מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מאתיים אנשים שאהבו את הדף של משה גפני בפייסבוק אולי לא מצריך התייחסות, אבל ערוץ 7 פרסם שהח”כ החרדי הצטרף לרשת החברתית, אז יצאנו לבדוק
moshe_gafni
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

moshe_gafni

נכון לשעת כתיבת הפוסט, מאתיים שלושים ושלושה אנשים לחצו ‘אהבתי’ בדף הרשמי של ח”כ משה גפני בפייסבוק. בני משה, כתב באתר ערוץ 7, מיהר לפרסם כתבה תחת הכותרת “משה גפני הצטרף לפייסבוק”. אתמול, בשעות הלילה, עלתה ידיעה בנושא גם באתר בחדרי חרדים תחת הכותרת “תנו לי לייק – ח”כ משה גפני הצטרף לפייסבוק”, שהוחלפה לאחר זמן קצר לכותרת מעודכנת: “תנו לי לייק – מי זייף דף פייסבוק למשה גפני?”.

גולשי הרשת החברתית שנתקלו בעמוד שאלו האם מדובר בדף אמיתי, והתגובה הרשמית לא איחרה לבוא: “לא, מדובר בזיוף”. חדי העין יכלו לשים לב בנקל כי לא מדובר בדף רשמי. “הרי ממתי יש לח”כ גפני הזדמנות לומר משהו והוא מחמיץ אותה? בדף שלו, המזויף, תוכל לראות קישורים לכתבות חיצוניות מרחבי הרשת בלבד, בלי אף סטטוס אחד מקורי,משלו”, כתב גולש לפאשקעוויל.

טוקבקיסטים בערוץ 7 ציינו שזה לא מקום ראוי לח”כ חרדי ו”הבטלה מביאה לידי שיעמום”, “הרבנים אוסרים אינטרנט לא כשר”, ו”מי יכריז שהוא פסול לעדות”, וכן על זה הדרך, כיאה לאתר דתי-לאומי. באתר בחדרי חרדים, לעומת זאת, לא התפרסמו טוקבקים, כיאה לאתר חרדי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן