מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
שבועיים לאחר שהכרזנו על פתיחת תרות גולשים בנושא ‘חכם קונה במכולת’ אנו מציגים לראווה שתי עבודות נפלאות ששלחו לתחרות עופר ענו ואייל גור | לשיפוטכם והנאתכם | אל תשכחו התחרות עדיין מתקיימת
4מודעה אייל גור
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני שבועיים העלנו כאן באתרנו הצנוע תחרות גולשים של ‘פשקוויל’ וחברת ‘נקודות’ תחת הכותרת:”חכם קונה במכולת“.

בדברי ההסבר שצורפו כתבנו כי יועצים רבים לניהול כלכלת המשפחה ממליצים לרכז את הקניות במכולות – ככה קונים רק מה שצריך. כחלק ממגמת החיסכון שהתעצמה בעקבות המחאה החברתית של הקיץ האחרון, אנו יוצאים בתחרות עיצוב פרסומת שמסבירה מדוע כדאי לקנות דווקא במכולת.

לתיבת המייל של רכז התחרות נשלחו מספר יפה (אם כי לא מוגזם) של עבודות נאות. בחרנו להציג בפני גולשינו הנאמנים 2 עבודות מתוך השלל, שתיהם פרי עמלם של אנשים שמשלבים קריאייטיב ואסטרטגיה, הלא הם עופר ענו ואייל גור.

מארגני התחרות מוסרים כי התחרות פתוחה לכולם. הם מבקשים להודות למשרדי פרסום, מעצבים, גולשים וסתם ‘עמך’ ששלחו מודעות. שלחו גם אתם ואולי תזכו.

העבודה של עופר ענו

עופר ענו

 

היצירות של אייל גור

מודעה אייל גור

מודעה אייל גור2

מודעה אייל גור3

4מודעה אייל גור

 

חושבים שיש לכם סיכוי? טקבקו

להורדת בריף התחרות לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. עבודה יפה !

    האחרונה של אייל עם הסורגים הכי מדליק.

    הראשונה מאוד יפה, אבל לא נראה לי שבעלי המכולות כ”כ שמחים לרשום, ובוודאי לא שכותבים את זה בראש חוצות…

  2. מה זה החיקוי מאושר עד? מביך! יאללה חלאס עם השטחיות

  3. הצגת העבודות של ענו וגור
    אמורות להוות תמריץ לאחרים להשתתף בתחרות
    או להיפך – לדכא אותם מלהשקיע מאמץ?

    :-O

  4. עופר ענו ואיל גור הינם צמד כשרונות (כל אחד בנפרד, כן?) מהטובים שבאזורינו.

    היצירות המובאות לעיל מופלאות בעיני. מעבירות מסר אחד בצורה ברורה וישירה בלי לבלבל את המוח ובעיצוב נקי. כבוד.

    גילוי נאות:

    אני מאוהב,
    בגור וענו.

  5. הראשונות של גור ממש חיקוי של אושר עד

  6. הראשונים חלשים. האחרון פגז, לפנים.

  7. יפה יפה!!
    הראשון- לא אהבתי ביייכלל!!
    האחרים– יפהיפה! ובמיוחד האחרון!!

  8. אייל גור אני מקווה שלא תביא בהמשך את כל המוצרים שיש. במכולת למה בשביל זה צריך ספר לא אהבתי לא התרשמתי לא מצא בעיני לא חיבבתי לא יעיל לא פרקטי ובסך הכל רציתי לראות מודעה

  9. אייל, ממש בבחינת “הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד… הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי”
    מעולה!

  10. האחרון,
    מעביר הייטב את המסר.
    מעולה!

    גם לטעמי.

  11. אייל גור מודעה מספר 4.
    כל הכבוד קריאטיב חכם ומושך, הייתי עובד יותר על פישוט הביצוע אבל שאפו

  12. הראשונה נוגעת
    הרביעית קולעת.

    ( דור הנפילים נו )

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן