דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
tizer
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נחשו נא, ואם מישהו כבר ראה את זה בעיתונים, הוא יכול לספר לנו. בכיף. השבוע קיבלנו מייל ממישהו שהתלונן “למה לא רואים פרסומות של מימד אצלכם בבלוג?”. הוא חשב שאנחנו מחרימים אותם, אבל ממש לא. בדרך-כלל אנחנו מאוד נהנים. עבודה טובה!

מה חסר כאן? 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. להגיד שזה של מימד לקוקה קולה נקרא לנחש
    או שזה נקרא פשוט רק להסתכל על המודעה?

  2. אני גם חשבתי שזה קוקה קולה, לדעתי זה לא הטיזר הכי מוצלח מאחר והוא נורא ברור ולא זקוקים למודעת ההסבר שאמורה לבוא במקום הטיזר.
    מאחר וזה כל כך ברור, הטיזר לא מגרה…

    אלא אם כן אני טועה וזה לא קוקה קולה?

  3. הטיזר פשוט נורא להבנה,
    מיד רואים במה מדובר,
    לכן טוב ששמו את המודעה
    מיד בעמוד שאחרי הטיזר,
    ולא חיכו עם זה לשבוע הבא.

  4. איכס. פשוט עצוב, שלקוח כמו קוקה קולה מאשר מודעה שנראית כאילו עיצב אותה סטודנט שנה א’ לעיצוב, או מישהי שלמדה קורס גרפיקה בבית יעקב, ולא משרד מכובד שאמור לטפל בלקוח ענק.

    אני מדמיין לעצמי את הדיאלוג בין המנכ”ל למנהל השיווק כשאישרו את הקמפיין הזה:
    בטח זה נשמע כך:
    המנכ”ל: תגיד מה זה האפקטים המכוערים האלה של התלת מימד – הפסיקו להשתמש בזה בשנות ה-80…
    מנהל השיווק: תשמע זה דוסים, הם פרימיטיבים כאלה, זה מה שהמשרד שלנו אמר שהכי טוב – להראות יעכנס. אז אין לנו ברירה אלא לאשר…
    המנכ”ל: אבל אי אפשר לעשות את זה שיראה קוקה קולה? אנחנו המותג הכי חזק בעולם – ריבונו של עולם!
    מנהל השיוק: נכון, אבל בבני ברק התנהג כמו דוס, והם אמרו שהיעכנס הזה עובד, ואנחנו עובדים עם משרד רציני לא?
    המנכ”ל: אולי הגיע הזמן להחליף משרד?
    מנהל השיווק: אז זהו, זה הרמה של הקריאייטיב שם. אולי שם, להראות מעאפן זה חלק מהשפה. ככה הסבירו לי במשרד שאנחנו עובדים איתו. זה לא המשרד דפוק, זה העם מטומטם.
    המנכ”ל: אה.. טוב, ואי אפשר בלי להיראות כמו איזה מודעה מלפני 20 שנה? אי אפשר קצת לעצב את זה, אתה יודע… יותר קוקה קולה? זה קמפיין שנראה מתאים לגזוז (שהיה בשנות ה-80). אנחנו פוגעים בעצמנו..
    מנהל השיווק: מה אני יודע, זה חייזרים מבחינתי, ואם המשרד שלנו אמר שזה הכי טוב.. אז מה אני מבין?
    המנכ”ל: טוב, יאללה תאשר. אבל הפדיחה עליך…
    מנהל השיווק: תשמע, המזל שלנו הוא שרוב הקריאייטיב שם נראה ככה, אז אם אנחנו לא בולטים לטובה, לפחות לא נבלוט לרעה…
    המנכ”ל: טוב, יאללה, חבל על הזמן, לך תשקיע משאבים בקמפיין נורמלי…

  5. קודם כל- אין חלות.
    שנית, הם לא הגזימו קצת? שולחן שבת לא מושלם בלי קוקה קולה?
    הם עלו על אוטוסטרדה שמתחילה לקומם

  6. גימזו הרגת אותי : )
    מבחינתי מועמד לאחד הטוקבקים הטובים בהסטוריה,
    מעביר לכל הלקוחות שלנו : )

  7. היי מה קרה? פרסומת טובה היא לא בהכרח גרפיקה מבריקה ועכשוית, העיקר שהמסר עובר טוב ומה לעשות שזה אכן ברמה של האוכלוסיה אליה פונים?
    זה בטח יותר טוב מהקמפיין הקודם,
    לגבי ההפתעה שלא היתה בטיזר, אכן לא אמורה ליהיות כי זה קדימון לדף הבא,
    וצריכים לזכור שהקורא שרואה את המודעה לא מבין בגרפיקה כמו איש קריאייטיב ולפעמים דוקה הפשטות הזו נתפסת טוב יותר אצל קהל המטרה מאשר אצל ה”מקצוענים”

  8. ” > היי מה קרה? פרסומת טובה היא לא בהכרח גרפיקה מבריקה ועכשוית, העיקר שהמסר עובר טוב ומה לעשות שזה אכן ברמה של האוכלוסיה אליה פונים?”

