WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
אורח מיוחד מחו”ל, Mr. DongSeok Choi – נציג חברת סמסונג הקוריאנית – הוזמן לכנס המובילים של המבשר • הוא ידבר על שוק הסלולר המתפתח בעולם ויספר על הסיבה בגינה נענתה ענקית התקשורת להשקיע במכשירים כשרים עבור המגזר החרדי • מוישה צוקר מביא את הפרטים, אנחנו נהיה שם
image001
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה מתקרב בצעדי ענק: בעוד פחות משבוע ייערך כנס המובילים של עיתון המבשר (יום ראשון הבא), במלון שרתון סיטי טאוואר. ראיתם כבר את הסרטון שהופק על ידי מחלקת השיווק של העיתון והתוכניה המלאה עדיין לא פורסמה.

“מדד המובילים”, הסוקר את החברות המובילות בציבור החרדי ומדרג אותן, נערך השנה על ידי מכון ‘דחף’ בראשותה של ד”ר מינה צמח – יוצג בשיאו של הכנס. התחומים המסקרנים ביותר הם אלו שיש בהם מספר לקוחות מתחרים, כגון שוק החלב, הסלולאר, המזון, רשתות המזון ועוד.

למערכת פאשקעוויל נודע, כי מלבד המדד המעורר עניין, הצליחו בעיתון המבשר לשדרג את הכנס למחוזות לא מוכרים בציבור החרדי, ולהשוותו לכנסים כלכליים מובילים (זו המילה המנצחת).

איך הם עושים זאת? לראשונה, השנה, ישתתף אורח מיוחד מחו”ל, נציג חברת סמסונג הקוריאנית, Mr. DongSeok Choi, שהוזמן במיוחד לכנס. הוא צפוי לדבר על שוק הסלולאר הכשר והסיבה להיענות של ענקית התקשורת סמסונג להשקיע במכשירים כשרים עבור המגזר החרדי. יהיה מעניין, בפרט אם קובי אריאלי יתבקש לתרגם מקוריאנית לעברית.

חוצניק מעדכן כי נציגי פאשקעוויל יהיו בכנס המובילים, כדי לעדכן על מגוון הכותרות הכלכליות שהערב צפוי להנפיק.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. זה לא העיתון שאסור לו לשלוח אליכם
    pdf של המדור שלו לענייני פרסום?

    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן