מאות מנהלים שהשתתפו בדיונים במסגרת פורום מנהלים 6 של המודיע, לא שיערו כי מכוניתם החונה בחניון בנייני האומה, עומדת למכירה. במהלך שהותם באולמי ההרצאות או הסתובבו בין הדוכנים בתערוכה, דיילי חברת Hertz ואוטו סנטר הצמידו לאלפי המכוניות של באי הפורום שלט ‘למכירה’ בעיצוב אוטנטי, עם המסר “תתקדם לרכב חדש. באחריות”.
בשעת ערב יצאו אלפי המנהלים לעבר רכביהם וגילו את השלטים המבשרים על מכירה של מכוניתם, כאשר בנוסף זכו במתנה: עץ ריח ממותג אוטו סנטר לאווירה נעימה ברכב. בצדו בשני של השלט למכירה הוצעו למנהלים מספר דגמי מכוניות אותם ניתן לרכוש במבצע אטרקטיבי, במסגרת הליסינג הפרטי של אוטו סנטר. השלטים הודבקו בסרט הדבקה הניתן להסרה בקלות, כדי לא לעצבן יתר על המידה את בעלי המכוניות, ואכן, רוב המנהלים קיבלו את הגימיק בחיוך רחב.
הפעילות המפתיעה והחדשנית מביתHertz ואוטו סנטר הינה המשך לפעילות המקיפה שעורכת החברה במגזר החרדי, שגילה את האפשרות לרכוש רכב חדיש בתשלום חודשי סביר, באמצעות מהפכת הליסינג הפרטי של אוטו סנטר.
קרדיט • משרד פרסום: מקאן אריקסון המחלקה החרדית
7 תגובות
רעיון גדול.
זה נקרא לנצל הזדמנות ולגרום למצב (רוח) מצוין.
נתקלתי בזה בלייב. פשוט גדול!
חחח חמוד!!!
ע נ ק
http://adsoftheworld.com/media/print/volkswagen_touareg_for_sale
אופס גלורן מעתיקים? לא יפה בכלל…
נהניתי בשעת מעשה, ונהניתי כעת לקרוא על כך