מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
לוחות המודעות כוסו השבוע במודעות של חנויות הלבשה חסידית • חסידים ואנשי מעשה יודעים לספר כי מדובר במלחמה של ממש בין ‘דסקל’ ל’ברודווי’, שתי הרשתות המובילות בתחום • נשות ‘דמיון’ הפיקו קמפיין מעניין עבור רשת ההלבשה החסידית ‘דסקל’ • בפנים: דוגמה לקמפיין חסידי מושקע
daskal4
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לוחות המודעות כוסו השבוע במודעות של חנויות הלבשה חסידית. גם בעיתונים ראינו אותם. חסידים ואנשי מעשה יודעים לספר כי מדובר במלחמה של ממש בין ‘דסקל’ ל’ברודווי’, שתי הרשתות המובילות בתחום.

לאחרונה יצאה ‘דסקל’ בקמפיין מעניין, המכיל מידע רב אודות החברה ופועלה. הקמפיין הביא בשורה חדשה ומקורית ללקוחות – “תרגישו את האיכות בידיים”. באינסרט מושקע שצורף לעיתוני ‘המודיע’, ‘בקהילה’ ו’קול העיר’ – צורפו פיסות בד ממיטב התוצרת של חליפות G&G. עם פתיחת האינסרט קיבלנו כתבה מקיפה על החברה ובשער האחורי תמונה מסורתית מרגשת. לקוחות שהגיעו לסניפי הרשת עם פיסת הבד, קנו חליפות וקיבלו מתנה. לייק.

נשות דמיון מציגות: קמפיין חסידי מנצח 1
שער האינסרט עם דוגמיות הבד - לחצו להגדלה
נשות דמיון מציגות: קמפיין חסידי מנצח 2
הכתבה - לחצו להגדלה
נשות דמיון מציגות: קמפיין חסידי מנצח 3
שער אחורי - לחצו להגדלה

קרדיט • משרד פרסום: דמיון מנכ”ל: רותי אטיאס מנהלת קריאייטיב: אסתי שושן תקציבאית: ציפי הימלפרב יחסי ציבור וקד”מ: ציפי הורביץ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. אם כך לא נותרו ברירות רבות לגדי אלא להחדיר לעצמו שהוא ממש צריך-אפילו חייב להתחיל להשקיע קצת יותר בפרסום.
    נו נו נראה את התוצאות.

  2. הייתי חייב לפתוח למשש לבדוק…
    ככה נלחמים. שאפו!

  3. אין שום מלחמה בין ברודווי לדסקל,
    דסקל עוקפת את ברודווי בגדול!

    המלחמה האמיתית היא בין רויאל לברודווי שהם שותפים שנפרדו,
    שניהם עובדים באותו ראש, קונים שם ‘מותג’ מארה”ב ומלבישים אותו על סחורה מסין.

  4. התחרות בענף האופנה החסידי זה פשוט ‘בית ספר לשיווק’ ואני לא מדבר על הגימיק של פיסת הבד ועוד כל מיני קדמי”ם למינהם.
    התחרות שם היא פשוט שוברת שיאים, זר לא יבין זאת.
    אבל בכל שטיבל חסידי ובכל ‘קיפקע’ מדברים על זה.
    מבחינת באזזז לדעתי ברודווי שיחקו אותה עם המבצע של פרוש (50 אחוז הנחה)
    דסקל שומרים על המקום שלהם או לכל הפחות משתדלים להראות שזה לא מזיז להם, ורויאל יצטרך לשכנע למה הוא עדיף על שניהם. (שרפמנ’ס, אפעס קצת נרדמו להם שמה) העיקר שלכולם יהיה הרבה הרבה הצלוחה !
    נ.ב. סתם שתדעו שלדעתי כח הקניה החסידי הוא אדיר !

  5. רויאל מבטיחה מעבר לאיכות חויית קניה.
    חנויות ענק בסטנדרט שמגיע מאמריקה.
    בכלל – בארה”ב רויאל זה נמבר וואן.
    לא סתם הם רכבו על הקטע האמריקאי.

  6. @ שלי:
    רויאל באמת no.1
    אבל בארה”ב…. לא בארץ!!!

    זהו גילגול נוסף של סחורה סינית כמו ברודווי (שגם בעיקרו נקרא נמבער וואן בארה”ב)
    עם אותו יצרן (שלמה ראט).

  7. החנויות המרווחות הדשות של רויאל, הם מעבר לכל סטנדרט מקובל בכל העולם
    אפילו חנות הענק של G&G בבורו פארק שבברוקלין, לא מגיעה לגודל להיקף וליופי של החנויות של רויאל, שלא לדבר על חנויות ההלבשה החסידיות בישראל.

    הגיע הזמן, שהלקוחות הישראלים יזכו לחווית קנייה מהממת.

  8. עם כל הדיבורים על רויאל יש לדסקל ממה לפחד …
    אבל דסקל נלחמים כמו גדולים.
    שאפו קמפיין מבריק מי לא רוצה למשש מה שהוא קונה ?
    בשונה מחנות שרק שומעים עליה.

  9. אם שואלים אותי, הקמפיין של דסקל לא מביא להם שום לקוח. נקודה.
    הייתי בוחר במודעה האחרונה, בכל דור דסקל, מציג את זה בויראוציות שונות ורץ עם זה. משקיע את כל הכסף במודעה הזאת, זה מוכר פי אלף

  10. אני חושב שמישוש חתיכת הבד עבדה כבומרנג, יש הבדל גדול כשאתה ממשש חליפה מוכנה בה אתה מרגיש את העובי, לבין מישוש חתיכת בד קטנטנה ובלי דוגמא מיוחדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן