כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לא יכלתי להתעלם מהשקף שצורף לעיתוני סופ”ש ומהמודעה של נירלט. בפוסט הזה אני רוצה לפרגן “מעומקא דליבא” ולשלוח צרור ברכות לבולטון פוטנציאל, על היציאה מהקופסא ועל הרעיון של צירוף השקף ש’צובע את הקירות’ כשמצמידים אותו למודעה המקורית בעיתון.

niralet

כשעברתי לקרוא את האותיות הקטנות ונוכחתי לגלות שהיתרון של נירלט הוא בעצם המקל שצירפו לקופסאות – לא יכלתי שלא להיזכר בסרטון המדהים שתראו כאן. תלחצו על HQ ותגדילו מסך. שווה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. כנראה שאחרי שראו בבולטון את הביקורת הקטלנית על הקריאייטיב שלהם, מישהו שם התעשת וחזר לעצמו בגדול.

    רעיון מדליק. מושך אותך להתעסק עם הפרסום הרבה מעבר לסתם מודעה, ועושה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל.

    על הפרסום הזה ניתן לומר – יש כבוד…

  2. שוב, אנו עדים למסע פרסום שאינו לטבת הלקוח, אלא לטובת משרד הפרסום.
    אני שאני מתעניין ומתעסק בפרסום מצאתי איכשהוא את הזמן לשחק עם השקף.

    אבל כל אדם מן הישוב, ראה את השקף, לא הבין מה זה והמשיך הלאה.
    לא כולם משקיעים רבע שעה בפרסום של נרלייט.

    משרד הפרסום לקח על זה: מחיר מודעה בעיתון + מחיר שקף + מחיר אינסרט.
    כשלדעתי: רוב האנשים שאינם מתעסקים בפרסום, לא ראו את המודעה.

    העיקר “למשרד הפרסום” יש כבוד!!!!

    “יש כבוד לבולטון”

  3. במגזר החרדי יצאה נירלט במהלך שיווקי ירוק אשר ישלב פעילות מדיה עם פעילות קד”מ. במסגרת הקד”מ תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים בנקודות מכירה מרכזיות במגזר החרדי אשר יהוו תחליף לשקיות הניילון. בעזרת שימוש בתיקי נירלט יוכלו הצרכנים לתרום לשמירה על איכות הסביבה. רדיו קול חי יקרא למאזינים להגיע לניידות השידור של נירלט אשר ימוקמו בנקודות מכירה מרכזיות בערים החרדיות. במקביל תפרסם נירלט מודעות ייחודיות בעיתונות החרדית השונה אשר יקדמו את המהלך.

    אראל ברקאי, סמנכ”ל השיווק: “נירלט STICK מבטא את חזון נירלט בחתירה המתמדת לייצר “חדשנות פונקציונאלית” לצרכן. מדובר בפיתוח שעלותו מסתכמת בכחצי מיליון ש”ח. הנירלט STICK מצטרף לשורה של מוצרים ואריזות שנירלט השיקה במהלך השנים האחרונות וזאת תוך דו שיח מתמיד עם המשתמשים השונים, אנשי מקצוע וצרכנים פרטיים להבנת הצרכים שלהם. בחרנו לעלות לקראת הפסח בקמפיין משולב מגזרים שבו אנו משלבים חדשנות מדיה ופעילות מול הצרכן “.

    מקור: http://www.allmarketing.co.il/Index.asp?ArticleID=12906&CategoryID=247

  4. יוסי: שוב, אנו עדים למסע פרסום שאינו לטבת הלקוח, אלא לטובת משרד הפרסום.אני שאני מתעניין ומתעסק בפרסום מצאתי איכשהוא את הזמן לשחק עם השקף.אבל כל אדם מן הישוב, ראה את השקף, לא הבין מה זה והמשיך הלאה.לא כולם משקיעים רבע שעה בפרסום של נרלייט.משרד הפרסום לקח על זה: מחיר מודעה בעיתון + מחיר שקף + מחיר אינסרט.כשלדעתי: רוב האנשים שאינם מתעסקים בפרסום, לא ראו את המודעה.העיקר “למשרד הפרסום” יש כבוד!!!!”יש כבוד לבולטון”

    לא מדויק,
    אני לא יודע אלו בני אדם מהישוב אתה מכיר,
    הבנ”א שאני מכירה נהנו והתלהבו מאד מהפרסום.
    אל אף שהתחום הזה רחוק מהם ת”ק על ת”ק.

  5. למה אצלי בעיתון (לא משנה איזה..) לא ראיתי הבדל בין השקף או בלעדיו?
    אגב, הצבעים שעל המרקע לא ראיתי צורתם ודוגמתם מאומה.

    אברא, מדובר ברעיון ומיזם חדשני, א-בל לא נראה לי שישנו אחד שיקנה בחנות צבע של נירלט ולא של טמבור בגלל הפרסומת הזו… ואם לא שכחתי זו מטרת המודעה – שיקנו, לא?

  6. טוב אני לא יודעת על מה אתם מדברים כי אני קניתי “בסה”כ” בקהילה ושם היתה התמונה נטולת כל שקף.
    ועדיין אהבתי את הקריאטיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן