מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

לא נשכח את הבאנר הקודם שליווה אותנו במשך 101 פוסטים. השבוע קיבלנו מייל עם לוגו חדש מהרשל’ה הפרוגאי… אהבנו, והחלטנו פה אחד להתחדש. אני לא כותב כדי ‘לדפוק עוד פוסט’ אלא כדי לתת במה לתגובותיכם החשובות.

עידכון: לא נשכח!!!
מתחדשים בפאשקעוויל 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

32 תגובות

  1. הקודם מרגיש לי נכון יותר.
    יכול להיות שזה ענין של הרגל.

  2. מזה ‘פה אחד’???

    אתם נבנים עלינו, המגיבים, לא? (‘לתגובתכם החשובות’..)

    אני, לעניות דעתי, והיא לא כזו עניה (לדעתי העניה..), התחברתי הרבה יותר לללוגו הקודם.
    אולי אני שמרן וקשה לי להתחבר לשינויים, אבל זו הרגשתי.

    הלוגו החדש על אף שמוצלח בפני עצמו, נראה קצת בדחני ו’פורימי’ כזה ביחס לתוכן ‘הנשגב’ שנכתב פה..
    אולי לכבוד ר”ח אדר הייתם מחליפים, אבל סתם כך נראה לי יותר הקודם.

    (סתם כך, מבחינה מיתוגית זה טוב השינוי הזה?, האתר בשיאו לא?
    ‘תנו להתרגל לרגיל ולא לגורל’.)

    בכ”א, הפוסטים הם העיקר וכולנו מצפים להם..

    תצליחו להמשיך ותמשיכו להצליח..

  3. עניין של הרגל.!! לנענע10 עוד לא התרגלתי אבל לNRG כבר התרגלתי והוא הרבה יותר טוב. הקודם מעולה ואני רגיל אליו והחדש מדהים אבל לא מורגלים אליו. אמתין בסבלנות ואנסה להתרגל לחדש…

  4. אביהו, אל תתן לקבעון לעצור אותך.
    מי כמך יודע, שזה מזיק לקריאיטביות…

  5. בקשר לפורימיותו של הלוגו החדש
    אני מסכים עם פיקצר.

    חוצמזה,
    שאני מכיר את האמן בחסד עליון הרשלה
    והוא אכן יותר מתאים לקריקטורות או לדברים מבדחים.

    כנראה כבר לא לעניין לחזור לקודם.
    אז מה שנותר לומר. חבל.

    ובאמת העיקר הפוסטים
    (אולי הפוסטים האחרונים הושפעו מהלוגו החדש…)

  6. מקסימום נחזור.
    לא כל-כך חבל, אל תמהר להספיד.
    אין ספק כי אתם מבקרים כאן כדי לקרוא את הפוסטים
    ואף אחד לא באמת בא רק כדי לשוף בלוגו.

    (והפוסטים האחרונים לא הושפעו מהלוגו)
    ממש לא.

  7. הקודם יותר יפה ו”לגואי” לדעתי..
    אך כמו שאמרו קודמי כנראה שהכל ענין של הרגל
    בכל אופן “אל תסתכל בקנקן אלא מה שבתוכו”…אבל בעצם זה משפט שהוא ההפך מפרסום 😉

  8. מקסימום, ההרשל’ה הזה לא צייר קירקטורה כבר שנים…

  9. לא יודע מתי הוא מצייר ומתי לא

    אבל בפרוג ראיתי כמה וכמה יצירות קריקטוריסטיות שלו
    והם אכן מדהימות.

  10. רק אני חושבת שזה הרבה יותר יפה?!
    הקודם היה פחות מרשים, פה הטיפוגרפיה, העיצוב והרקע מאחור הרבה יותר נקי חכם ומושך.
    אבל זו רק לעניות דעתי.
    חבל.

  11. ציפי, את לא היחידה.
    תסתכלי כמה תגובות נלהבות
    היו בפורום עיצוב גרפי בפרוג.

    ולדעתי הלא עשירה:
    לוגו נקי ויפה,
    הרבה יותר מהקודם.
    מרשים ביותר,
    ומתאים לאווירת הפורום.

  12. החדש אולי יותר יפה מבחינה גראפית אבל אין ספק שהישן מכניס אותך לאוירת הפאשקויל והשטיבל הרבה יותר ואגב גם אם נתרגל זה לא ישנה את העובדה אלא ירגיל אותנו אליה

  13. הבאנר הקודם קיבל השראה מהמזבלה וניסה להעביר את התחושה שפאשקעוויל הינו הדף ועט של המשוגעים.
    הבאנר הנוכחי מנסה להעביר את תחות הברנז’ה שפאשקעוויל הינו הדף ועט של החבר’ה הצעירים /קריאייטיבים / עליזים וגם קצת משחקים אותה פורים.
    שני גישות. אני הייתי נשאר עם הראשונה. היא יותר נכונה.

  14. אהבתי מאוד.
    הלוגו מרשים, מזמין, מתאים, הכל.
    כל הכבוד למעצב, וכל הכבוד למי שהסכים להחליף את המוכר הישן והטוב בחדש יפה שעושה את העבודה!

  15. כגולש וותיק של הבלוג …..שהתחיל בדיוק הולדתי
    אני חושב שיותר מתאים לדחות את ההחלפה ללוגו החדש לבעוד חודש
    שיתאים לאווירה הפורימית

    ובכן לגבי תגובת כמה מהגולשים על האתרים ‘נענע-10′ ו’nrg’
    אני חושב ש-nrg השתנה עיצובו לטובה לקח קצת זמן להיתרגל
    אבל ‘נענע-10’ העיצוב שלו מגעיל ומשונה וגם אחרי כמה שנים לא ניתרגל ולא נאהב אותו
    זכור לי שלפני כמה חודשים היה קבוצת גולשים וותיקה שניסו להפוך את הקערה שנענע יחזירו את העיצוב המקורי והמגניב הקודם……אבל……גורנישט…..נענע ציפצפו

  16. אנשים, מה יש לכם?
    הבאנר עכשיו מעוצב בטוב טעם ועם סדר בעיניים.
    סליחה על הבוטות, אבל הוא הרבה יותר יפה ונכון מבחינה גרפית.
    מה שכן נכון בתגובות פה, זה שהמילה “פשקעוויל” צריכה להראות פחות פורימית.

    הצלחות,
    אדוור..

  17. מאת מוזיקאי שבניו יורק :

    28 בינואר, 2009 בשעה 9:46

    ובכן לגבי תגובת כמה מהגולשים על האתרים ‘נענע-10′ ו’nrg’
    אני חושב ש-nrg השתנה עיצובו לטובה לקח קצת זמן להיתרגל
    אבל ‘נענע-10′ העיצוב שלו מגעיל ומשונה וגם אחרי כמה שנים לא ניתרגל ולא נאהב אותו
    זכור לי שלפני כמה חודשים היה קבוצת גולשים וותיקה שניסו להפוך את הקערה שנענע יחזירו את העיצוב המקורי והמגניב הקודם……אבל……גורנישט…..נענע ציפצפו
    ++++++++++++++++++++++++++++
    מסכים לגמרי ומאז אני כמעט לא גולש דרך נענע שהיה דף הבית אצלי וזה בגלל העיצוב המכוער,
    מעריב אמנם גם מכוערים אבל לפחות יותר פרקטיים וחדשותיים

  18. יאללה.חלאאס.נישט.די
    הפוסטים פה נסחטו עד דק ומתחילים לעלות טחב.

    או שזה הגיל או שזה הלוגו.

  19. מה נתקעתם על המילה פורימי? ולמה זה שלילי?
    פורים זה טוב! אחלה header, תעשו אותו פלאש ושלום על ישראל.

  20. אוהב כ,ן יפה כן, מיוחד, כן מתאים למגזר כן, הכי מתאים? אם לא היה את הקודם, כן.
    אבל אחרי הקודם לא בטוח

  21. כאחד שמגיע מתחום הקריאייטיב, לדעתי, הלוגו מוצלח מאד, ומתאים במיוחד לשם פשקעוויל, גם מבחינת ההומור וגם מבחינת הקונוטציה האידישאית …

  22. לרגע אחד אני חושב שזה בסדר ששינתם את הלוגו
    כי תכל’ס עוד כמה זמן אנחנו בר”ח אדר……אז שניכנס לאט לאט לאווירא פורימית ומשמחת…….

    גיט ווך

  23. אני די חדשה כאן, כך שאני לא ראיתי את הלוגו הישן. עכשיו כשאני רואה וקוראת את התגובות
    אני בטוחה בכך שהכל ענין של הרגל. הלוגו הנוכחי של פאשקויל פשוט מתוק. איך יכלתם עם הישן?
    מסקנה, התגובות כאן לא נאמרו מתוך ידע בעיצוב אלא מתוך קושי לשנות ולגוון. משעשע אותי!

  24. אני די חדש כאן, כך שלא אמור לעשות עלי רושם כלשהו של נוסטלגיה ודומיו.
    ואכן צדקו המגיבים הלוגו החדש קולע לתוכן יותר מכל צבע ועיצוב שונה. ולכן נראה ש’לעולם’ נקודת הרעיון של פאשקעאוויעיאל… הייתה ועודנה מבוטאת יותר מכל בלוגו העכשווי. ולכך ראוי ורצוי להשאירו – את הקודם – את הישן והטוב. ואך קוצר המשיגים בעוכרינו אשר רצו לטעות ולהחליף חדש בישן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן