כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
תושבי בני ברק נהנו היום ממחזה סוריאליסטי במיוחד: עגלות רתומות לסוסים הסתובבו ברחבי העיר ומספר מתנדבים חילקו מזון למשפחות נזקקות מטעם ארגון חסדי נעמי • מפאת החשיבות הגבוהה של העניין, ובגלל שלשותפי יש רכב והוא צריך לתדלק גם מחר, אנו מפרסמים פוסט מפרגן ומצולם • הכניסה לפוסט אינה כרוכה בתשלום נוסף
בעיר הזאת אין חניה, אוף, אני מאחר לפגישה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תושבי בני ברק נהנו היום ממחזה סוריאליסטי במיוחד. עגלות רתומות לסוסים הסתובבו ברחבי העיר ומספר מתנדבים מטעם ארגון חסדי נעמי חילקו מזון למשפחות נזקקות.

אין צורך לספר על הארגון, בדיוק כפי שאין סיבה לעדכן אודות העלייה הדרמטית במחירי הדלק. אמש, סיפר לנו שרון בתוכניתו ‘לילה כלכלי’, כי ח”כ ברקוביץ-משהו יזמה “יום ללא דלק”, כלומר, אזרחי ישראל יפגינו באמצעות אי-מילוי הטנק שלהם. למרות שאין ברשותי מכונית, החלטתי להצטרף למחאה וגם אנוכי לא תדלקתי. מקווה שעזרתי.

אל תשאלו איך בדיוק זה קשור לחסדי נעמי ומדוע הם צריכים להפגין באמצעות סוסים ועגלות במקום לטפל בדברים יותר חשובים, משום שהתבשרנו על ידי יוסף כהן, יו”ר הארגון, כי עלות הדלק החודשית לצי המשאיות של חסדי נעמי – עמו מפיצים ומחלקים מזון בכל חלקי הארץ – הגיעה עד כה לכשמונים אלף שקלים. “העליות התלולות האחרונות במחיר הדלק מעמידים את פעילות החסד של הארגון בסכנה”, הוא אמר היום לתקשורת.

התקשורת נתנה במה (ועוד תיתן) לארגון בשל התעלול היח”צני המעולה, במסגרתו הוחלט להעמיס את חבילות המזון על העגלות הרתומות לסוסים, שהחליפו למספר שעות את המשאיות (הזוללות) אשר הושבתו באותן שעות.

מפאת החשיבות הגבוהה של העניין, ובגלל שלשותפי יש רכב והוא צריך לתדלק גם מחר, אנו חורגים ממנהגנו ונותנים ליו”ר הארגון את זכות הדיבור, כפי שמופיע לקראת סוף הקומוניקט.

“מלבד ההתייקרות במחירי הסולר לחימום הביתי בימי החורף הקרים”, אומר כהן, “עלולות המשפחות הנזקקות להיווכח שגם העמותות המספקות את סלי המזון מתקשות לעמוד במשימה. אסור שיקרה מצב כזה. אנו מוציאים עשרות אלפי שקלים על דלק וסולר, אולי אם נעבור לחלוקה באמצעות סוסים ועגלות, כמו שנסענו בילדותינו, נצליח לעמוד במשימה הכמעט בלתי אפשרית של חלוקה שוטפת באופן סדיר”.

צילומים מעולים: עופר עמרם

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. יפה,

    מקורי ונחמד,

    אין דבר טוב מזה, להיחשב כירוק וכלוחם למען החברה החלשה וכו’ וכו’. להביא כותרות ותקשורת בכמויות, כמעט בחינם, אחלה באזז..

    למרות שזה מזכיר לי שבגיל 16 הבאתי לת”ת את הסוס ועגלה הראשונים לאסיפה בפורים, סחטיין..

    קובי, קבל שאפו!

  2. סליחה שאני הורס ת’חגיגה. מעניין אותי רק איך עובד כאן הקטע של “מתן בסתר” בו בזמן שכל השכונה מדברת על הסוסים שהביאו את המשלוח מחסדי נעמי למשפחת *****. סה”כ הרעיון חמוד ויש בו חן של חשיבה מחוץ לקופסה.

  3. סחטיין לקובי פינקלר על הרעיון החמוד זה מה שנקרא יחצ לפנים….

  4. א. בושה שבשביל יח”צ מבזים את המשפחות המקבלות.

    ב. אולי הרבה אנשים דיברו עליהם, אולי הם קבלו כמה שקלים מזה, אבל הם עושים לעצמם תדמית זולה, שוק.

  5. זה קובי סלע ולא פינקלר : ) ואכן הוא תותח על!

  6. וואלה הייתי מעדיפה לגווע ברעב מרב עוני.
    ושלא יעשו לי פרסומת כזאת עם סוס ועגלה………

    למען ה’..
    מהזה???????????

  7. גם אני חושבת שעשו כאן תעלול יחצני על חשבון משפחות נזקקות הגיב:

    !

  8. החלק הייח”צני מעולה ומעורר תאבון. אם כי היו יכולים לחסוך את החלק של חלוקת המזון הפיזית למשפחות הנצרכות. מוטב היה אילו היו מסתובבים עם הסוסים ברחובות בני ברק רק למען ישמעו ויראו, מבלי לפגוע בנזקקים. האפקט היה זהה.

    אך שוב, החלק היחצ”ני מעולה, ושימותו הקנאים.

  9. זה מתן בסתר?????????
    רק לחשוב על משפחה שמקבלת מזון מסוס ועגלה שמסקרנים את כל הבני ברקים.

    יח”צ עצוב.

  10. רעיון מצויין.
    מעביר את המסר ויוצר התעניינות.

    נוחעם כתב:

    החלק הייח”צני מעולה ומעורר תאבון. אם כי היו יכולים לחסוך את החלק של חלוקת המזון הפיזית למשפחות הנצרכות. מוטב היה אילו היו מסתובבים עם הסוסים ברחובות בני ברק רק למען ישמעו ויראו, מבלי לפגוע בנזקקים. האפקט היה זהה.
    אך שוב, החלק היחצ”ני מעולה, ושימותו הקנאים.

    מצטרפת לנ”ל

  11. ובכן,

    מחמיא, מחמם את הלב, מפרגן ומשמח. But, הכבוד האמיתי כולו, שייך לחברים בחסדי נעמי שעושים את העבודה בשטח וכדאי לשמור על פרופורציות. אנחנו רק מלווים את הפעילות במדיה.

    אגב שמירה על כבודם של ה”לקוחות”: בחסדי נעמי מקפידים מאוד בעניין, ולא לחינם אין המשך בתמונות (או שלא) למסע הארגזים. הם לא באמת הגיעו במסגרת פעולת מחאת האנרגיה המצולמת אל בתי הנצרכים האמיתיים … לא התכוונו לחשוף ובטח שלא חשפנו את זהות הנצרכים.

  12. אכן לא ברור מה קשור דווקא חסרי נעמי לדלק אבל מדובר בהופעה יחצנית ומקורית יוצאת מן הכלל תוך דינמיות וניצול אקטואליה. אגב אולי יש איזשהו “ויקי כנפו” שיקח את הדברים הלאה ויעשה גם כאן מהפכה אזרחית נגד התעללות השלטון ושכבת השומן בכל אזרחי המדינה???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן