השבוע בזירת פרסום: התגובות של משרדי הפרסום על דו’ח יפעת >> שעיה איצקוביץ תוקף, נתי יעקובי משיב >> כנסו ושפטו >>
כולם מדברים על אוכל ומתכונים, בדיקת המדור מה אירוע לשוק המזון שהתעורר לחיים טובים >> המבזקים והפינות הקבועות>> תהנו
השבוע בזירת פרסום: התגובות של משרדי הפרסום על דו’ח יפעת >> שעיה איצקוביץ תוקף, נתי יעקובי משיב >> כנסו ושפטו >>
כולם מדברים על אוכל ומתכונים, בדיקת המדור מה אירוע לשוק המזון שהתעורר לחיים טובים >> המבזקים והפינות הקבועות>> תהנו
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
3 תגובות
שעיה צודק ברמה העקרונית אבל ברמה המעשית הייתי מציע לו שינהג בדיוק כמו בולטון/גל/בראשית וימצא לו עוד כמה לקוחות יפעת מפוברקים שלא יצא פראייר.
דבר אחד אני מסכימה עם איצקוביץ
זול בשפע זה תקציב עם המון כסף וזה לא קיים ביפעת
מענין מה היה קורה אם הכל היה נכנס במדיה הכתובה.
אכן הוא באמת בסדר ומספיק גדול, אבל לא נמאס לך להתבכיין כל שנה?
תפסיק להתייחס לסקר וגמרנו, אל תהיה צודק, היה חכם..