    תקציבאי יקר, משפט זה בדיוק, מסכם את עיקר הליקוי בהבנת הפרסום במקומותינו. אני מקווה בשבילך, ובשביל המשרד שלך ובעיקר בשביל הלקוחות שלך שלמדת פרסום/ שיווק/ תקציבאות/ קופי/ תרצה/ משהו דומה, והבנת, שפרסום הוא מכלול של שלם הגדול מסך חלקיו.

    אי אפשר לומר, העיקר שהמסר עובר טוב. כי אם הקמפיין משעמם, אז אף אחד לא נחשף למסר.נכון, רואים את המודעה, שהרי שפכו פה המון מדיה על כלום קריאייטיב, אבל זה כמו לשמוע מבלי להקשיב, או במקרה שלנו, לראות מבלי באמת לעצור ולשים לב. ואז חסר לך את הרכיב הראשון בקמפיין מוצלח – קשב! ואם אף אחד לא מקשיב, לא ממש חשוב מה המסר. הוא לא מעניין אף אחד.

    אי אפשר לומר העיקר שהמסר עובר טוב. כי אם העיצוב נותן תחושה של שנות השמונים, אז אני אמנם רואה “קוקה קולה”, אבל מרגיש “קריסטל”, “מיץ פז” או גרוע מזה. כי המראה והתחושה (באנגלית זה נשמע יותר טוב) נותנים רכיב לא קטן מסך ה”מסר” כמו שקראת לו. ואז, עשיתי קמפיין שגרם יותר נזק למפרסם מאשר תועלת!

    ובכלל, בוא נוותר על קריאייטיב ונכתוב “אין שבת בלי קוקה קולה” בלבן על רקע אדום וזהו. שהרי מעבר לזה שהלקוח שילם הרבה יותר כסף (על כפולת עמודים) אין כאן הרבה יותר קריאייטיב מזה (ואולי אפילו פחות…)

    “הפשטות הזו נתפסת טוב יותר אצל קהל המטרה”.
    נו שויין. אלפי מחקרים בעולם הוכיחו ההיפך, שקריאייטיב מוכר (וע”ע ספרו המאלף של אוגילבי בעניין), אבל למה לבלבל עם העובדות.

    לסיכום, הקורא לא אמור להבין בגרפיקה ולא בפרסום ולא בקריאייטיב. הוא צריך פשוט לא להשתעמם. וזהו עיקר עבודתו של איש הקריאייטיב (וכמובן, מבלי לאבד את המסר בדרך.. אבל זה כבר לטוקבק אחר.. : )

    ואגב, תודה מאיר.

  9. גיזמו, תן לי להריץ תסריט דמיוני שהוביל אותך לפרגון המדהים באתר לכל המשרדים (חוץ מגל, כמובן:)) וספציפית למודעה הזו..

    גיזמו: הי בוס, תראה, מאז שמימד לקחו לנו את קוקה קולה, הם לא גומרים לפרסם. איך זה שאצלינו המותג היה רדום כל כך?
    בוס: כנראה שלא מספיק לנופף בלקוחות מכובדים. מסתבר שצריך להשקיע במיתוג
    גיזמו: מיתוג? מה זה?
    בוס: עזוב. זה מורכב מדי בשבילך.
    גיזמו: אז מה עושים?
    בוס: הנוהל הרגיל. כנס לפשקוויל וכתוב תגובות נאצה שנונות. בז\ה אתה טוב, לא? את הלקוח כבר לא נחזיר אלינו, אולי לפחות נחזיר את הכבוד..

  10. אני יודע מה חסר כאן:
    אולי ביקורת מפרגנת?
    אולי עין רחבה?
    אולי פירגון?

    חאלאס… אולי מספיק עם הביקורת השלילית שיש.
    קצת פירגון.

  11. חבריה בואו נהיה כנים לרגע.בסופו של דבר מימד הם המשרד הכי רווחי בענף. תשאלו במדיה ויספרו לכם. אני באופן אישי לא סובל כמעט שום קמפיין שלהם .הם קייטשיים להחריד. רדודים לגמרי ומיושנים מאוד המממ הם מורחים את דפי העיתונים יותר מכל אחד אחר. הם מורחים דאבלים בהסטריה .הם מתנוססים מעל כל עמ פח במרכולים בתחנות האוטובוס ומה שבניהם מאידך הם כולה 8 עובדים כולל הפרילנס ולכן נותר לי רק לקבוע שהגודל לא קובע כך גם לא האיכות והביצוע ובנינו גם מאיר. יגאל ובטח בריסק היום רוצים לייעל את המערכת ולהביא קצת גובות הביתה במקום לחלק לעובדים…הכל . אז כולנו יחד כיפאק למימד שמוכיח לנו שוב ושוב שכל הלירלורים והמילים הגבוהות לא מביאות כסף הבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן