מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
די. כמה אפשר לקרוא על המהלכים ‘המבריקים’ שנעשו על ידי פרסומאים ויחצנים מטעם משפחת שליט שהביאו לשחרורו המיוחל של גלעד? פרסומאים כתבו על הניצחון המתוק של הפרסום הישראלי, יחצנים היללו דווקא את היח”צ הכביר, ורק מישהו אחד החזיר אותנו לפרופורציות וגילה: חברים, הניצחון לא שייך לכם • חוצניק חוזר לזירה ועונה לנוחעם, לירח טוקר ולאחרים • גלעד של מי
גלעד עדיין חי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

די. כמה אפשר לקרוא על המהלכים ‘המבריקים’ שנעשו על ידי פרסומאים ויחצנים מטעם משפחת שליט, בהתנדבות מלאה כמובן, שהביאו לשחרורו המיוחל של גלעד.

פרסומאים ויחצנים כותבי המאמרים, יצאו מגדרם בניסיון לקלס ולשבח את עמיתיהם למקצוע, אלו שטיפלו בפרשת שליט, למרות שאין הם מכירים אותם.

“המסע לשחרורו של גלעד שליט”, קראו לעבודה הסיזיפית הזו, וייחסו את הניצחון לאנשים שעמדו מאחורי הקלעים ודחפו את האייטם כל אימת שרק יכלו לקדמת הבמה, הסתירו את הפינות האפלות והאירו באור יקרות זורח את הרגש האימהי המסתתר בכל אבא ובן.

ראשית, אין בכוונתי לבטל את עבודתם ולהצהיר כי לא הייתה כאן הקרבה, חוסר שעות שינה ועבודה חשובה למטרה חשובה לא פחות (עבור בני המשפחה). כמו בהרבה מקרים טראגיים אחרים, גם שליט זכה באנשים טובים שהציעו את שירותם בהתנדבות, תמורת קרדיט כמובן, ואם אפשר גם לעזור וגם להתפרסם אזי מה טוב ומה נעים.

כשקראתי את המאמר הראשון המייחס את שחרורו של שליט לקמפיין הגדול – שתקתי. קראתי עוד אחד וזה התחיל לדגדג לי באצבעות, אבל התאפקתי. ואז בא עוד מאמר, ועוד אחד. חשבתי שלא אראה עמדה אחרת, מבט אחר, זווית שונה.

עד שראיתי את רביב דרוקר בערוץ 10, עונה לכסילים כאיוולתם. אף הוא לא ביטל במחי שידור-חי את עבודתם הראויה לשבח של היחצנים מטעם, אך לא ייחס להם את ‘ההצלחה הכבירה’.

אינני מצטט בצורה מדויקת, הלא זכרוני כנראה מטעני, אזי תסתפקו בעיקר הדברים: “אם שואלים אותי”, אמר דרוקר למרות שאף אחד לא שאל אותו, “לא הייתה כאן הצלחה של הפרסומאים. יש לזכור שגלעד נמק בצינוק חמש וחצי שנים והוא לא שוחרר כעבור שנה של קמפיין מאסיבי”.

עוד אמר דרוקר, ובצדק: “המחיר מצד החמאס רק הלך וגבר ככל שהקמפיין התעצם. אם היה פעם קמפיין לפדיון שבויים שהצליח, היה זה הקמפיין להחזרתו של אלחנן טננבוים. הוא לא היה חייל צה”ל אלא עבריין שנחטף, ובכל זאת הקמפיין נגע ללב והוא הוחזר ארצה”.

דרוקר לא הרחיב בנושא משום שזה לא היה הנושא לשמו הוא התכנס באולפני ‘לונדון את קירשנבוים’. אבל המסר הוא המסר.

הפרסומאים עבדו טוב, אין ספק, אבל חלאס. כל הקו-לו-לו הזה סביבם באמת מיותר.

הריעו לערבות ההדדית של עם ישראל, הצביעו לביבי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. לא רק הכתרת ‘פרסומאי שליט’ כמנצחים מיותרת.
    גם רדיפת הפפראצי’ אחרי שליט מיותרת,

    יו”ר קדימה טוענת שהעסקה עצמה היתה מיותרת.

    אם היו שואלים אותי, ולא שאלו:
    גם אמירתו של דרוקר מיותרת.

    *גם תגובה זו מיותרת

  2. ועכשיו פתאום כל העיתונאים נזכרים לספר לנו כמה הקמפיין העלה את המחיר? וזה מאלוני הקיר, דרוקר.
    סוג של פחדנות. 5 שנים הוא שתק כשהמחיר עלה ועלה, ועכשיו הוא פתאום נזכר לאמר שזה העלה את המחיר? וואלה?!? מה-אתה-אומר!! אז אם אתה רוצה לצאת מזה עם שארית של אומץ, ספר על משטרת המחשבות, ספר על האיומים המוסווים שגרמו לכל העיתונאי לשתוק. ספר לנו איך פועל שוק “מעצבי דעת הקהל” בישראל, מה שפעם קראו לו עיתונות.

  3. עם כל הלקוחות ששלמור-אבנון-עמיחי איבדו השנה,
    כנראה שמהשמיים החליטו שהם צריכים לאבד גם את הלקוח הזה
    ולכן בעצם גלעד חזר הביתה 🙂

  4. בין חיי אדם לקוקה קולה – יש הבדל!
    שכחתם קצת שיש השגחה פרטית בעולם
    ושם למעלה החליטו מי ישב איפה כמה ומתי…

  5. הגזמתם, באמת!
    סופסוף זכינו להגיע לקליימקס של הקמפיין – ואתם טוענים שהוא מיותר?
    אוסם נותנת חסות בהתנדבות אומנם, אבל בשביל מה? בשביל הקרדיט.
    שלמור עושים אותו דבר.

  6. net-nuchem
    כתב:

    קליק למאמר “פרסום שליט בע”מ” של נוחעם.

    אפילו מאמר נגדי משמש פלטפורמה ל…פרסום המאמר התומך

  7. מה שכן, הקמפיין המסיבי לשחרורו של גלעד גרם לכך, שכל הצד השני, שהם נפגעי הטרור
    לא מעיזים לפצות פה לנוכח שחרורם של המחבלים.
    וחבל שזה כך, שהשמחה על השחרור היא על חשבון כאב של הרבה משפחות פגועות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן