לפני שבועיים העלנו כאן באתרנו הצנוע תחרות גולשים של ‘פשקוויל’ וחברת ‘נקודות’ תחת הכותרת:”חכם קונה במכולת“.
בדברי ההסבר שצורפו כתבנו כי יועצים רבים לניהול כלכלת המשפחה ממליצים לרכז את הקניות במכולות – ככה קונים רק מה שצריך. כחלק ממגמת החיסכון שהתעצמה בעקבות המחאה החברתית של הקיץ האחרון, אנו יוצאים בתחרות עיצוב פרסומת שמסבירה מדוע כדאי לקנות דווקא במכולת.
לתיבת המייל של רכז התחרות נשלחו מספר יפה (אם כי לא מוגזם) של עבודות נאות. בחרנו להציג בפני גולשינו הנאמנים 2 עבודות מתוך השלל, שתיהם פרי עמלם של אנשים שמשלבים קריאייטיב ואסטרטגיה, הלא הם עופר ענו ואייל גור.
מארגני התחרות מוסרים כי התחרות פתוחה לכולם. הם מבקשים להודות למשרדי פרסום, מעצבים, גולשים וסתם ‘עמך’ ששלחו מודעות. שלחו גם אתם ואולי תזכו.
העבודה של עופר ענו
היצירות של אייל גור
חושבים שיש לכם סיכוי? טקבקו
13 תגובות
עבודה יפה !
האחרונה של אייל עם הסורגים הכי מדליק.
הראשונה מאוד יפה, אבל לא נראה לי שבעלי המכולות כ”כ שמחים לרשום, ובוודאי לא שכותבים את זה בראש חוצות…
מה זה החיקוי מאושר עד? מביך! יאללה חלאס עם השטחיות
הצגת העבודות של ענו וגור
אמורות להוות תמריץ לאחרים להשתתף בתחרות
או להיפך – לדכא אותם מלהשקיע מאמץ?
:-O
עופר ענו ואיל גור הינם צמד כשרונות (כל אחד בנפרד, כן?) מהטובים שבאזורינו.
היצירות המובאות לעיל מופלאות בעיני. מעבירות מסר אחד בצורה ברורה וישירה בלי לבלבל את המוח ובעיצוב נקי. כבוד.
גילוי נאות:
אני מאוהב,
בגור וענו.
הראשונות של גור ממש חיקוי של אושר עד
הראשונים חלשים. האחרון פגז, לפנים.
יפה יפה!!
הראשון- לא אהבתי ביייכלל!!
האחרים– יפהיפה! ובמיוחד האחרון!!
אייל גור אני מקווה שלא תביא בהמשך את כל המוצרים שיש. במכולת למה בשביל זה צריך ספר לא אהבתי לא התרשמתי לא מצא בעיני לא חיבבתי לא יעיל לא פרקטי ובסך הכל רציתי לראות מודעה
אהבתי את הסורגים, זה קולע בול!
אייל, ממש בבחינת “הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד… הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי”
מעולה!
האחרון,
מעביר הייטב את המסר.
מעולה!
גם לטעמי.
אייל גור מודעה מספר 4.
כל הכבוד קריאטיב חכם ומושך, הייתי עובד יותר על פישוט הביצוע אבל שאפו
הראשונה נוגעת
הרביעית קולעת.
( דור הנפילים נו )