מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
קמפיין חדש מבית ‘גל אורן’ מציג תופעה כואבת לפיה 72% מהעסקים לא שורדים יותר משנתיים • איך הכותרת קשורה לשקט הנפשי של הילדים שלכם בכל שלב בחיים? ומה יוסי זלושינסקי חושב על המרכאות שהצמידו למילים הקשורות ללידה בכתבה? • ר’ דן מזהיר: אל תאחרו. התחתנתם? הרכבת יוצאת לדרך
hapoalim3
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין מצוין מבית ‘גל אורן’ מציג בעמוד אחד כתבה עם נתונים כואבים: 72 אחוזים מהעסקים לא שורדים יותר משנתיים. “הילדים שלכם רק בתחילת הדרך”, מציינת המודעה. וואלה, נקודה טובה למחשבה. האם ילדנו בטוחים מבחינה כלכלית או הם כמו אותם עסקים שנפתחים ואחרי שנתיים נקלעים לקשיים? כשעוברים לדף הבא, דאבל נקי ומסודר מציג פתרונות מגוונים לשמירה על השקט הנפשי של ילדכם – בכל שלב בחיים.

יוסי זלושינסקי מציג בפנינו תובנה מעניינת: “אחרי עונת החתונות, הקונספט של חשיבה אודות ביטחונם הכלכלי של הילדים, או הילדים שבדרך, מאוד מעניין. מאידך, הכותרת של העסקים שלא שורדים, לא ממש קשורה לילדים”. תשפטו אתם.

דן חסכן מציג: רוב העסקים לא שורדים שנתיים 1
עסקים לא שורדים. האם הילדים שלכם ישרדו?
דן חסכן מציג: רוב העסקים לא שורדים שנתיים 2
הנה באה הרכבת
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. .
    יש גם ילדים שלא שורדים, לצערנו.
    יופי של עבודה.
    .
    הרכבת קצת מיותרת, או מאחרת או בכלל בשביתה.
    .

  2. המכנה המשותף בין עסקים וילדים שלשניהם הרבה כסף.

  3. הכותרת המתאימה לאייטם הזה היא “המבקר בפעולה #”.
    ולמה? הסכיתו ושמעו:
    מקורו של הטקסט שבמודעה הוא באתר הלמ”ס. הכותרת של הטקסט המקורי כפי שמופיע באתר היא – כ47000 עסקים “נולדו” ב2010. (אגב, המרכאות על ה’נולדו’ הן במקור !). בפרסום גל חשבו שכותרת שמזכירה לידות תתאים בול לקונספט. מה שהם לא לקחו בחשבון זה שהמבקר לא יאהב את המילה הזו בפונט כל כך גדול, ויחליף אותה ב”התווספו” חסר משמעות. התוצאה – כותרת שהקשר שלה לקמפיין על חסכון לילדים לוטה בערפל עד לא קיים.
    קפיש, יוסיז?

  4. החובבן קלע בול למה שהטריד אותי. אם הורדנו את המילה ‘נולדו’ אין כלום מהטיזר המטופש הזה.
    בתחילה חשבתי בכלל שפועלים עוזבים את ה’ברוכות ילדים’ ועוברים ל’ביזנעס’.

  5. מזכיר לי את הפרסום של הביגלאך שטוחים.
    חבל שהורסים פרסום שיכול להצליח..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן