מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
שלמה וינברג, תושב ביתר עילית ומשווק מוצרים במקוואות ברחבי הארץ מזה 7 שנים, מוציא לאור מגזין חדש ‘לכל אישה’ • בראיון לפאשקעוויל הוא מספר על היוזמה ומספק מעט נתונים • איך לא חשבו על זה קודם? ובכן, הרבה מאוד חשבו, אך ממחשבה למעשה, רק אחד הצליח להוציא את הפרויקט המיוחד הזה לפועל • ברוך שעשה כרצונו
laisha
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שלמה וינברג, תושב ביתר עילית, משווק מוצרים לנשים במקוואות ברחבי הארץ משנת 2005. לא פעם פנו אליו ברעיון להוציא לאור מגזין לקהל יעד הייחודי ולהפיץ אותו במקוואות אך הרעיונות נגוזו ושום דבר לא יצא לפועל. לאחרונה, הוא החליט לעשות מעשה ולהוציא את הרעיון הזה, שרבים חשבו עליו קודם, אל הפועל.

מגזין ‘לכל אשה’ הוא פרי יוזמתו, וכך נכתב בדבר העורך: “הכל נשאר בחוץ. עבודות הבית ימתינו, המחויבויות האמהיות יחכו בסבלנות, את עם עצמך ורק עם עצמך. זה הזמן שלך. קחי אותו בשתי ידיים ותקדישי אותו לעצמך. מגזין ‘לכל אשה’ הוא אך ורק בשבילך, הוא לא יגיע לידי אף אחד אלא אך ורק לידייך. יש לך כמה דקות לעצמך, תהני מהם בקריאה מהנה בשקט ובשלווה, זה מגיע לך”.

המגזין הוצג בפני הרב משה שאול קליין שליט”א מו”צ בבית הוראה זכרון מאיר ב”ב, אשר הרעיף מברכותיו ואישר.

במגזין תוכלו למצוא כתבות מגוונות, ביניהם אכילה נבונה ושמירה על חיים בריאים, טיפים בשלל נושאים ופרסומות שלא תמצאו בשום מקום אחר. גם מדור הצרכנות נכנס בין הדפים, תחת כותרת שלא מותירה מקום לדמיון: יחסי ציבור.

שלמה וינברג, מספר לפאשקעוויל אודות הרעיון המיוחד. “מקוואות זה לא משהו שחדש לי. אני משווק מוצרים במקוואות משנת 2005. לא פעם פנו אלי אנשים שחשבו להוציא מגזין ייחודי לנשים והתעניינו כמה יעלה להם להפיץ אותו. אבל השנים חלפו ושום דבר לא התקדם, עד שהחלטתי לעשות זאת בעצמי. ברוך השם, ההיענות יפה”.

יש כבר מפרסמים גדולים?

“בודאי. מעייני הישועה פרסמו אצלנו, כללית, לאומית, חברות תרופות ועוד”.

בכמה עותקים הוא מודפס?

“המגזין מודפס בשני פורמטים, גדול וקטן. הרבה נשים מעדיפות לקרוא את המגזין במקום ולא לקחת הביתה כדי שהילדים לא ייחשפו אליו. עבורן אנו מדפיסים את המגזין בפורמט גדול, קרי A4, בציפוי למינציה, בשמונה אלף עותקים. הפורמט הקטן הוא נוח להכניס לתיק ולקחת הביתה ולקרוא בנחת, בגודל A5, אותו אנו מדפיסים ב-30 אלף עותקים. המגזין מחולק ב-120 מקוואות בכל רחבי הארץ”.

יש פידבקים?

“המון. באמת המון. אנחנו גם שולחים את המגזין בפורמט PDF במייל, לכל דורשת. בינתיים יש לנו רשימת תפוצה של 500 נשים שמקבלות את המגזין בדואר אלקטרוני. ויש הרבה פידבקים. אני גם מקבל טלפונים מנשים שמעוניינות להשתתף ומבקשות לכתוב במגזין”.

וינברג מרוצה מהתוצאה עד כה ומספר כי יש בתוכן המגזין כדי ללמוד הרבה מאוד על שלל נושאים עליהם אי אפשר לכתוב בעיתונות החרדית הסטנדרטית משום שהיא מגיעה לכל קהלי היעד בו זמנית. רעייתו לאה עוסקת בשיווק המגזין ושניהם מקווים כי המפרסמים הרלוונטיים ישכילו להכיר בהם כמדיה החזקה ביותר לקהל היעד הספציפי ויפרסמו את מרכולתם.

סטארט-אפ חדש? מגזין 'לכל אשה' 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. אתה בטוח שזה מקום לכתוב על העיתון ועל מקומות הפצתו?

  2. לא נעים לי לומר אבל העיתון הזה לא יחזיק הרבה זמן מעמד

    מ4-5 עמודי פרסום לא מכסים את עלויות הסנדביץ’ לנהג שמחלק במקוואות

    בכל מקרה, רעיון נחמד בלי שום סיכוי כלכלי. ניפגש בחוברת מס’ 10….

  3. תחשוב טוב טוב לפני שאתה יוצא ל’מלחמה על חייך’…

    מניסיון,
    תכין הרבה כסף בצד והרבה הרבה אורך רוח, זה יכול לקחת שנה ויכול לקחת גם שלוש שנים. אבל אם תהיה חזק, בסוף זה יצליח. השאלה כמה כסף תפסיד עד אז וכמה תוכל לייצר לאחר מכן, הרי אתה די מוגבל…

    בכל מקרה “מחזיק אצבעות”…

    בהצלחה

  4. יש גבול על מה כותבים ועל מה לא. מסתבר שעברנו את הגבולות….

  5. לא הבנתי , התכנים בעיתון לא מתאימים?

    או שמא מקום הפצתם?

  6. קצת דוחה אותי.

    שאני הייתי בחור, לא ידעתי מה זה מקווה לנשים.

    הבנת אותי חוצניק?

  7. @ בלן:
    אל תהיה כזה פסימי,
    אוטוטו ייצרו אפקטים מיוחדים אל מתחת פני המים,
    כולל משקפי צלילה תלת-מימדיות ועוד כהנה וכהנה…

  8. גל”ש מרוכז.

    אי אפשר להותיר מקום טהור עפ”י תבל?????

  9. תפסיקו להיות חבורה של צטדקנים שמזדעזעים מחלוקת עלונים במקוואות.
    אם אתם כאלו יפי נפש, צר לי להודיע לכם ידידי, אתם במקצוע הלא נכון.

    שלמה וינברג מוכר את מרכולתו זו במשך שנים במשרדי הפרסום החרדיים. חלוקת דוגמיות וכו וכו. מה לכם כי נרעשתם משמוע הבשורה??

  10. @ איש:
    בין לנסות דוגמית של קרם ידיים,
    לבין לקבל עלון פרסומות, רב המרחק עד מאד…
    מי שלא מבין זאת, הוא זה שמעלה דיונים שכאלו בפורום שכזה…

  11. לכל המצטדקים, השיווק במקוואות מופעל על ידי וינברג כבר 5 שנים לפחות ולמרות “הגועל ” שאתם נחשפים אליו פעם ראשונה, היהדות החרדית שורדת די יפה, ואפילו אתם עצמכם שרדתם לא רע, למרות שהנשים שבסביבתכם כנראה נחשפו לפעילות.

    -מה הקשר לזה שחוצניק רווק, הרי אף אחד לא מצפה שהוא יסקר רק נושאי שיווק שקשורים ונוגעים לחייו האישיים, זהו שיווק שונה וגאוני ולכן הוא מעלה אותו כנושא.

    בכל אופן מכיוון שזהו בלוג פרסום ולא יהדות, אומר שמדובר בשיווק מאוד ממוקד ואפקטיבי אשר בעלות יחסית זולה מגיע לציבור הנשים ורק אליהם, מה שבהחלט נותן מענה לחשיפת מוצרים אשר מיועדים לנשים בלבד ושאותם אי אפשר לשווק בדרכים הרגילות.

    -לכל משרדי הפרסום הגדולים כבר יצא לשווק מוצרים דרך וינברג במהלך השנים ואם לא שמעתם עליו עד היום, אז כנראה שאתם לא נמצאים בשטח יותר מידי זמן או שאתם לא במקצוע הנכון….

  12. @ חיים:
    הגועל הוא של פאשקוויל שמפרסם זאת,
    ולא עצם השיווק.

    קשה להכתיר בתואר “חרדי” אתר שמפרק את אחרון העדינויות הקימות .

  13. באמת שהגזמתם.

    וגם אם רוצים לדווח על ערוץ פרסומי חדש – אפשר לכתוב את זה קצר ודיווחי.

    ואוחזים בעט, בעיקר מוכשרים – אמורים להכיר גם את המלאכה ה’הפוכה’ הזו, דהיינו: הפיכת מסר ל’משעמם’ – כשצריך.

  14. המייל ל[email protected] לא זמין? כל הזמן חוזר לי מייל. אשמח לדעת מייל מדויק לשליחת מגזין\
    נראה מגזין על רמה..
    תודה!

  15. חני הבעיה כנראה אצלך. כי אנחנו מקבלים כל הזמן מיילים. אולי תנסי במייל הזה. [email protected] בהצלחה וקריאה מהנה.
    ותודה לכל המגיבים.

  16. @ חני:

    שלחתי בקשה וקיבלתי קישור לג’מבומייל.

    (למנהלים – אם יש בעיה בהודעה, מחקו אותה בבקשה.)

  17. לא מגלים טפח ולא מכסים טפחיים.
    מבחינת פרסום ותוכן הוא ככל עלון שכונתי מצונזר.
    לא להסחף.

  18. חני כתב:

    מה פיכס?

    היה נחמד אם “חני”יות אחרות היו מבדלות ת’שם שלהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן