מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
coca cola
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוך כדי שאתם מתקוממים על הלקוח הענק שמאשר קמפיינים כאלה, כאילו שאי-אפשר למצוא בכל מודעה חיסרון כזה או אחר, אני מעלה את המודעה השניה כדי להשלים את הפאזל. ראשית, עלי להודות שהפעם לא התייחסתי לביצוע הטכני, למרות שאני כואב את כאבכם ומשתתף בצערכם, בגלל ש”המסר” כאן תפס אותי לגמרי לא מוכן. אם קניתם עיתון בערב שבת, נוכחתם לגלות כי לא מדובר בטיזר שאמור לסקרן אתכם מי-יודע-מה, אלא מדובר ב”דפדף לעמוד הבא והשלם את החסר”. וכאשר עברתם לעמוד הבא תוך כדי הרהורים “איך אישרו דבר כזה?” או “פחחח… זה שקוף שזה של קוקה-קולה”, באה מודעת ההמשך והסבירה לכם בצורה שאינה משתמעת לפן אחר: “בלי קוקה-קולה, חסר לכם משהו בשולחן השבת”. אם עד היום הסתפקו ברמזים מסוגים שונים, הפעם העבירו את המסר בחדות. ואם כבר, אז זה מה שאמור להדאיג אותנו כפרסומאים וצרכנים – ולא הביצוע הגראפי. כושל ככל שיהיה.
לסיכום: המסר מעולם לא היה ברור כל-כך.
תשלימו את החסר 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. התאפקתי. באמת שהתאפקתי. אבל אתה ממשיך לגונן על הקמפיין הרדוד הזה כאילו אין מחר.

    אז הבעיה כאן היא לא שהמודעה לא ברורה. אלא שמאכילים אותנו בכפית כמו ילדים לקויי למידה. מה חסר ילדים בשולחן השבת? הנה עשינו חור של פאזל, והרקע אדום… נו ילדים.. כמעט.. קוקה.. שתי מילים.. ארבע אותיות.. אדום! נו.. עוד לא הבנתם, טוב אז עוד רמז… נו טוב, הנה בעמוד הבא… נכון ילדים!! החלק החסר של הפאזל עם הקולה!! היי.. איזה יופי! איך לא חשבנו על זה קודם. קוקה-ק-ו-ל-ה. יופי. מי גאון של אמא?!

    הבעיה לא היתה בטיזר או בגרפיקה (ויש בעיה חמורה), הבעיה היא שזה לא נקרא קריאייטיב – זו מודעה שלא היתה צריכה לעבור מותג ברמה של פיצוחי שמעון, ובטח שלא את קוקה קולה.

    אבל כפי שנאמר כבר,זה יחד עם הביצוע הלקוי זה זילות של הלקוח, זילות של הציבור החרדי, וזילות של כל הביצה שלנו, אבל מה לעשות והצפרדעים בביצה שלנו, יורקים לבאר שכולנו שותים ממנה. וכאמור, למה לטרוח אם יש לקוח שמוכן לשלם על כזה קמפיין כפולת עמודים טבין ותקילין.

  2. עזבו לרגע את רדידותו של הקמפיין, יש לי שאלה על מעט הרעיון שיש מאחורי הדבר הזה,
    ואני שואלת בתור אחת שלומדת ומנסה להבין מה קורה פה.

    אותי לימדו שלא מתעסקים עם קודש, ואם מתעסקים, אז בעדינות. ואחכ לקינוח גם סיפרו קצת סיפורי אימה על המבקרים המצנזרים כדי לתת תמונת מצב.

    אז הם יוסיפו שרוולים לבית, ויעיפו מודעה עם רשימת סניפים של זארה למטה כי זה בקניונים והס מלהזכיר, אבל כשמישהו בא ואומר ששולחן שבת לא מושלם בלי קוקה קולה- הם שותקים?
    אנלא יודעת, אני לא מבקר- אבל לי זה מתחיל לצרום, ההשתלטות הזו של הבקבוק על משהו שאמור להיות מקודש, ועכשיו אנחנו מגלים שהוא לא הכי בסדר, אם אין עליו ליטר וחצי של נוזל שחור.

  3. גיזמו

    אני עבדתי בעבר במשרד שניגש לפרזנטציה על תקציב של קוקה קולה. עברנו את כל התהליך עד שהגענו לתקציב. ואז למדתי פרק חשוב בתורת הפרסום.

    לא מימד ולא העיתונים מרוויחים כסף מפרסום של קוקה קולה. הם מודעים שם היטב לכוחם. ומעסיקים אך ורק משרדים שעובדים עבורם במחירי הפסד. הם רוכשים מדיה במחירים שאסור להזכיר. כי הם “קוקה קולה”.

    לכן אולי רמת ההשקעה בהתאם.

  4. גיזמו, אהבתי.. ואכן, גמני לא מבין מה ההגנה שקמפיין זה מקבל. קמפיין רדוד, לא מתאים לאינטלגנציה של אפחד…
    מוזר…..

  5. גיזמו המגזימן…

    אמת, אין כאן עומק, אבל קליעה למטרה ישנה כאן, והוכחה היא במדפי הסופרמרקטים…

    ההמלצה של מאיר גל גם כן מדברת בעד עצמה.

  6. מאיר, קמפיין נכון צריך לדבר אל קהל היעד שלו ולא לקולגות לא מפרגנות. בקוקה קולה יודעים היטב למה לאשר קמפיין כזה, תנוח דעתכם אין שם שליפות מהמותן. הייתי במסיבת העיתונאים המאד מרשימה שהם עשו, בהשתתפות הרב לנדאו והרב לאו, שהוקסמו כמו כולנו מהקמפיין, הבנו שהכל נבדק בקבוצות מיקוד ולידיעתכם התגובות מהציבור נלהבות מאד. על זה נאמר ימותו הקנאים. מימד שיחקו אותה שוב ובגדול!

    נ.ב גיזמו, תשלח איזה מודעה יפה שעשית לאחרונה שנלמד ממך משהו..

  7. הקמפיין היה יכול להיות יעיל אלמלא המודעה השניה בסדרה, זאת שמשלימה את הפזל. לא אמרתי מבריק, אמרתי יעיל. נכון שאנחנו טיפשים, אבל גם קשיי הבנה השכילו להבין שמה שחסר בפאזל היה בקבוק הקוקה קולה המיוחל. הקמפיין הזה אולי יתאים למשחקי “קודקוד”, לא למותג עולמי כמו קוקה קולה.

  8. הלו חבר’ה כל מה שאמרתי זה שגימזו קרע אותי עם הטוקבק הראשון שלו
    על הדיאלוג שמתפתח אצל הלקוח על העבודה במגזר החרדי.
    באופן עקרוני לא מעביר ביקורת על עבודות מתחרים [אפשר לבדוק טוקבקים קודמים שלי…]
    ובאופן עקרוני מגיב בשם האמיתי שלי
    ולא, לא מכיר את גימזו והוא לא עובד שלי [לפחות לא שידוע לי..]
    וכן, מנחם ממימד יודע לעשות אחלה כסף מפרסום.
    וכן, מפרגן לו.
    למה לא?

  9. חני, אכילת שבת כולה קודש, כידוע, כך שזה רק מבסס את הקודש, ולא מערב את החול בקודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן