כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מושבים פנויים ובוהקים כאילו יצאו הרגע מהניילון • חבר עם לוק של מיליון דולר • הדום לרגלים • מה עוד צריך כדי שיתקוף אותנו חשק בלתי נשלט לקחת את הטיסה הקרובה דווקא עם אל-על? • חשבתם שיש רק דברים טובים לומר על המודעה? לפני כניסתכם לפוסט, נא לחגור חגורות בטיחות • יציאות החירום מכאן, מכאן, מכאן ומכאן
-פוסט
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 תרשה לעצמך לטוס ברווח. אחלה פרינט, אך כדי שיהיה פה סדר, נתחיל בהתעללות.

חיצים, סימונים, הטיית גב גדולה יותר, מרחב גדול יותר, האם אלו אמורים לשכנע מישהו לבחור במחלקת התיירים המשודרגת? יתכן. אבל זה לא מוסיף הרבה לתחושת ה’רחבעס’. מה גם שצריך להוסיף על התענוג הכמעט בלתי נראה הזה מאה וחמישים דולר, שהתייר הממוצע, גם אם מרכיב משקפיים אופנתיות ומדיף ניחוח של ז’אק בוגארט, לא ימהר להוציא, כי, להזכירכם, הוא במחלקת תיירים.

אפשר גם להעלות אי אילו השגות קטנוניות על הסצינה שבתמונה. למשל, מחשב נייד היה משתלב הרבה יותר טוב בידי הברנש שהלימוד נראה ממנו והלאה, אבל בואו לא נשכח את המבקר. ועוד משהו בקטנה. את ה’בבא בתרא’ פתחו לו בפרק ‘יש נוחלין’, כשבסביבת מחלקת תיירים הרבה יותר משתלב ‘כיצד הרגל’.

אבל. בשורה התחתונה פרינט יפהפה, צד את העין, ומפעיל את הגרוי הנכון לבחור בטיסה של החברה הנכונה. המושבים פנויים, בוהקים כמו יצאו הרגע מהניילון, חבר עם לוק של מיליון דולר, הדום לרגלים. מה עוד צריך כדי שיתקוף אותנו חשק בלתי נשלט לקחת את הטיסה הקרובה דווקא עם אלעל. ו…כן, אפילו אם רק במחלקת תיירים סטנדרטית. ובזה הפרסומת כבר עשתה את העבודה. ועל כגון דא נאמר, ‘שאפו’.

 פרק 'יש נוחלין' במחלקת תיירים משודרגת 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. כמעט כמו מחלקת תיירים רגילה, שגם היא היתה מצטלמת טוב בפוזה הזו ללא אנשים.
    אז מה הגרויסע גליק—

  2. כאחד שטס הרבה בטיסות ארוכות, הסנטימטרים האלה משמעותיים.
    סגולה נגד ‘כיצד נתפס לך הרגל’

  3. המודעה עם המון טקסט
    ממש מעייף לקרא (אם בכלל)

  4. @ יהודי חרדי:

    אל תדאג, מי שמתעניין בטיסה במחלקה משופרת
    יטריח את עצמו לקרוא גם את האותיות הקטנות.

  5. מודעה יפה מאוד.

    הפרזנטור קצת ‘מגויר’ הי היותר נורמלי להביא בעיתונות חרדית מישהו חרדי יותר, ומעורר כבוד.
    כך זה יוכל לתת תחושה של נחשבות למי שרוצה לשדרג את עצמו, מאשר לשבת על המושבים הצפופים.

  6. לפי הפרזנטור,
    זה היה נראה טוב יותר עם ‘שוטנשטיין’ בגודל בינוני,
    מאשר ש”ס חתנים שנראה בשימוש ראשון מהחתונה…

  7. משום מה נעשתה עבודת פוטושופ על הכותרת של דף הגמרא, והשורה בה מצויין שם המסכת והפרק הוזזה לצד ימין, ואיננה במיקום הנורמלי שלה. לא מבין למה עשו את זה.

  8. @ נאך א’ ייד:
    נאך א’ ייד כתב:

    משום מה נעשתה עבודת פוטושופ על הכותרת של דף הגמרא, והשורה בה מצויין שם המסכת והפרק הוזזה לצד ימין, ואיננה במיקום הנורמלי שלה. לא מבין למה עשו את זה.

    מה אתה מצפה ממעצב רוסי?

  9. יהודי חרדי כתב:

    המודעה עם המון טקסט
    ממש מעייף לקרא (אם בכלל)

    קראת את בטקסט שבגמרא???

  10. שושנה ר. כתב:

    זה שיש פרינט לאל על זה כבר הישג מרשים

    כמדומני שבעיתונים החרדיים זה לא התפרסם

    רק עיתון משפחה הכניס עכשיו פרסומת לאל על

    אולי בעקבות הפוליגלים של ועדת הרבנים לתחבורה

  11. ואני תוהה אם אל על הם הכי בבית. למה לא דחפו לו סטנדר. והאברך כביכול היה צריך להירדם על הגמרה זה היה הכי אותנטי בעולם.

  12. את המסר.
    ואנא, אל תאמרו לי שזהו טריק קריאטיבי בלה בלה.
    מזמן עברנו את זה.
    אבל, כאמור בכתבה, מודעה יפה, מלבבת ועושה חשק לעלות למטוס.

  13. ווצאף כתב:

    את המסר.
    ואנא, אל תאמרו לי שזהו טריק קריאטיבי בלה בלה.
    מזמן עברנו את זה.
    אבל, כאמור בכתבה, מודעה יפה, מלבבת ועושה חשק לעלות למטוס.

    נעלם ההתחלה:
    העיין נתפסת לגיור הבלתי מוצלח, וממילא יש טשטוש של המסר, וכו’.

  14. אברומי,
    הגירוי מהשראת ‘מחלקת תיירים פלוס’ מתעמעמת
    כשאתה גורם לי להתענג מסגנון הפוסט שלך…
    תמשיך!

  15. הגיור מובהק.
    הכיפה שתולה ואת מקומו של האייפד תפסה הגמרא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן