מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דיווחנו כאן בעבר על פתיחת קורס פרסום חרדי לגברים ואנחנו שוב מדווחים על פתיחת קורס, אם כי לא ממש פרסום ולא ממש גברים. מדובר בבית הספר לעיצוב מתקדם אימג’ שם דורשים לאחרונה מהתלמידות לחשוב מחוץ למסך ולייצר קריאייטיב. אני בעד כל דבר כזה שצץ, ומקווה שבקרוב נקבל עבודות פרי יצירתם. הלוגו המיוחד נעשה על ידי מנהל הקריאייטיב עופר ענו ואני אישית נורא אהבתי. אפרים רוזנשטיין מטריו יעביר שיעורים של תקציבאות וניהול תיקי לקוחות בקורס הנ”ל. בהצלחה!

image1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. בקיצור: בית ספר לארטים. לא?
    יותר מדי תת קטגוריות הכניסו לעצמם..

  2. לא כ”כ הבנתי איפה בדיוק במודעה שלהם, רואים קרייאטיב, הרי זו ההוכחה הגדולה שהם יודעים ללמד…

    בקיצר לא כ”כ הבנתי את המודעה, אשמח אם מישהו שכן הבין, יסביר.

  3. חני: בקיצור: בית ספר לארטים. לא?יותר מדי תת קטגוריות הכניסו לעצמם..

    וגם לתקציבאים/ות.
    שנרביץ להם על התת קטגוריות?

  4. וגם לקריאטיב
    וגם לפרסום
    בדיוק על זה נאמר “תפסת מרובה לא תפסת”, אה?

  5. שימו לב לעניין:עופר ענו – בוגרACC
    רוזנשטיין – גם ביקר בACC בערך 5 דקות “(כמרצה-מנחה, לא ממש ברור)…
    אז תסבירו לי עכשיו, למה ללמוד באימייג’ פרסום כשאפר ללמוד בACC??
    ואם אימייג’ זה גרפיקה, ראבאק למה לערב בזה תקציבאות???
    זה כ”כ מצחיק לראות מהצד שאנשים הופכים את כל תחומי הפרסום המקיפים למיקשה אחת.
    רוצים ביה”ס לארט? תפתחו ארט./לכו לבצלאל/אמונה
    רוצים קריאייטיב? ACC
    רוצים תקציבאות? מנהל עסקים במכללות.
    כל תחום הוא יחידה נפרדת שמצריכה לימודים מקיפים, משיעור פה ושיעור שם-תוצאות לא ייצמחו.
    אבל, אני מקווה להפתעה, ואז-אני מוכן לבלוע את הכובע,
    ריאלי-זה לא נראה

  6. אז מרביצים או לא?
    אגב, מצמץ לי בכותרת השם תרצה,יש כאן איזשהו נסיון השוואתי??או סתם החושים האבריימלים שלי קפצו?

  7. נו נו…

    אני מצפה לראות את בוגרי ה’גבוה גבוה’ משתלבים בתחום…

  8. חח האמת שאני קראתי “עם תרצה אין זו אגדה”
    אחלה סלוגן, מה דעתך? 🙂

  9. אני,
    זה לא רק מצמץ זו ה- כותרת
    עוד לפני שראיתי את המודעה ראיתי את תרצה
    אתם, כל בוגרי ACC, (כולל אותך חוצניק) צריכים לצאת כבר מהקופסה הזו של תרצה, לפקוח עיניים , ולראות שיש עוד בתי ספר לפרסום מעולים
    ולא, אני לא מתכוונת לאימג’: מקבץ לפרסום..
    שיהיה לכולנו עבודה, זה העיקר.

  10. למה שלא תעלו את כל הכתבה שהיתה במרכז העניינים?

    כשהעיתון רוצה להתנקם במישהו
    הוא עושה את הכתבה באתו עמוד עם הפרסומות.

    זה טוב לקשיי ההבנה.

    בנוגע לפרסומת,
    לא התעמקתי בה יותר משניה, ההפסד שלהם.
    אולי היא קראייטיבית אבל זה אמור לזעוק, לא לשכנע.

    והלוגו, באמת רעיון חמוד. אהבתי.

  11. קופי פייטרית: לפקוח עיניים , ולראות שיש עוד בתי ספר לפרסום מעולים
    ולא, אני לא מתכוונת לאימג’: מקבץ לפרסום..

    עבודי, והבצפר?
    פחחחחחחחחחחחחחח.

    קופי פייטרית: שיהיה לכולנו עבודה, זה העיקר.

    מה שנכון-אמן.

  12. לא למדתי לא בעבודי ולא בבצפר
    ולא בתרצה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן