מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בדרך, לפני שהוא מגיע למשרד, אייל גור עוצר בצד ומזמין קפה. כשהוא יוצא מהמשרד, הוא מגיע לבית קפה ומחכה להשראה. כך יוצא קמפיין חגיגי ליקבי ציון. כדאי לראות
Zion Passover
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אייל גור עסוק בימים אלו בהכנות לקראת החג וגם אנחנו. זה הזמן לעצור רגע, כי מול מודעה כזאת בעיתון אי אפשר להישאר אדישים. אני יכול לפרגן בכיף כי אני בטוח שכבר יימצא הטוקבקיסט שלא שמע על המושג ‘תחתית’ – וילכלך.

אם תשאלו אותי למקור ההשראה: ישיבה ממושכת בבית קפה עם המקינטוש על השולחן ועל הברכיים לסירוגין. ומכאן, לברכה האחרונה: לחיים, ופסח ציון כשר ושמח.

המודעה המלוכלכת שעושה חשק לכוס חמישית 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

45 תגובות

  1. ככה נותנים בעיטה למשרדים מאחורנית. מודעה לפנים.

  2. אמייזינג! אחד הטובים של החג הזה.

    אסתטי, קולע, בול לפרצוף.

  3. חברים יקרים

    חייבים להוריד את הכובע בפני יוסי שור ואייל גור
    אני מאמין שרק עם בריף נכון וראש גדול יכולים לייצר מודעה שנייה בסדרה,
    שלפחות מבחינתי קוטפים את מודעת השנה
    ומסר כלפי טפרברג,כרמל,קדם, אינצים בעיתונים זה חשוב, אבל יותר חשוב זה הפירסום המתקדם
    לא תוית עם שמו של השולח או יינות מרוחים על כל העמוד באדפטציה מחג לחג או סתם מודעה משעממת

  4. שון

    ידעתי שזה יגיע, כנהוג במחוזותינו, ובכדי להקל עליך ואם זכרוני אינו בוגד בי, ארומה השתמשו ברעיון הכתם עבור הקפה המעולה שלהם – משך תקופה ארוכה.

    ובכל-זאת, אייל הקפיץ את הכתם המוכר והפך אותו ליהלום מזוקק כאשר הפך חמשה כתמים לקערת פסח עם מסר מעולה חודר בונקרים כליות ולב.

    כזה, עוד לא היה.

    וכל-זאת אומר אני ביגון הגם שעיני יוצאים מחוריהם, למראה פרינט מזוקק עם מסר חד ו..שתי מילים ב-ל-ב-ד.

    אלוף.

  5. מקסים. אם כי המעגל עושה סיבובים מיותרים

  6. באמת אין על הקריאייטיב של אייל גור.
    אני רק שואל את עצמי, אם המון העם הבין בעקבות המודעה מה הוא צריך לעשות, ובעיקר למה…

  7. שש כוסות?! בוא נראה!
    והוצאתי
    והצלתי
    וגאלתי
    ולקחתי
    והבאתי
    ולכלכתי…

    כן, שש כוסות!

    אחלה מודעה.

  8. לא סתם הוא קורא לעצמו קראייטיב וכו”
    חוץ מזה אין כאן שום דבר
    אין שום יחודיות של יקבי ציון שום בידול
    באותו מידה זה יכול להיות פרסמות של כל יקב
    נניח שהמודעה אכן מושכת את העין ובכן מה הלאה?
    לאחיזוק מותג לא מבצע לאכלום
    אנשי הקראייטיב המשיכו להתלהבבבב

  9. הכתם שמעל לקרדיט
    החלק הכי טוב בפרינט.

    גדול!

  10. חזק. בולט. קליט. נקי.
    יש דברים טובים בגור

    🙂

  11. אייל,
    נייס!
    ואפילו, מאד!

    נשכן,
    אינני מהמגיבים כאן ובוודאי שלא בשמי המלא, אך דבריך שניתנים להבנה אמנם, מעידים על חוסר הבנתך בדבר הזה שנקרא ‘קריאטיב’ (כפי שכתבה תרצה ע”ה).
    מטרת הקריאטיב המושך במודעה זו ובכל מודעה בסגנון זה, היא לתפוס את העין ושאנשים יגידו “וואלה!” ולא יגידו “יאללה.. עוד מודעה של יין”.
    אם הבנת את השורה זאת, הבנת מה היופי במודעה עם קריאטיב מפיל. זה עוצר אותך וזה חושף בפניך את בית העסק המפרסם ותאמין לי שאחר כך לא תישאר אדיש אליו בסיבוביך בין המדפים ברשתות השיווק.

  12. מודעה מעולללללה
    אבל.מה לעשות שהיא ממש לא חדשה .ע”ע מדד המותגים 2011 לאלונית
    ועוד ועוד החוכמה היא לייצור.לחדש.לא להעתיק.בהצלחה

  13. זו הוכחה נוספת שאסטרטגיה וגם קריאטיב משובחים הם עיניין מקצועי.
    מקצוענות בפרסום אינה קשורה לגודל משרד ולא לכושר מסחר מול המדיות
    אייל כיף לעבוד עם מישהו שמסוגל להעיף בריף לגבהים יצירתיים גם כשהבריף בעייתי.
    טוב שיש אנשי מקצוע כמוך שלא גודל הלקוח קובע עבורם אלא הרצון לפרוץ דרך,בקריאטיב במקרה זה
    הציבור החרדי הצעיר של היום מואס בקריאטיב הנדוש שמספקים לו.אייל מייצג את הקריאטיב שהולם את הצרכן החרדי של 2012.

  14. כתבתי דעתי הענייה ב’פרוג’.

    מדובר בפיליטון בחסות יקבי ציון. לא יותר

    התובנה המדהימה הזו ממש לא קשורה למסר שהיין הוא טעים, או משובח, או ישן, או ‘למבינים’.

    סתם הדביקו אותה ללא שום מסר תועלתי.

    אנטשולדיק.

  15. אין ספק,
    הכתם המוכר בניחוח חדש…
    ביגלייק

  16. רק שתדעו, חברה ממוצעת במשק לא הייתה מאשרת מודעה כזו מכל מיני סיבות. וצריך לקוח עם אומץ או שאין לו מה להפסיד, או שהוא לא ממש עובד עם ספר מותג כדי לאשר מודעה כזו ולכן צריך לקחת דברים בפרופורציה.
    מדובר במודעה מאוד תדמיתית בלי אסטרטגיה ובלי ה”מה יצא לי מזה” אני מניח שמכירות זה לא יביא, אבל למען האמת זה מה שבאמת חסר לירבי ציון שמיקב שבכל מקווה צחקו עליו הוא יהפוך אולי ברבות הימים ליקב מוערך
    אבל אין אפס המודעה מקסימה.

  17. מי קונה יין כזה שנשפח!

    השנה שותים רק יין מוצק!!

    ואחרי היין, אני מסיר בפניך את השעם…

  18. “המודעה המלוכלכת שעושה חשק לכוס”?
    נשמע לא רע, את האמת.

  19. לכל “המבינים” והפחות מבינים באסטרטגיה,יקב ציון מכין לכם כמה הפתעות,ניפגש ליד המדף אחרי החג

  20. עפר היקר חן חן על הפירגון לאייל ,מתגעגע לתקופה שעבדתם יחד ,חבל שזה היה קצר.

  21. טוב, אז אין הרבה מודעות שעוצרות אותי לרגע, זו כן! כל כך מלוכלך וכל כך נקי, כל כך פשוט וכל כך יצירתי, כל כך שונה וכל כך מובן!!!

    אייל! הגבתי לך מייד כשראיתי את המודעה וגם מגיב כאן כי אני חושב שהמודעה הזו ראויה לכך.

    ועוד משו קטן, בשולי הדברים, הנה התגובה ששלחתי למאיר גל בהתייחס לתגובה שלו כאן: “יש דברים טובים במאיר!!!”

  22. גורנישט. כמה כתמים מעצבנים על מפת החג וזהו. איפה המותג? יש משהו מיוחד ביקבי ציון שגורם ליין להכתים יותר מאחרים? מילא אם היה פה קופי להתנחם בו. חבל על הכסף שנשפך

  23. אחת המודעות שראיתי בעיתון העמוס. וזה אומר הרבה.

  24. יפה מאוד
    שילוב של בעל מקצוע (חברת הפרסום) וחברה (שור) עם ראש פתוח

  25. קופירייט כתב:

    גורנישט. כמה כתמים מעצבנים על מפת החג וזהו. איפה המותג? יש משהו מיוחד ביקבי ציון שגורם ליין להכתים יותר מאחרים? מילא אם היה פה קופי להתנחם בו. חבל על הכסף שנשפך

    קופירייט זה השם היחיד שמצאת?

    ולעצם המודעה, ביום שישי ממש כעסתי על מי ששפך לי את היין בקצוות העיתון הטרי.
    ביצוע מעולה!!

  26. מודעה מקצועית יפיפיה שעוקפת מימין את כל היקבים שפרסמו לקראת החג.
    אהבתי גם את הטיפות בצידי הדף.

    היתה לו וואחד השראה.

  27. ה[כת]קסם שנשאר…
    קריאטיב פשוט, מיוחד, וגאוני; שעוצרת הדילוג לעמוד הבא, והמסר הועבר ומוכתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן