מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
ליל שישי כבר היה השבוע, ואולי הגיע הזמן לשנות קונספט • הלילה, אנו מתכבדים לפרסם מודעה מעולה שהתפרסמה בשבועות האחרונים, לצד מכתב מרגש מגולש פשקוויל – שהתקבל במייל • “אין ילד רע”, אומרת המודעה, “יש ילד שחם לו” • פרסום, חינוך ומה שביניהם
אין ילדים רעים. אמרנו כבר?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בגלל שהיה כבר ליל שישי השבוע, ובגלל שאנחנו חושבים שהגענו לידי מיצוי עם המהדורה השבועית הזו, והגיע הזמן – אולי – לשנות קונספט, הלילה אנו מתכבדים לפרסם מודעה מעולה שהתפרסמה בשבועות האחרונים.

“אין ילד רע”, אומרת המודעה, “יש ילד שחם לו”. לפני כמה ימים קיבלנו מייל מגולש פשקוויל, ואולי זה הזמן לצטט אותו.

“אני לא מתחום הפרסום אבל ראיתי מודעה ביתד נאמן ואני חושב שמן הראוי שתתייחסו אליה. מדובר במודעה של טקרלין חשמל שיושבת על תובנה מאוד-מאוד חשובה. מעניין שאף פעם לא השתמשו ברעיון הזה. הרי זה מתבקש מאליו”.

לדבריו, “אני אישית מכיר את הסיטואציה הזאת שנמצאים באיזה מקום בלי מזגן והילדים משתוללים ולא רגועים. בפעם הבאה שזה יקרה לי, אני אחשוב על זה שהילדים לא רעים באמת והם מתנהגים ככה בגלל שהחום מציק להם”.

הגולש החביב, לא שכח לפרגן: “בהזדמנות זו אציין שאני מאוד נהנה מהבלוג שלכם ובמיוחד מהמהדורה השבועית של השטיבל. תודה רבה! (מקום החותם)”.

אז זהו-זה. לא נכביר במילים. אם אהבתם, אתם לא לבד.

אין ילדים רעים! 1

קרדיט: משרד פרסום בראשית • מנהל קריאייטיב: אבי צישינסקי • קופי זוטר: משה גבריאלוב • סופרוויזר: ליזי פרינץ • תקציבאית: עידית עזרא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. גם אנחנו דיברנו על המודעה בשולחן שבת. זה נגע בכולנו וחימם את לב.
    מוטי, ליזי וכל הצוות. שאפו!

  2. ומה המבקר יגיד על זה?! ילד שחם לו?! לא נשמע טוב 🙁

  3. לדעתי מדובר באחת התובנות החזקות ביותר שנראה במחוזותינו בעשור האחרון.

    תובנה שנשארת גם אחרי החשיפה לפרסום, תובנה נכונה שכיף לדון בה דיון חינוכי, עם כייס לשכנוע נכון לרכוש מזגן עבור ילדים שנחנקים ומאבדים בעקבות כך את הראש.

    אני הייתי מנצל תובנה זו לאורך ולרוחב קמפיין שלם, ולא כהשלמה של קמפיין קיץ בסטריפים זניחים.

    שאפו.

  4. לא עשה לי כלום, נראה משפט מסדרון שעשה דרכו לסטריפ
    סורי חברים בבראשית שאר המודעות לפרטנר ונקה היו נפלאות זה פחות

  5. פרסום ‘בראשית’ מפתיעים כל פעם מחדש בכיווני חשיבה שלהם.

  6. סורי. משפט חמוד שיכול להתפרש לכמה כיוונים. עובדה שהמודיע לא אישרו את זה.
    מעבר לזה שהאסטרטגיה של הקמפיין לא ממש ברורה. כאילו פסדר.

  7. זה נראה גם פטרוני באיזשהוא מקום יענו מוכרי המזגנים מתעסקים לי בחינוך.
    לא חכם

  8. וואוו !
    שליחטא בלב עשו לי אלה.

    שמפו למי שצריך שם וכו.

  9. דודי: אמא חם לי….
    אמא: קח כוס פטל….לאלאלא סליחה מים צא למרפסת יש אויר טוב
    דודי: זה בגלל שמעלים את מחירי הדלק לכן את לא מדליקה את המזגן?
    אמא: מה פתאם אה…אה….
    דודי: אין ילד רע שי ילד שחם לו…..ואמא יחד עם המזגן תביאי לי גם שוניל כי אם לא יהיה לי חם אני יהיה ילד טוב….

  10. קרליבכיסט כתב:

    דודי: אמא חם לי….
    אמא: קח כוס פטל….לאלאלא סליחה מים צא למרפסת יש אויר טוב
    דודי: זה בגלל שמעלים את מחירי הדלק לכן את לא מדליקה את המזגן?
    אמא: מה פתאם אה…אה….
    דודי: אין ילד רע שי ילד שחם לו…..ואמא יחד עם המזגן תביאי לי גם שוניל כי אם לא יהיה לי חם אני יהיה ילד טוב….

    גדול!!! חיכיתי לתגובה כזו. אמרת בקול את מה שחשבתי בשקט….

  11. זה משפט יפה … אין ילד רע- יש ילד שרע לו… משפט שלי. מי גנב לי אותו
    אבל ככ לא קשור למסר שניסו להשריש בנו מתוך הפירסום. לא מצא חן בעיניי ולא עשה תעבודה….
    אבל למדתי שהרבה פעמים מי שנותן תאמירה בפירסום לא מתחייב לתת משפט קשור לפירסום הוא בעיקר מנסה לימשוך צומת לב אם זה קשור או לא קשור ולהרבה אנשים דווקא כשזה לא קשור זה עושה להם את זה ….. ומקפיץ להם את הלב. אני לא אוהבת את השיטת פירסום הזה זה סיגנון מסויים של הקופירייטר

  12. אין חברה רעה ! יש חברה שקשה לה לעמוד בזמני ההתקנה ..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן