גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מקאן אריקסון בפעילות מעניינת: הצמידו שלטים ‘למכירה’ בעיצוב אוטנטי על מאות מכוניות של מנהלים שהשתתפו בפורום מנהלים 6 של המודיע בשבוע שעבר • המסר: “תתקדם לרכב חדש. באחריות” • השלטים הודבקו בסרט הדבקה הניתן להסרה בקלות, כדי לא לעצבן יתר על המידה את בעלי המכוניות • צפו בתמונות
hertz (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאות מנהלים שהשתתפו בדיונים במסגרת פורום מנהלים 6 של המודיע, לא שיערו כי מכוניתם החונה בחניון בנייני האומה, עומדת למכירה. במהלך שהותם באולמי ההרצאות או הסתובבו בין הדוכנים בתערוכה, דיילי חברת Hertz ואוטו סנטר הצמידו לאלפי המכוניות של באי הפורום שלט ‘למכירה’ בעיצוב אוטנטי, עם המסר “תתקדם לרכב חדש. באחריות”.

בשעת ערב יצאו אלפי המנהלים לעבר רכביהם וגילו את השלטים המבשרים על מכירה של מכוניתם, כאשר בנוסף זכו במתנה: עץ ריח ממותג אוטו סנטר לאווירה נעימה ברכב. בצדו בשני של השלט למכירה הוצעו למנהלים מספר דגמי מכוניות אותם ניתן לרכוש במבצע אטרקטיבי, במסגרת הליסינג הפרטי של אוטו סנטר. השלטים הודבקו בסרט הדבקה הניתן להסרה בקלות, כדי לא לעצבן יתר על המידה את בעלי המכוניות, ואכן, רוב המנהלים קיבלו את הגימיק בחיוך רחב.

הפעילות המפתיעה והחדשנית מביתHertz  ואוטו סנטר הינה המשך לפעילות המקיפה שעורכת החברה במגזר החרדי, שגילה את האפשרות לרכוש רכב חדיש בתשלום חודשי סביר, באמצעות מהפכת הליסינג הפרטי של אוטו סנטר.

הרץ ישראל ואוטו סנטר בפעילות מפתיעה 1

הרץ ישראל ואוטו סנטר בפעילות מפתיעה 2

הרץ ישראל ואוטו סנטר בפעילות מפתיעה 3

הרץ ישראל ואוטו סנטר בפעילות מפתיעה 4

הרץ ישראל ואוטו סנטר בפעילות מפתיעה 5

קרדיט • משרד פרסום: מקאן אריקסון המחלקה החרדית

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. רעיון גדול.
    זה נקרא לנצל הזדמנות ולגרום למצב (רוח) מצוין.

  2. נהניתי בשעת מעשה, ונהניתי כעת לקרוא על כך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן