דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אצלנו קוראים לזה “גם זו לטובה”. אתוודה ואומר שצפיתי בקטע הבא יותר מארבע פעמים (נכון למועד כתיבת שורות אלו) ויש מצב שאצפה בה שוב מחר.

הקטע הבא, הפעם של קוקה-קולה, לא מצחיק כמו הקודם אבל הוא מושקע בטירוף אז כדאי לצרף אותו גם. באמת שווה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. שיווואוואוו
    אני רואה את זה כבר 40 פעמים ועדיין לא נושעתי…. מהצחוק!!!
    את הראשונה כמובן

  2. שיווואוואוו
    אני רואה את זה כבר 40 פעמים ועדיין לא נושעתי…. מההתלהבות!!!
    את השניה כמובן

  3. ואי, רק הרגע קלטתי מה חוצניק התכוון לומר בכותרת
    פעם הבאה תרשום באנגלית, לרפי השכל כמוני, שיבינו על הפעם הראשונה

  4. אכן רפואה שלמה.

    קשה לי לצחוק מפרסומות שמתבססות על שמחה לאיד והנאה מכאב האחר. לא הייתי רוצה גם שילדי יראו וילמדו ממנו. זה בערך כמו לצחוק על מישהו שנופל מבננה ברחוב.

    לעומתו קוקה קולה, פשוט מ-ק-ס-י-ם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן