קמפיין מצוין מבית ‘גל אורן’ מציג בעמוד אחד כתבה עם נתונים כואבים: 72 אחוזים מהעסקים לא שורדים יותר משנתיים. “הילדים שלכם רק בתחילת הדרך”, מציינת המודעה. וואלה, נקודה טובה למחשבה. האם ילדנו בטוחים מבחינה כלכלית או הם כמו אותם עסקים שנפתחים ואחרי שנתיים נקלעים לקשיים? כשעוברים לדף הבא, דאבל נקי ומסודר מציג פתרונות מגוונים לשמירה על השקט הנפשי של ילדכם – בכל שלב בחיים.
יוסי זלושינסקי מציג בפנינו תובנה מעניינת: “אחרי עונת החתונות, הקונספט של חשיבה אודות ביטחונם הכלכלי של הילדים, או הילדים שבדרך, מאוד מעניין. מאידך, הכותרת של העסקים שלא שורדים, לא ממש קשורה לילדים”. תשפטו אתם.
8 תגובות
.
יש גם ילדים שלא שורדים, לצערנו.
יופי של עבודה.
.
הרכבת קצת מיותרת, או מאחרת או בכלל בשביתה.
.
טו מאצ’ אינפורמיישן. סורי.
המכנה המשותף בין עסקים וילדים שלשניהם הרבה כסף.
*צריך הרבה כסף
אני חוסך במילים,
הכותרת המתאימה לאייטם הזה היא “המבקר בפעולה #”.
ולמה? הסכיתו ושמעו:
מקורו של הטקסט שבמודעה הוא באתר הלמ”ס. הכותרת של הטקסט המקורי כפי שמופיע באתר היא – כ47000 עסקים “נולדו” ב2010. (אגב, המרכאות על ה’נולדו’ הן במקור !). בפרסום גל חשבו שכותרת שמזכירה לידות תתאים בול לקונספט. מה שהם לא לקחו בחשבון זה שהמבקר לא יאהב את המילה הזו בפונט כל כך גדול, ויחליף אותה ב”התווספו” חסר משמעות. התוצאה – כותרת שהקשר שלה לקמפיין על חסכון לילדים לוטה בערפל עד לא קיים.
קפיש, יוסיז?
החובבן קלע בול למה שהטריד אותי. אם הורדנו את המילה ‘נולדו’ אין כלום מהטיזר המטופש הזה.
בתחילה חשבתי בכלל שפועלים עוזבים את ה’ברוכות ילדים’ ועוברים ל’ביזנעס’.
מזכיר לי את הפרסום של הביגלאך שטוחים.
חבל שהורסים פרסום שיכול להצליח..