מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
givat1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כאן בונים קריאייטיב 1
תחרות, מלחמה, עזרה, תהילים ומתגייסים. כמעט שכחנו לדבר על פרסומות. בפוסטים האחרונים כמעט לא הבאנו קריאייטיב, לא נגענו בקמפיינים המגזריים. כי חשבנו על דברים אחרים. הרבה יותר חשובים. אבל בתוך הדברים האלה, אנו יוצאים לאתנחתא פרסומית, לנשום קצת אוויר, אל תברחו לשום מקום.
אני מדבר על נדל”ן, על גבעת זאב עלית החדשה. אני מדבר על הקמפיין שבולט מעל כל קמפיין נדל”ני אחר… קמפיין שתמיד מנצל כל חלקה טובה, שיודע מתי לומר את המילה הנכונה, להדגיש את זאת שעוד לא נאמרה וללטש את זאת שהמציאו בעצמם. בלי להגזים.
אם הייתם שואלים אותי לפני שנחשפתי לקמפיין הזה כמה אסוציאציות מהעולם הפנים-מגזרי אפשר לשייך לפרסום הנדל”ן, הייתי יכול לספור אולי כמה בודדות. תוצאות אפקטיביות חשבו אחרת, מחוץ למסגרת. אז בואו נדליק נר – לזכרם של הדירות הנטושות בערי הפריפריות, ובואו נרים כוסית למזל טוב, לכבוד הבית החדש, בגבעת זאב עלית החדשה. ונרים עוד כוסית, סתם בשביל הכיף, כי גם ככה הגענו בתחבורה ציבורית, ולקח לנו רק שבע דקות מירושלים.
כאן בונים קריאייטיב 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. אכן ניתוח של קהל המטרה וכנראה גם פיצוח נכון של בריף אסטרטגיה לגבי שורת מכירה וניצול ניואנסים מגזריים.
    כל הכבוד לכם בתוצאות (למרות שבבחירות האחרונות כיסחתם לי את הצורה (- : )

  2. יופי חוצניק.
    תודה רבה שהרסת לי את הבוקר.

    אתמול חשבתי איך להציג קמפיין בנייה חדש באחת מהערים החרדיות ומודעת המאורסים פשוט הבזיקה לי לעיניים.
    היום אני אץ לי רץ לי למשרד, פותח את הבוקר ב”פאשקוויל” כדי להתעדכן קצת ב”נייעס” והנה אני רואה את המודעה המעולה של תוצאות מול העיניים.
    אז אתה יודע מה:
    @#@%^$%&^ (כאן מופיעה קללה ביידיש שנמחקה עקב הכבוד שאני רוחש לאתר)

    אביהו

  3. ראיתי את המודעות בחוברת לסיכום שנת השמיטה בהמודיע.ואהבתי.

  4. תוצאות אפקטיביות מביאים קראייטיב מדויק וחד,
    רק שהפעם המודעה עמוסה קצת בעין,
    ומקשה על המתבונן להנות מהקראייטיב בסביבה נקייה ואורירית.

  5. אכן בי”ש,
    לגבי העומס זה ממש לא מפריע כי זה העיקר כאן זה מודעת האירוסין שתופשת את העין והשאר בגדר רקע אבל אחרי שנתפסים למודעה כבר קוראים את השאר.

  6. מה זה בי”ש??
    חוצמזה שזה ממש לא תופס את העין, בוא נגיד שאם זה לא היה מתפרסם כאן ספק אם מישהו היה מתאמץ להבין מה מסתתר מאחורי הבלאגן המילולי.
    כל המוסיף גורע.
    לא אני אמרתי את זה….

  7. זה לא תופס את העין? בלאגן מילולי? אולי חסר קצת אוויר אבל מודעות שתופסות את העין בהחלט. . ואסתפק במילות אלו, כי כל המוסיף גורע

  8. אני…
    בי”ש = בית שמש
    תוצאות אפקטיביות עשו את הקמפיין האגרסיבי של רשימת דגל התורה שם… כנראה שיש כאלו שנשארו פגועים

  9. זה חצי עמוד או דאבל? הרעיון מקסים בעיניי ואני לא רואה דרך איך לצמצם את המלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן