודעה נקיה ממלל מיותר.
    הקישור של חנוכה נס ולוטו עובד יפה.
    הטקסט במודעה מעולה לטעמי
    וכן, גם הויז’ואל יוצר תחושה של וואלה… אולי גם אני יפול בגורל.

  4. חוצניק.
    למפעל הפיס יש כללים! והם לא תמיד הכי נעימים למשרד הפרסום.
    החכמה של מנהל הקריאייטיב היא לדעת בדיוק איזה גבולות אפשר למתוח ובמקרה הצורך גם לדבר אישית עם הלקוח.

    כאן אני מרגיש מודעה צבעונית- שוברת שגרה(שוברת מינוס) שמכניסה אותי יפה מאוד לעתיד (אולי במקרה הנ(נס) ב-ורוד אולי לא?)

    בכולופן חנוכה שמייח!

  5. אני מסכים עם האוהבים.
    המודעה נעימה, יפה, וללא ספק מושכת את העין לכיוון הרצוי.
    וכן.. אני חושב שדינקיס היטיב להסביר כי המודעה אכן מתקשרת היטב עם הימים השמחים הללו בהם אנו חוגגים את עניין הנס ומצפים כמו תמיד לניסים פרטיים בחיינו ומפעל הפיס נמצא כאן כדי לנסות להביא גם לך, האדם הפרטי, את הנס הפרטי שלך.

    אהבתי +

    אדוור..

  6. אחד הסיבות להצלחה של כל אותם פירמידות מפוקפקות שמפילות כל שנה המוני משפחות ובעיקר משפחות חסרי אמצעים, זה הטבע האנושי של אותה אשליה והדחקה שאצלי בטוח זה יעבוד ואני לטא יפול (עיין ערך ההונאה הגדולה בארה”ב)
    וגם כאן מפעל הפיס משחק על המחשבה שרבים מאיתנו נוטים להרהר בה שיום אחד אולי ניהיה מיליונרים מזכיה בלוטו,
    למרות שהסיכוים לזכות בלוטו הם נמוכים הברבה מהסיכוי להיפצע קשה בתאונת דרכים ולהישאר צמח לכל החיים אבל בכ”ז אנחנו בטוחים שנזכה בלוטו יותר מאשר שניפצע בתאונה,
    וזה כנראה מה שהנחה את המפרסמים כאן, לנגן לציבור על האשליה שאולי יבוא הנס ועוד בתקופה של ניסים ובהקשר של משחק.
    לדעתי מסר טוב ומודעה טובה.

  7. תקציבאי

    רק לחדד את הסיכויים

    יותר סיכוי שתושב אופקים
    יחייג מספר טלפון סתם על פי ניחוש
    ויגיע למי שמחפש
    מאשר לזכות בלוטו.

    אין לי כח להסביר בדיוק
    אבל זה לא סתם הלצה
    זה מציאות

    חנוכה שמח לכולם.

  8. אין על סביבונים.
    יש שם מלא אותיות, כל אחד תופס את האות שלו ועושה חגיגה..

  9. מזל שיש סביבונים.

    כל אחד מאמץ אות אחרת שנמצאת בשם שלו או של סבתא שלו
    ומארגן קישור מדהים לחנוכה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן