מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
חברי רדיו קול ברמה חגגו אמש שלוש שנים של פעילות ענפה והברנז’ה הגיעה לשמוח יחד איתם • הצלם המוכשר ישראל ברדוגו תיעד את האירוע • חברת ‘אריו דיגיטל’ בנתה אתר לתפארת שהושק במסגרת החגיגות, ואלישע כהן ידידנו הסתובב כמו חתן השמחה • כדאי לכם להיכנס, לפוסט ולאתר החדש
kol_barama
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מתחם נובה בנמל תל אביב אכלס אמש את צמרת הפרסום במדיה החרדית. רדיו קול ברמה חגג 3 שנים ואכלס את כל אזור התעשייה האנושי לערב שכולו שדרנים שרים ורבנים.

מנשה סמירה מהרשות השניה בישר לנוכחים שקול ברמה יושמע גם בצפון בימים הקרובים, יוסי אליטוב איחל למאזיני קול הנשמה ערוץ אלפיים ורדיו 10 ערב טוב והזמר מאיר בנאי ריגש במקבץ פרקי שירה.

הרב הראשי לשעבר הרב ישראל מאיר לאו נאם בפאתוס השמור רק לו, שר הפנים אלי ישי גם תפס את רשות הדיבור וחברי כנסת בלטו בנוכחותם. גם הח”כ לשעבר והאסיר המשוחרר שלמה בניזרי היה שם (האם יצטרף בקרוב כחלק מהצוות המנצח של הרדיו?).

מנהלי משרדי הפרסום הסתובבו במתחם והצטלמו בחיוך רחב. אין ספק כי משרד הפרסום דמיון הצליח להביא את מיטב סלבריטאי המגזר בהצלחה מרובה.

צילם את האירוע: ישראל ברדוגו. הפקה: מיכאל כפלין הפקות

ואיך אפשר בלי פרגון לחברים: אריו דיגיטל מפתיעים שוב

במסגרת החגיגות הושק האתר החדש מבית ‘קול ברמה’, כאשר על העבודה ניצח הצמד המוכשר והאיכותי ביותר בבניית אתרים במגזר החרדי – אריאל קליקשטיין ויוני לוקסנברג, הלא הם ‘אריו דיגיטל’ בכבודם ובעצמם.

האחראי על הפרויקט הכביר הזה מטעם הרדיו, הוא ידידנו משכבר הימים אלישע כהן, אחראי תחום הניו-מדיה בקול ברמה.

כנסו עכשיו לאתר החדש של קול ברמה ותעשו לייק. תודה.

kol_baramakol_barama (1)kol_barama (2)kol_barama (3)kol_barama (4)kol_barama (5)kol_barama (6)kol_barama (7)kol_barama (8)kol_barama (9)kol_barama (10)kol_barama (11)kol_barama (13)kol_barama (14)kol_barama (15)kol_barama (16)kol_barama (17)kol_barama (18)kol_barama (19)kol_barama (20)kol_barama (21)kol_barama (22)kol_barama (23)kol_barama (24)kol_barama (25)kol_barama (26)kol_barama (30)kol_barama (31)kol_barama (32)kol_barama (33)kol_barama (34)kol_barama (35)kol_barama (36)kol_barama (37)kol_barama (38)kol_barama (39)kol_barama (40)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. בלטו בהעדרם – חוצניק ודינקיס

  2. רק מה,
    שהקשר בין קור ברמה לנמל תל-אביב מקרי ביותר.

    זה בא מרגשי נחיתות ידועים, ומנסיון להראות ‘להם’ – אנחנו ‘כמותכם’.

  3. הייתי שם אמש. אירוע לא רע.
    אבל הפוסט, אפעס, לא ממצה.
    לא הכיתוב ובודאי לא התמונות.

    רואים שנעדרת משם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן