תנו רבנן מעשה בחוצניק דחזא בשוקא מודעותא מעליא דחבריא ובא לפני דינקיס חברא אמר ליה האם חיישינן להכריז גילוי נאות או דילמא רובא דשוקא ידעי אמר ליה אין מזרזין אלא למזורזין ומסתפקא אינשי ברמיזא בעלמא אזיל ונפיק בי מדרשא אמרו ליה לימדתנו רבנו דאין אדם משים עצמו קופירייטריתא אמר להו אין הכי נמי השתא יגעת ומצאת תאמין ואידך זילו וגמירו
17 תגובות
אנא לא מבינא,למא לעזזאזלתא,צריךא לכתובא הכלא ככא.
מה זה סינים שינים?
ובעברית-אחרי השורה הראשונה מתעייפים,בדיחות יפות כשהם קצרות ולא מתפרסות על עמוד. לשנה הבאה,בקריאטיב טוב יותר…
אני
אם אתא לא מבינא מה הרעיונא בקריאייטיבא אל תכתיבנא
איצ אמייזינג!!
סמבטוחה,הבנתי את הרעיון העצום והנשגב,לכן גם תמהתי,
זה יותר מדי.
טו מאצ’ בשבילך.
פשוטי העם עייפים,אין להם כח לפענח,בפרסום צריך שכל.לא עילגות.ואם קהל היעד נרדם בשורה השניה, או סתם מסתכל בזה בתמהון לבב.אזי מה הועילו פרסומאים בגאונתם..
אויש זה חזק.
יפה, אהבתי לענ”ד הרבה קראו וקוראים, הציבור החרדי הוא ציבור שגדל על הארמית (למעט בטלנים) ולכן נראה לי שיצליחו לפענח את הנכתב, ואפילו להנות, כן.
חד בדרא.
זה פשוט ענק!
אחלה רעיון. רק שזה קצת מדי ארוך.
הרעיון והביצוע מושלמים!
מקסים.
פשוט מוצלח ברמות…………
הצליחו להשאיר אותי 60 שניות ויותר על עמוד אחד בעיתון – שיחקו אותה בענק!!!!!!
להוריד את הכובע לתוצאות!
צ. לנדא – לצ’פר אותם בסוף החודש, כן?
תוצאות, יש כבוד.
שיחקתם אותה.
אולי די עם ה”כבוד”?
יישר כוח דינק’ : )
פירגנותא! (לייזם)
אז מה, מצ’פרים אתכם טוב,אה?
ליקוקיה כזו עוד לא נראתה מיציאת מצרים..
כמו תמיד יקי רייסנר מצליח בדרכים הכמוסות איתו לסחוט את הראש הקראייטיבי והמפתיע ששוכן במשרדי תוצאות אפקטיביות.
לפרסומות צ. לנדאו ניחוח מיוחד של מחשבה עמוקה ושימת לב.
על זה- שאפו ללקוח.
כי אם אפקיד חוצניק ושות’ דינקיס להפעיל אותנו- המפשקוולים.
תפקידו של לקוח להפעיל את משרד הפרסום, במלא הקיטור.
יקי רייסנר, יש כבוד.
לא נעים, אבל..
זה ארוך, משעמם ולא ממש קריאטיבי.
הרעיון טוב, אבל יצא כ”כ עמוס בתוכן לא רלוונטי שזה הרס את הכל וחבל.
המודעה הזאת עצבנה אותי בטרוף. היא מאוד מתאמצת להיות קריאיבטית אבל לא ממש מצליחה.
אחלה פרסומת
לעניות דעתי היא המודעה המוצלחת ביותר של חג הפסח!!!
המודעה הזו עשתה לי את החג ומי שלמד פעם מבין שזה שיחוק מקסים.