מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
banner
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ראיתי את הבאנר הזה באחד האתרים החרדיים והתלהבתי. לאן אפשר להתקדם עם ההגבלות של ועדת הרבנים לענייני תקשורת? האם יש מכשירים חדשים? הייתי חייב ללחוץ על זה. ולחצתי. רציתי להתקדם.

תלחץ עכשיו, תתקדם! 7

נפתח חלון חדש על שם מקאן, סלקום, מוטורלהK1. ואני רואה נוקיה. העכבר מטייל בחלון ומנסה ללחוץ על משהו. מזרח מערב ימינה ושמאלה, שום דבר. אין חדש. חיפשתי כתובת אינטרנט לפרטים נוספים, שום דבר. חיפשתי אולי מספר טלפון לבירורים – אפילו מס’ כשר לא היה. גורנישט. אני לא מצליח להבין איך זה אפקטיבי ובשביל מה לבזבז תקציב פרסום שמיועד למגזר החרדי, לכאלה שקונים מכשירים כשרים – באינטרנט.
מישהו יכול להסביר את זה?

תלחץ עכשיו, תתקדם! 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן