WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
פינת חדשות הפרסום והשיווק מבית פשקוויל חוזרת ובגדול בהגשתו של יקי אדמקר > מנחם הלפרט על “באלעבוסטע” > קובי רוטנברג: האם המשרדים הצעירים יותר מבריקים מהמשרדים הגדולים > דוד פדידה על מיזם טכנולוגי חדש > חיים קליגר מתמודד עם תוצאות סקר TGI > וספי בר חי בביקורת קטלנית.
kol-barama
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

והשבוע בתוכנית ‘הותר לפרסום’ בהגשת איתן דובקין, המשודרת מידי יום ראשון בשעה 18:00 ברדיו קול ברמה: פינת חדשות הפרסום והשיווק מבית פשקוויל חוזרת ובגדול והחל מהשבוע בהגשתו של יקי אדמקר > מנחם הלפרט ממשרד הלפרט&ברמן יספר לנו על תערוכת המזון “באלעבוסטע” שזכתה להצלחה בשבוע שעבר > קובי רוטנברג מפרסום מנטה על קמפיין קריאייטיבי ובכלל האם המשרדים הצעירים יותר מבריקים מהמשרדים הגדולים > מפיק המוסיקה החסידית דוד פדידה על מיזם טכנולוגי חדש למשלוח שירים חדשים לאנשי תעשית המוסיקה היהודית > חיים קליגר מתמודד עם תוצאות סקר TGI של עיתון המבשר > וכמדי שבוע ספי בר חי בביקורת פרסומות קטלנית.

[audio:http://pod.icast.co.il/803f16e6-337d-4e6c-9bd4-da983a52e60d.icast.mp3]
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. האזנתי לראיון עם חיים קליגר, על חלק מהדברים שלו אני מסכים ועל חלק פחות. בכל אופן הוא נשמע די בטוח במה שהוא אומר ותמיד נחמד לשמוע איך הוא זורם עם המראיין ולא נתקע בשום שאלה

  2. אחלה תוכנית.

    רק חבל שושו כבר לא שם, השנינות והדינמיקה שלו ושל דובקין היתה כמו ספוג למקרופון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן