מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כולכם יודעים שמאוחדת מעניקה טיפולי שיניים לילדים עד גיל 12. רובכם, כנראה, גם נחשפתם לקמפיין המטורף שהרימו בולטון כתגובה מוחצת לקמפיין המצויר של גל אורן.
הכל התחיל במודעה תמימה ומאוירת של מאוחדת (לא עוד רק “חמודי”), שבישרה לנו על מהפכה של ממש בתחום רפואת השיניים, כל ילד עד גיל 12 מקבל טיפול חינם. כאן הגיע תורם של בולטון, להציל את הלקוח החשוב “מכבי שירותי בריאות” ובאמת שלא נשארו חייבים. במקום לפרסם מבצע אחר או לספר לנו למה עדיף מכבי, הם בחרו לצאת בהתקפה כוללת… בעיתונים המובילים הם רכשו דאבלים במיקומים הכי יקרים, ושם, באותיות קידוש לבנה הם הבהירו בצורה חד-משמעית שלא הותירה מקום לספק “אחת מקופות החולים בישרה לכם, בעיתונים, ברחובות ואפילו בטלפונים על ‘טיפולי שיניים עד גיל 12’. מה שהם “שכחו” לומר לכם הוא, שבשביל ליהנות מההטבה עליכם להצטרף לביטוח המשלים היקר ביותר מבין קופות החולים בישראל. לעמוד בתנאי סף מגבילים ולשלם מידי חודש 242 ₪ (2904 ₪ בשנה)*. כל זאת בעבור טיפולי שיניים משמרים בלבד. ולכן, לא פלא, שמרבית אותה הקופה לא הצטרפו לביטוח המשלים שלה…”. בטח שמתם לב לכוכבית באמצע הטקסט, להלן האותיות הקטנות שלהם: “*על פי נתונים שפרסמה הקופה בתקנוניה. לזוג בני 40 ומעלה עם 3 ילדים. ט.ל.ח. ** ההטבות במכבי דנט בכפוף למסמך “מגן כסף” ו”מגן זהב”.
לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שגם במכבי צריכים ביטוח משלים כדי לקבל את טיפולי השיניים. אבל מי שם לב לזה? העיקר שהם באו, איזה מזל, והבהירו לנו שמאוחדת רמאים. זהו. כאן ציפיתי להמשך המערכה, למודעת תגובה של גל אורן. התאכזבתי. אפס, גורנישט, שום דבר. מודעת המשך רגילה, בלי להתייחס למכבי והצהרותיה. בלי לפזול אפילו שנייה לכיוון שלהם. כאילו שום דבר לא קרה. התעלמות מוחלטת. זה בודאי הרתיח לא רק אותי, שחיכיתי לתגובה הולמת, אלא גם מאות או אלפי צופים, כאלה שאפילו התערבו מי ינצח הפעם בקרב הזה. אבל אי אפשר להתעלם לגמרי מהנזק התדמיתי שנגרם להם. בשביל זה יש דאבלים, בשביל זה יש כתבות תשקיף. לא צריך יותר מכתבה מושקעת ומשכנעת כדי להסביר את היתרונות האמיתיים. אין לי ספק כי המהלך המתון נזקף לטובת המותג, לטובת המותג העדיף.

לחצו על התמונה להגדלה נורמלית

עידכון: תודה לגולש ששלח את התמונה. זאת כנראה התשובה למכבי. שלט חוצות ענק שלא נראה כמותו זה זמן רב, אם בכלל. קליק לתמונה הגדולה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. בולטון הגיבו בהיסטריה ובחוסר מקצועיות והפכו את עצמם לייצרני פשקווילים.חבל.

  2. כלב נובח לא נושך,
    מסתמא, כי הטיפול שיניים לא היה משו..
    לא נורא בולטון, תשימו בס”ד והכל יסתדר….

  3. נקודה קטנה מענינת…
    מי ש’התחילו’ את ה’פינג פונג’ המטורף הזה, הם דווקא מאוחדת, שטרחו להדגיש בפרסום: “6*2=12” (כאילו דא… אם מכבי נותנים לכם עד 6 שנים חינם, אנחנו נותנים לכם ‘פי 2′!)
    כנראה שזה מה שהצליח לשרוף כמה פיוזים אצל החברֶה ממכבי/בולטון.

    בהחלט מתחיל להזכיר את ה’מלחמה’ בין פרסטר לברון כובעים…

  4. לאחר שהעמוד יסתדר מבחינה טכנית
    ולא אראה רק קוים ודבל מרוח לי על המסך
    אשתדל להגיב לגופם של דברים.

    נ.ב.
    אולי זה קשור למסך
    אז יש לי כרגע 19″

  5. חוצניק, נראה לי שטעות נפלה בידך (או בשינך…) והתבלבלת עם “חמודי” של קופת חולים כללית…
    אלא אם כן אני לא הבנתי נכון ואשמח שתאיר את עיני…

  6. בני ברקי דיווח על שלט חוצות חדש בכניסה לעיר.
    אם מישהו יכול לצלם נשמח לעדכן את הפוסט. תודה רבה.

    מקסימום,
    העניין יטופל אי”ה בקרוב. תודה.

    מיטל,
    כתבתי “לא עוד רק חמודי” והתכוונתי למה שכתבתי.
    יש דמות מצויירת חדשה לקופ”ח מאוחדת. לא רק לכללית.

  7. גדול! ניתוח מעולה. זה אכן מזכיר את מלחמת פרסטר-ברון בזמנו רק כאן יש צד חזק וצד חלש.

  8. מצטער שזה מעצבן אותי, אבל זה מעצבן!

    כמות פוסטים לא קטנה נכתבים פה בפאשקוויל על ‘כמה מוצלחים הם החבר’ה מ’גל”,.
    בשבועות האחרונים כמעט ולא עבר שבוע בלי להכניס איזה קמפיין מסוים של ‘גל’ וכמובן להוסיף לו את המחמאות (לפעמים מנסים הכותבים לא להחמיא להדיא, אז הם מקדימים כמה מילות דרמה, אבל בסוף יוצא כמובן ש’הקמפיין פשוט מוצלח’.)

    במקרה הספציפי הזה הייתי יכול לכתוב בדיוק ההיפך!
    ‘גל’ פירסמו את מאוחדת עם טיפולי שיניים חינם עד גיל 12, ‘בולטון’ ממכבי הגיבו עם הביטוח המשלים ב’דאבל היסטרי’, ‘גל’ החזיר להם עם כתבת תשקיף היסטרית מרוב פרוט ב.. ‘דאבל היסטרי’.
    רק מה? לא.. איזו נינוחות, איזה נוף.. מכבי? מיזה? בולטון? מיזה? אנחנו רק ממשיכים את הקמפיין שלנו למאוחדת, מהתחלה תיכננו סוג של טיזר לכתבת תשקיף שבאה עכשיו..
    מה אתם שואלים, מה הקשר בין הטיזר לדאבל התשקיפי הזה? אויייש נו, אתם לא מבינים!!!

    בקיצור, אם אין כאן תמיהה גדולה אז יש כאן עיוורון גדול!!!

    (נכון, לא נעים לבקר את המשרד שנותן לכם מקום בבלוייג שלו, לא נעים לבקר חברים, אבל יש גבול ויש גם קהל!)

    בתקווה להארה..

  9. חוצ,
    היטבת לתאר.

    למיטב ידיעתי והבנתי האישית בנושא, מאוחדת נראים מאד מאורגנים ונראה שזרקו כאן תקציב גבוה מאד ברמות שלא נראה במגזרנו הקטן כבר זמן רב וייתכן אף מעולם לא לפני כן.
    מכבי לעומתם, הגיבו חלש, נמוך ומעל לחגורה אל תוך הבטן שלהם עצמם.

    בולטון, יצאתם רפוסים ומחולשים כמו פציינט שיצא מרופא שיניים ולא יכול לאכול כלום.. אני יצאתי רעב ומאוכזב מהמודעת נגד שלכם.

    אדוור..

  10. מאוחדת הביאו כאן למכבי בשיניים. אין אפס. וזה לא קשור לגל ולא לבולטון. מהלך פשוט מבריק שלהם. אין מה לעשות, אנשים לא קוראים את האותיות הקטנות, גם אם בולטון יגדילו אותם על כפולות.

    לבולטון לא היתה ברירה (כשמשולם יושב לך על הגב) אלא לרדת לרמה של מלחמה. ולעשות קמפיין נגטיבי (שכידוע, עובד ממש כמו טיפול שיניים למת).

    הדבר הכי מצחיק, ושאולי לא ידעתם זה שמכבי בדיוק עכשיו, לפני שבוע, במועד המעבר הנוכחי, עשתה קמפיין שיניים בטלויזיה. (טיפולי שיניים עד גיל 6 חינם) כאילו אין מחר. מאוחדת היו צריכים הרבה מודיעין לדעת שזה יהיה קצה החוד של מכבי, ולהפגיז בחזית הזאת בכלים כבדים. ולתת להם בשיניים.

    אין ספק שזה נצחון בנוקאאוט למאוחדת. ושוב, גל הם פיון קטן מאוד במשחק הזה. זה קמפיין ארצי, עם אסטרטגיה ארצית. אגב, עם קמפיין טלויזיה נפלא של טמיר כהן (או בלשון הקודש JWT).
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2737527 (זה הקמפיין הראשון, שעליו הלבישו את הנושא של השיניים אח”כ. לא מצאתי את האחרון..)
    חבל שהתרגום לפרינט המגזרי היה מעאאאפן כ”כ. זה יכל להיות תרגום מגזרי כ”כ נפלא. אבל נפתר באיור והגריד הקבוע המעצבן והמגזרי של מאוחדת. כמה נוח שיש מנהל שיווק שמאשר דברים כאלה.

    האם כל הסיפור של השיניים יעבוד? כמה אנשים יעברו קופה בגלל הנחה ברפואת שיניים? ימים יגידו.

  11. זהו, פיצחתי את הנוסחא:
    “פאשקוויל, שטיגל פרסום חרדי!!!”
    אני מעלעל בכל הכתבות שלכם כמעט דרך קבע וצאתי את עצמי קורא שתמיד, אבל תמיד גל-משרד למופת.
    אני חושב שגל עושים אכן עבודה טובה,אבל בין זה לבין הבמה שהם מקבלים בשטיבל לעומת משרדים אחרים זה כבר מגוחך…רק לבולטון ולמימד יש מחדלים?
    מה, בגל אין פאדיחות פרסומיות?
    או ש… ש… זה שטיבל יח”צ לגל מתחת לחגורה???
    ואנחנו רק שחקני שחמט לתפאורה??
    ואם כבר גל, אז פה הם באמת עשו עבודה טובה!!! כבוד.

  12. פיקצר,
    אני מצטער על המרמור שלך ומשתתף בצערך.

    אנחנו מודעים לזה שנציגי כל המשרדים קוראים אותנו,
    עוקבים אחרי כל פוסט,
    ורק חלקם “מעיזים” להגיב כשצריך, או כשבא להם.

    עובדה זו נותנת לנו מוטיבציה לפרגן להם כשצריך,
    גם אם אנחנו לא מכירים אותם באופן אישי,
    אבל זה ממש לא נותן להם את הפריבליגיה
    לקבל את הבמה הזאת לייחצן את המשרד שלהם כאוות נפשם,
    ולקבל פוסט מפרגן כשעושים טעויות,
    או כשלא מגיע להם.

    כי אחרי הכל,
    הבמה הזאת היא של כולם.
    לא רק של גל.
    גם של בלטון ושל מימד.

    ונאמר אמן.

  13. בודאי, חוצניק. הבמה הזו של כולם. אבל פירגון יקבלו על הבמה הזו רק גל, ואולי גם תוצאות אפקטיביות, תודות לתקציבאי יח”צ החדש.

  14. הכהה את שיניו?
    ס’תומרת תעשה את שיניו כהות? שחורות? צהובות?
    לא לזה התכוון כותב ההגדה.
    אמור מעתה:
    אף אתה הקהה את שינייו…
    יענו כמו חפץ קהה, ההיפך מחד.
    תגרום לו שלא יוכל לתת ביס כמו שצריך…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן