מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
במהדורה האחרונה של ליל שישי בשטיבל, כתבנו כי אין לנו מושג אם התפקיד הזה היה קיים עד כה ב’תחנות’ החרדיות, ובכל מקרה הבשורה שלנו היא כי תחנת הרדיו ‘קול חי’ מצרפת רכש חדש לסגל השדרנים • עכשיו הותר לפרסום: משה גלסנר מונה לתפקיד • כל הפרטים
glasner
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

העיתונאי החרדי משה גלסנר מונה לפרשן הפוליטי של רדיו ‘קול חי’. במסגרת תפקידו בתחנה, יהיה גלסנר אחראי על הנעשה במפלגות החרדיות – יהדות התורה וש”ס והוא ישמש לצידו של הכתב הפרלמנטרי של קול חי, כרמי יוגב, שיתמקד בעיקר בסיקור הנעשה בכנסת ובמפלגות הכלליות.

לגלסנר ניסיון עשיר בתחום העיתונות במגזר החרדי והוא משמש גם כעורך ברשת ‘קו עיתונות’ ובתפקידי מפתח נוספים בתקשורת החרדית ומופיע הרבה בתוכניות האקטואליה בטלוויזיה כפרשן לענייני חרדים.

וזה מה שפרסמנו במהדורת ליל שישי האחרונה:

תפקיד חדש ברדיו החרדי: אין לנו מושג אם התפקיד הזה היה קיים עד כה ב’תחנות’ החרדיות. בכל מקרה, הבשורה שלנו היא כי רדיו ‘קול חי’ מצרף רכש חדש לסגל השדרנים. מדובר בעיתונאי חרדי מוכר שישמש כ’פרשן פוליטי’. לא כתב פרלמנטרי, לא כתב בכנסת, אלא פרשן פוליטי. בתקשורת החילונית יש דבר כזה, עכשיו גם אצלנו. בימים הקרובים זהותו תתפרסם וכולכם תוכלו לדעת על מה אנחנו מדברים.

עכשיו אתם יודעים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. נו נו
    הרדיו עומד להתרסק באופן סופי
    לא מדי הרבה אנשים יתאבלו

  2. את ההודעת יחצ הזאת קיבלתם ביחד עם אייס?

  3. קומבינה מעולה כדי להשאיר את כיכר השבית ביידים של קול חי…

    אחלה תרגיל.

  4. שימי ..

    לא תרגיל ולא נעליים
    גם ככה המצב של כיכר השבת בכי רע

  5. ראיתי טור שהוא כתב אתמול על שלי בכיכר ממש אהבתי

  6. דווקא נראה שהתבדתי, אני חשבתי שהפרידה מלביא תפיל את קול חי לרצפה, השבוא גיליתי 2 דברים, 1. שנועם זיגמן מגיש ממש לא רע… 2. שרדיו קול חי ממשיך להיות האיכותי שבתחנות הרדיו החרדיות דתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן