מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
חוצניק הבטיח לפני כמה שבועות שהוא חוזר ובגדול אבל קולו נדם ומקלדתו התמלאה אבק. כשבא לנקות את המחשב, ניסה לנער את האבק באמצעות הקשות חוזרות ונשנות על מקשי המקלדת. על מה הוא חשב? על הכובע שקנה לחתונה. ומה הוא חושב על הקמפיין של מילר פוינט?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני לא רוצה להתמקד בקמפיין הזה כי לקח לי קצת יותר מדי זמן לקלוט את הצל של השלמות בין השורות. לא זו בלבד, אלא אף זו: כבר תקופה ארוכה אני לא עובר על הפרסומות ואפילו לא עובר על עיתונים. חוש הביקורת שמעולם לא היה לי – נפגם קמעא. כל מה שנותר לי לכתוב הוא כדלקמן:

אחד הגולשים: “אין לנו מנהיגות! הלכתי עם חבר לקנות כובע עבורו, ואני בשוק מהמחיר לכובע סטנדרטי 1,400 שקל. החברה החרדית פשטה רגל. לא יתכן ששוחטים אותנו ואין פוצה פה ומצפצף!”.

תגובה דמיונית ראשונה: “הולך למקום הכי יקר, בוחר מתוך המבחר את הכובע הכי יקר ועוד מתלונן ומשמיץ. זבל של לקוח”.

תגובה דמיונית נוספת: “אני קניתי לחתונה את הכובע הכי יפה שלהם, ושילמתי 900 שקל. כשאני הולך איתו בשבת, אני מתכופף טיפה, כי אני מרוצה ממנו עד הגג”.

תגובה אחרונה: “לא יודע על מה אתה מדבר. הייתי שם אתמול עם אחי, לקח לו פחות מדקה לבחור את הכובע הכי יפה שלהם, ב-860 שקל. בלי הנחה, בלי חברים”.

ויש אומרים: “לא מבין למה אתה כזה פראייר. הייתי בברון כובעים וקניתי כובע ב-250 שקל. מה צריך יותר מזה?”.

לסיכום: אין לי מושג למה המשווקים מפרסמים בפריסה כה רחבה ואיך זה שלמרות התחרות המחירים רק נוסקים ועולים. מי שבאמת יודע, כך אמר לי אחד שיודע, לא צריך שום פרסומת. כולם יודעים איזהו הכובע הטוב ביותר.

בורסלינו: קמפיין סביר למוצר מנצח 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. גבירותי ורבותי תהרגו אותי אני לא מבין את סדרת המודעות האחרונות של בורסלינו
    אני מעריך אישית ומקצועית את מוישי מילר,אני חושב שיש לו עתיד
    אבל בחייאת רבאק מה זה המודעות המטופשות האלה היכן הקריאטיב ?

  2. מה שכתבת תקף כמעט לכל הקמפיינים שעלו בשנה האחרונה.
    למה בחרת את בורסלינו כשעיר לעזאזל?

    גם מותגי יוקרה צריכים פרסום….

  3. צר לי מאוד אבל המודעה של תוצאות אפקטיביות לבורסלינו עוד לא יצאה לי מהראש וגם אפיקים עבדו יפה.
    המודעות המצו”ב ממש לא בליגה הזאת.

  4. כפי שאפשר להתרשמינוֹ
    בורסלינוֹ עשו סיבובינוֹ
    בין כל משרדי הפרסומינוֹ
    ועדיין לא באו לידי סיפוקינוֹ,
    [שמישו יתקן אותנו עם טעינו]

    ולשנה הבאה עלינו לטובינוֹ
    נראה אותם אצל קלמנינוֹ
    שנה אח”כ אצל קליעה למטרינוֹ
    [או אצל נוחעם במבינוֹ]

  5. לא מבין איך משרד שמכבד את עצמו מחליף תוך שלושה חודשים אסטרטגיה (שגם היא חדשה) ממעורר השראה לשלמות. לא מבין.

    זה ההבדל אולי בין גרפיקאי מעולה ככל שיהיה לפרסומאי.

  6. ביצוע מהמהם.
    גם לי לקח זמן למצוא את הכובע שמתחבא
    זה מזכיר לי פרסומות בניחוח חו”ל

  7. הבעייה היא שיש פה רק “קרייטיב”
    בלי שום מודעת מכירה.

  8. כולם יכולים לומר מה שהם רוצים אךךך המציאןת בשטח אומרת שכל התהליך הפרסומי על כל חלקיו היה מושלם וקולע בול למטרה
    מי שיורד לעומק מה זה בורסלינו הוא אמור לדעת שזו הדרך שצריך לפרסם אותם
    מוישי עלה והצלח
    [ואל תישכח מה נאמר על הקנאים]

  9. לכל העובדים במשרדי הפרסום הגדולים שחפצים ביקר התקציב של בורסלינו, ובדרך למטרה החשובה מוכנים לרמוס, להשפיל ולזלזל בעבודה קשה של המילרים. לפחות תזדהו בשם מקום העבודה שלכם ואל תלכלכו סתם. רק קריאייטיב, אין אסטרטגיה, נו בחייאת – כל הפרסום החרדי עובד כך….

    יחיו הקנאים – ויתפוצצו!

  10. “דובר אמת” היקר, תאמין לי שאף משרד פרסום גדול לא מעונין בתקציבון של בורסלינו לא שווה לזוז בשביל 50 אלף בשנה במחירי אבדון.
    צא מהפנטזיה.

  11. חברה תרגעו פתאום כולכם מבינים בפרסום
    הויזואל המדהים היוקרה והשלמות המופגנת מקמפין זה , זה פשוט מדהים !!!!!!!!!!!
    מוישי פשוט פורץ כל פעם מחדש עם דברים מדהימים ומקצועיים במיוחד !!!!!!!!!!!1

  12. אי אי אי ….
    בכנות—
    אם נוחעם היה מעלה את אותה מודעה , התגובות היו שונות לגמרי….
    גם מוטי היה מפרגן כותרת פחות עוקצנית (מוטי, תהיה כנה, לא קיבלת כובע חינם??)
    איפה המילים על חדשנות, פריצת דרך, תעוזה וכו’ ????
    הגיע הזמן לחשבון נפש נוקב.

  13. @ דובר אמת:

    “דובר אמת” אתה צודק ביותר!! במגזר החרדי לצערינו, במגזר אין איסטרטגיה ולא ארט מידי מתקדמים, ואני לא רוצה לתת דוגמאות, כי אני לא אוהב ללכלך, אבל אתה מוכרח להודות שמילר פוינט הוא המשרד היחיד שפורץ כל פעם מחדש עם קמפיינים מרשימים מלאי איטסרטגיה ותכנון.
    אני, כמבין בפרסום שם לב לאיסטרטגיה שעומדת מאחורי הפרסומות שלהם, ושלא נדבר על הביצוע המרשים והמדוייק.

    הייתי ממליץ להיות פחות עוקצניים, זה לא מה שמוכיח על רמתכם הגבוהה ולשים לב למקצועיות של המשרד, אולי קנאת סופרים תעשה משהו, ונזכה לראות מעוד משרדי פרסום חרדיים פרסומות שלא מזלזלים באינטליגנציה של המגזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן