מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כוסות קפה ריקות, בדלי סיגריות, שאריות רוגעלעך, חשבונות חשמל וטלפון מנופחים, צוות ללא שעות שינה • עכשיו, הצוות ב’פרסום אגס’ מתפנה לסכם את תוצאות הקמפיין המוצלח: תחרות הסיפורים של ‘משכן התכלת’ • כמה סיפורים נשלחו ובאיזה אורך? • וגם: חוצניק כותב בנימה אישית
סיפורים גל גבי סיפורים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כוסות קפה ריקות, בדלי סיגריות, שאריות רוגעלעך, חשבונות חשמל וטלפון מנופחים, צוות ללא שעות שינה. עכשיו, הצוות ב’פרסום אגס’ מתפנה לסכם את תוצאות הקמפיין המוצלח: תחרות הסיפורים של ‘משכן התכלת’ .

לתחרות הסיפורים שיזמו ב’אגס’ עבור ‘משכן התכלת’ הגיעו מעל 400 סיפורים, באורך של 1500 מילה. חשבון פשוט מגלה כי המשתתפים שיגרו למשרד כ-705000 מילים. קמפיין במעורבות גבוהה היה תמיד אתגר אמיתי למשרד פרסום, ולמישהו מגיע פה פרגון.

אז מה היה לנו פה?

זיהוי צורך של רבים מבני ובנות המגזר “להיות סופר/ת” + תגמול כספי גבוה בהרבה מהממוצע (פרס ראשון 4000 שקל) = הנעה לפעולה מידית.

לקוח מבסוט. איך אנחנו יודעים? על פי ‘אגס’, הלקוח מתכנן להוציא ספר מיוחד עם סיפורים נוספים שלא זכו.

ובנימה אישית: תחרות הסיפורים נגעה לליבי, והחלטתי לפרסם את הסיפורים הזוכים גם בבלוג לכותבים חרדים – ‘הגניזה’. בלוג ‘הגניזה’ הוקם במטרה לתת במה לסופרים איכותיים שלא מצאו מקום רלוונטי לפרסם את הגיגיהם. אם תרצו, בימים הקרובים – אחרי שנצליח להתגבר סופית על הפריצה של ההאקרים הפלסטינים – תוכלו להיכנס לבלוג ולקרוא 4 סיפורים זוכים.

'אגס' מציגים: בריף לקמפיין מעורבות גבוהה 1
סיפורים על גבי סיפורים
'אגס' מציגים: בריף לקמפיין מעורבות גבוהה 2
טופס הצטרפות לתחרות
'אגס' מציגים: בריף לקמפיין מעורבות גבוהה 3
מאות סיפורים נשלחו

קרדיט’ס • משרד פרסום: אגס • פלנינג-קריאיטיב: פנינה ויינרב סופרווייזר: עשהאל שחף ארט: טובי מילר •מדיה: דבורי זקס

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. מה זה התמונות האלה? הסנדלר הולך יחף? צריכים חפיפה קטנה ביח”צ .

  2. @ איש בער:
    לרבים השואלים: קיבלתי תמונות באיכות טובה ובעריכה וההקטנה שלי הרזולוציה נהרסה.
    ואם אלו התלונות, תבואו כל יום. אתם אחלה קהל.

  3. זה לא הרזולוציה !
    זה התמונות – עשרה דפים מסודרים בפיזור על שולחן ….. שתי ניילוניות בתקריב….. ודפים לא מזוהים בכתב יד … יפה

  4. רק לשם השוואה, יש פעילויות שההיענות להן ממלאת חדרים שלמים במשרד בשקים מהדואר

  5. אם הם אומרים שהגיעו ארבע מאות סיפורים, כמה אתם מנחשים שהגיע?

  6. אני מנסה להבין:

    תחרות – זה מעורבות גבוהה, זה יח”צ, זה חשיפה גבוהה, זה באז, זה ערך מדובר, זה מיתוג, זה תדמית, זה…מכירות?

  7. הסימן
    הפוסט נכתב ב:16 ביוני, 2011 ע”י: הגניזה

    סיפור מהזוכים בתחרות הסיפורים של ‘משכן התכלת’ • מאת: ח. פרידמן

    “הק-דוש ב-רוך הוא! אנחנו אוהבים אות-ך!!!”

    מחיאות כפיים נלהבת ליוו את השירה האדירה שאיימה לבלוע את גג האולם, לפרוץ החוצה ולהציף את רחובותיה החשוכים של השכונה התל- אביבית. לקרוא את ההמשך »

  8. השטר האחרון
    הפוסט נכתב ב:16 ביוני, 2011 ע”י: הגניזה

    סיפור מהזוכים בתחרות הסיפורים של ‘משכן התכלת’ • מאת: צ. פולק

    רחוב מהרש”ל , היה הבוקר הזה, רחוק מאי פעם. המדרכה הייתה אפורה וסדוקה מהמון שורשים עתיקים שהשתרגו מן העצים שעליה.

    צריך היה לדלג בזהירות כדי שלא להיתקל וליפול. לקרוא את ההמשך »

  9. טלית
    הפוסט נכתב ב:16 ביוני, 2011 ע”י: הגניזה

    סיפור מהזוכים בתחרות הסיפורים של ‘משכן התכלת’ • מאת: ר. גרינבוים

    טלית, סידור קרוע ושני זוגות עיניים בוערות, כל אלו יצאו לתפילת שחרית בלב היער. תפילת שחרית של שלהי מלחמה, תפילת שחרית שאינה יודעת אם חברתה שלמחרת תישמע אף היא.

    ולא בכדי מיקומנו את הטלית במקום הראשון. לקרוא את ההמשך »

  10. טלית שכולה אדומה
    הפוסט נכתב ב:16 ביוני, 2011 ע”י: הגניזה

    סיפור מהזוכים בתחרות הסיפורים של ‘משכן התכלת’ • מאת: מ. דייטש

    אברהמי רוזן נכנס לבית הכנסת. הוא מלא בטחון ושופע כרגיל. מנענע לשלום לסובבים אותו,לוחץ בחופזה את ידי ה”מזל טובים” התורנים, ופונה לתיק הטלית והתפילין שלו.

    אין היום אורחים בבית הכנסת, ואף עין תמהה לא נלטשת לכיוונו. כולם כבר רגילים.
    לקרוא את ההמשך »

  11. כתבתם בריף, כתבתם קמפיין.
    לא ממש הבנתי מה הקשר בין זה לטליתות וכיפות.
    אולי אגס השתמשו בטעות בבריף של בית התבשיל עבור משכן התכלת 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן