מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
otiot
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני כמה ימים קיבלנו מייל מגולשת חדת-עין, עם שני פרסומים שונים לחנות ‘אותיות’. המודעות התפרסמו בשבוע שעבר בהמודיע וב’כוח הפרסום’. הסורקת שאלה בתמימות: “אתם הבנתם את זה?”, ואנחנו שאלנו את אותה שאלה – למה 2 מודעות שונות, מ2 משרדים שונים, באותו שבוע – לאותה חנות?… נשמח לשמוע הסברים מתקבלים על הדעת. בינתיים, שבוע טוב וחודש מעולה!

האותיות הקטנות 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. אני משוכנע שהגולשת חדת-העין היא זו שהכניסה שני מודעות שונות משני משרדי פרסום שונים.
    והנה… יש לה אייטם בלי כסף.

    זה כבר ענין של יחסי ציבור.

  2. ברוך, כדי להופיע בבלוג לא צריך לשלם לשני משרדי פרסום.
    יש אופציות יותר זולות 🙂

  3. החנויות בבעלות שונה לגמרי
    חוץ ממשכן התכלת המשווק לשניהם אין ביניהם אפילו קשר עסקי.

    ובלי לדבר על איזה מודעה יותר יפה

    רמז: מה קורה כשגרפיקאי +- עושה פרסומות.
    (הרמז קצת קשה אמנם, אבל למי שמכיר יודע)

  4. לא הבנתי.
    אם הם, לטענתך, בבעלות שונה לגמרי – מדוע החנות בירושלים מפרסמת חינם את הסניף בבני ברק?

    קלוש מאוד.

  5. אם זו הייתה רשת גדולה הייתי אומר שהם מחזיקים
    משרד פרסום אחד בבעלות אשה לפרסום לקהל יעד – נשים.
    ומשרד פרסום שני בבעלות גבר לפרסום לקהל יעד – גברים.

    אבל באותיות….? לא הייתי חושד.

  6. הם באמת עשו פרסומת לגברים ולנשים ,חוצמזה שלב ורוד לא היה עובר את הצנזורה של המודיע.
    יכול ליהות גם שהיה מבצע לחנוכה 1+1 או משו כזה..

  7. למה תקציב הפרסום של פלאפון, מפוצל בין המשרדים אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי?
    ולא שאני מנסה להשוות בין תקציב פלאפון במגזר הכללי ל’רשת אותיות’ (מה זה בכלל???)

  8. מוזר..

    איפה נציגות אגס שמשוטטות פה???

    אדוור..

  9. פוס

    אתה שואל או אומר?

    אני אומר לך שהם בבעלות שונה
    אם תתעקש אני יביא לך את מספרי הסניפים כפי שרשומים ברשויות.

    הם חברים טובים ויש ביניהם אולי קשרי מסחר וייעוץ
    אבל הבעלות בעצם לא שייכת אחד לשני.

  10. אני חושב שיש להם פשוט קשרים ומחירים טובים משני משרדי פרסום ותו לא.
    כי לא הגיוני שחנות אחת תשלם לשני משרדי פרסום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן