מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
נוכל לסכם את מדור המדיה הנוכחי של חיים גיל במילה אחת בלבד: יפעת » תוצאות יפעת לשנת 2010 וחשיפה בלעדית של ‘מרכז העניינים’ – מי מפרסם אצל מי » וגם תקציב היח”צ של טמבור עובר לידיים של תוצאות אפקטיביות » והמדורים הקבועים: לומדים לקרוא (עם התנצלות), שווה ציטוט (כפול), צא ולמד ומושג בפרסום »
inyanim
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
נוכל לסכם את מדור המדיה הנוכחי של חיים גיל במילה אחת בלבד: יפעת » תוצאות יפעת לשנת 2010 וחשיפה בלעדית של ‘מרכז העניינים’ – מי מפרסם אצל מי » וגם תקציב היח”צ של טמבור עובר לידיים של תוצאות אפקטיביות » והמדורים הקבועים: לומדים לקרוא (עם התנצלות), שווה ציטוט (כפול), צא ולמד ומושג בפרסום »
לחצו כאן למדור – עמוד ראשון | עמוד שני
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. איפה יש כאן מישהו עם אומץ שינתח את הדירוג הזה עם סכין חדה? קראתי בכל העיתונים את הניתוחים על התוצאות של יפעת, למה לא קם עיתונאי אחד שיקח את הדברים עד הקצה ויכניס מחט אחת בכל הבלון הזה? התוצאות הללו לא משקפות את המציאות מכל זווית שלא נסתכל עליהם. למשל, בולטון פוטנציאל במקום הראשון כי מי שהביא אותם למקום הראשון זה ספרי אור החיים שקונה את המדיה ישירות מהעיתונים בגרוש וחצי, זה המודעות של נירוונה המזכות את העיתונים בחדר או שניים בחופשת החורף ו/או הקיץ, זה חד פעמית שקונה את המדיה ישירות מול העיתונים בשני גרוש, אה, וכמעט שכחתי את יד לאחים. נעבור לגל אורן, מי שהציב אותו במקום הראשון זה פלדהיים שמשתולל עם עמודי פרסום וגם הוא רוכש את המדיה ישירות מול העיתונים בברטר בכלל. מבחינת מחזור כספי אמיתי לדעתי במקום הראשון עומד משרד הפרסום אפיקים שלא מוכן לרקוד במעגל הזה ומשאיר את עצמו במקום בו עושים כסף ולא עושים רוח, אז יכול להיות שהם נפלו עם המודעה של השטוחים אבל הם בטח לא נפלו עם הלקוחות השטוחים…

    ועוד משו קטן שאת ההרחבה בו אשאיר למישהו שמכיר את הדברים יותר מבתוכו, אני לא נמצא מספיק עמוק בסוגייה, החלוקה של ההשקעה של המשרדים בעיתונים הינה תלויית פונקציה אחת וד”ל

  2. פרסומאי בכיר כתב:

    איפה יש כאן מישהו עם אומץ שינתח את הדירוג הזה עם סכין חדה? קראתי בכל העיתונים את הניתוחים על התוצאות של יפעת, למה לא קם עיתונאי אחד שיקח את הדברים עד הקצה ויכניס מחט אחת בכל הבלון הזה? התוצאות הללו לא משקפות את המציאות מכל זווית שלא נסתכל עליהם. למשל, בולטון פוטנציאל במקום הראשון כי מי שהביא אותם למקום הראשון זה ספרי אור החיים שקונה את המדיה ישירות מהעיתונים בגרוש וחצי, זה המודעות של נירוונה המזכות את העיתונים בחדר או שניים בחופשת החורף ו/או הקיץ, זה חד פעמית שקונה את המדיה ישירות מול העיתונים בשני גרוש, אה, וכמעט שכחתי את יד לאחים. נעבור לגל אורן, מי שהציב אותו במקום הראשון זה פלדהיים שמשתולל עם עמודי פרסום וגם הוא רוכש את המדיה ישירות מול העיתונים בברטר בכלל. מבחינת מחזור כספי אמיתי לדעתי במקום הראשון עומד משרד הפרסום אפיקים שלא מוכן לרקוד במעגל הזה ומשאיר את עצמו במקום בו עושים כסף ולא עושים רוח, אז יכול להיות שהם נפלו עם המודעה של השטוחים אבל הם בטח לא נפלו עם הלקוחות השטוחים…
    ועוד משו קטן שאת ההרחבה בו אשאיר למישהו שמכיר את הדברים יותר מבתוכו, אני לא נמצא מספיק עמוק בסוגייה, החלוקה של ההשקעה של המשרדים בעיתונים הינה תלויית פונקציה אחת וד”ל

    <

    צודק בכל מילה, אהבתי את הניתוח, ומציע לך במקום לכתוב כ”כ ארוך לעשות טבלה עם הנתונים הסופיים להוריד את הנתונים של אלה שידוע לך שבברטר או קונים מדיה בחוץ…

    זה עלול להיות מעניין מאוד…

  3. דוקא יש אמיצים !

    היום בקו עתונות בלי חיטוי, עם פרשנות לא רעה.

    תקראו ותהנו.

  4. אויש,
    שכחתי לפרגן פרגוןאמיתי לחיים ידידי על הניתוח המעמיק..”המדור במיטבו”.

  5. לא קשור לכאן, אבל לא מצאתי מקום אחר.

    הצעה למערכת,
    אם כבר סקרים אפשרו תגובות לפחות אחרי שהם נסגרים.

    תודה וכו”ט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן