כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כבר כתבנו כאן בעבר על התחרות לבחירת הסלוגן שילווה את חגיגות ה60 של העיר בית שמש. עם בחירתו של הסלוגן המוביל הכריזה העירייה על תחרות פתוחה לעיצוב הלוגו אשר יורכב מהסלוגן הזוכה. הלוגו המנצח יופיע בכל פרסומי העירייה וילווה את פעילויות חגיגות שנת ה60. שימו לב: בעוד שעות ספורות נסגרת ההצבעה על הלוגו המנצח. כנסו, הקליקו והשפיעו!
betshemesh
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

העיר בית שמש, הנמצאת בימים אלו בתנופת פיתוח והתרחבות גדולה, נכנסת לשנת השישים להקמתה. כבר לפני מספר חודשים כתבנו כאן על התחרות לבחירת הסלוגן שילווה את חגיגות השישים של העיר. עם בחירתו של הסלוגן המוביל (60 וזו רק התחלה), הכריזה העירייה בשיתוף עם מרכז פרוג על תחרות פתוחה למעצבים גרפיים, לעיצוב הלוגו אשר יורכב מהסלוגן הזוכה. הלוגו, לא מיותר לציין, יופיע בכל פרסומי העירייה וילווה את פעילויות חגיגות שנת השישים.

מתוך 300 הסמלים שנשלחו, עלו לשלב הגמר 15 סמלים מובילים, אשר נבחרו על ידי ועדה מקצועית משותפת לעיריית בית שמש ומרכז ההדרכה פרוג, בראשות דובר העירייה מתי רוזנצוייג. כחברי הועדה מונו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום העיצוב הגרפי: איתמר גור (מרצה ותיק ב: ‘בצלאל’, ‘פרוג’ ו’מנטור’), צביקה סלומון (מעצב על במגזר החרדי שעיצב את מרבית הסמלים המוכרים בציבור החרדי, כולל הלוגו של פאשקעוויל), נחום ברזסקי (אסטרטג, מרצה לפרסום ומוכר לכם בכינויו – ‘נוחעם’) וחיים דיקמן (מנכ”ל פרוג).

דובר העירייה מתי רוזנצווייג סיפר כי המוטיב המרכזי שעמד במרכז התחרות – אשר התקיימה בחסותו של ראש העיר הרב משה אבוטבול שאף הגה את רעיון התחרות – היה שיתוף הציבור ביצירת השפה העירונית של חגיגות השישים, במטרה להגביר את המורל העירוני וגאוות היחידה של התושבים, וכן לחזק את תחושת השייכות וה”ביחד” בין האוכלוסיות השונות בעיר.

הסמלים המובילים שעלו לשלב הגמר, עומדים לבחירת הציבור בבאנר המוצב בראש האתר וגם במערכת טלמסר שהוקמה לצורך התחרות, במספר 057-9482292

שימו לב: אנו נמצאים שעות ספורות מרגע סגירת ההצבעה על הלוגו המנצח. ההצבעה תיסגר היום, יום ג’, כה’ אדר א’ תשע”א בחצות הלילה.

לחצו כאן והשפיעו גם אתם על הלוגו המנצח של חגיגות השישים לעיר בית שמש.

בחירות בבית שמש. כל מה שלא ידעתם 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן