WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
בערבו של יום ראשון השבוע הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, ה-Effie Awards • בקטגוריית מגזרים (זה מה שמעניין אותנו) זכו: במקום הראשון חברת פלאפון (אפאק טריו) ובמקום השני חברת בזק (אפיקים) • היו”ר: “אין לי ספק שהזוכים בתחרות הם הראויים ביותר” • מתמודדים ולא מתחרטים
נשארים עד הסוף ועושים 'צילום מסך'
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בטקס חגיגי שנערך ביום ראשון השבוע, הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, ה-Effie Awards, של המרכז הישראלי לניהול (המי”ל), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל. הזוכים הוכרזו ב-11 קטגוריות כשהמרכזית בהן היא קטגוריית הפלטינום עבור מהלכים לאורך זמן. עוד הוכרז הזוכה בפרס הגרנד, אלוף אלופים.

בקטגוריית מגזרים (זה מה שמעניין אותנו) זכתה חברת פלאפון עבור המהלך “חיזוק הקשר עם הצעירים במגזר הערבי באמצעות הפייסבוק” של משרד הפרסום אפאק טריו. במקום השני זכתה חברת בזק עבור המהלך “חידון שמירת הלשון הגדול: פעילות פורצת דרך לחיזוק הקשר בין בזק למגזר החרדי” של משרד הפרסום אפיקים.

מנימוקי השופטים

החברה: פלאפון תקשורת

המהלך השיווקי-עסקי: מהלך חיזוק הקשר עם הצעירים במגזר הערבי באמצעות הפייסבוק

משרד הפרסום: אפאק טריו

השופטים: “פלאפון הובילה מהלך בנוי היטב, אשר הצליח עם תובנה מעניינת ורעיון פשוט לספק מענה צרכני ורלוונטי לקהל היעד בתוך המגזר. בניצול יעיל של המשאבים, הובילה החברה קמפיין שיווקי מוצלח ביותר, אשר השכיל למקסם שימוש במגוון מדיות, ולכוון במדויק את המסרים השיווקיים המעניקים יתרון בולט למוצר”.

ואם זה ממש מעניין אתכם

בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים לאורך זמן, זכתה חברת בזק עבור המהלך “מחברה תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל” של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

בפרס ה-Grand Effie (“אלוף האלופים”), מהלך השיווק והפרסום של השנה, הזוכה היא חברת MSD עבור המהלך “נלחמים בתופעת הסקפטיות הגברית” של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.

טקס הכרזת הזוכים של ה- Effie Awards התקיים ביום ראשון, ה- 10 ביולי, 18:00-21:00, מוזיאון תל אביב (שד’ שאול המלך 27 תל אביב).

תגובות

גזי קפלן, יו”ר התחרות: “בעולם השיווק המשתנה והצומח כאשר חדשנות היא מילת המפתח, תחרות האפ”י הציבה את הקריטריונים הברורים להצלחה שיווקית אמיתית. תחרות האפ”י נותנת הזדמנות להוכחה של הצלחה שיווקית לא רק בקרב חברות עתירות תקציבים אלא גם בקרב כלל החברות שמשתמשות בכלים שיווקיים. גם השנה אין לי ספק שהזוכים בתחרות הם הראויים ביותר”.

פנינה שנהב, יו”ר המי”ל: “אני מברכת את הזוכים על זכייתם. ללא ספק תחרות האפ”י הצליחה למצב את עצמה כאחד המותגים המקצועיים והמובילים בעולם השיווק והפרסום. הפרסים הם אות כבוד קודם כל עבור אנשי השיווק והפרסום שהובילו את המהלכים אבל גם עבור הענף כולו שממשיך לאתגר את עצמו משנה לשנה”.

תגובת משרד הפרסום אפיקים נפרסם כשתתקבל.

מזל טוב!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. לא מתאים לכם לדוווח על זה אחרי כולם…

  2. מזל טוב!
    אפיקים כידוע משרד הפרסום המוביל בכשרון וצוות מוביל להצלחה… כה לחי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן