דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
היום בשעות הצהריים התכנס צוות אתר ‘בחדרי חרדים’ כדי לחנוך באופן רשמי את המשרד החדש בשכונת הר חוצבים בירושלים • דג מלוח, חומוס, חמוצים, עגבניות שרי ופריכיות אורז, בין השאר, עיטרו את השולחן המרכזי במשרד • גיא כהן, מנכ”ל ‘גלובל נטוורקס’, ישב לצד קרן דיין (תכירו: המשנה למנכ”ל) ומנהלי ‘בחדרי חרדים’: דוד רוטנברג ודוב פוברסקי • השתתפו: העורכים הכתבים והצלמים • סיקור וגלריה
הנהלת בחדרי חרדים (צילום: פאשקעוויל)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

סיפרנו לכם על טקס קביעת המזוזות במשרדים החדשים של בחדרי חרדים בירושלים? ובכן, בשעות הצהריים, צוות האתר חנך באופן רשמי את המקום החדש בהר חוצבים – ירושלים.

במהדורת ליל שישי האחרונה פרסמנו גלריה ראשונית עם תמונות מהמקום החדש. כעת, אנו מתכבדים לספק לכם הצצה לאירוע שנערך אך לפני שעות אחדות.

דג מלוח, חומוס, חמוצים, עגבניות שרי ופריכיות אורז, בין השאר, עיטרו את השולחן המרכזי במשרד. גיא כהן, מנכ”ל ‘גלובל נטוורקס’, ישב לצד קרן דיין (תכירו: המשנה למנכ”ל), ומנהלי ‘בחדרי חרדים’: דוד רוטנברג ודוב פוברסקי.

הרביעייה בשולחן המזרח התכבדו כל אחד בתורו לנאום ולנעום מאוד.

גיא כהן סיפר על ההצלחה הגדולה של האתר, על הגידול המבורך והתלול בתכנים – באיכות ובכמות, על ההשפעה העצומה של האתר בקרב הציבור הרחב בכלל ובעולם הפרסום בפרט. כהן סיים בתקווה שקצב הגידול הנוכחי יימשך, ובפרט עם השקת האתר החדש בשפה האנגלית (מזל טוב).

דוב פוברסקי, שנחת אתמול בשעה 17:00 לערך מביקור קצר באוקראינה, סיפר כי בימים האחרונים, בהם שהה בארץ ניכר, נוכח לגלות מחדש את גודל ההשפעה של ‘בחדרי’ ברחבי הגלובוס היהודי.

דוד רוטנברג הזכיר לכולם כי מחובתם העיתונאית להמשיך ולהקפיד על איכות בתכנים לצד ביקורת ואתיקה עיתונאית.

קרן דיין ציינה את הסימבוליות בכך שהמשרד ממוקם במרכז תעשיות ‘עתירות ידע’, ואיחלה ברכת הצלחה ושגשוג.

אנחנו, החברים מהשטיבל, מצטרפים לברכות ומאחלים פריחה ושגשוג.

bhol17bhol22

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן