כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
ביום חמישי אחר הצהריים ניתנה האות: עשרות כלובים מהודרים ובתוכם זוג תוכים צבעוניים פשטו על שכונת ‘רמת הדר’ שבגבעת שמואל • דיילים מחויטים עברו מבית לבית, הקישו בדלת והציעו לתושבים המופתעים את צמד בעלי הכנף המצייצים במתנה, בתוספת מעטפה שחורה ויוקרתית • כנסו וצייצו
SONG TOWERS (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ביום חמישי אחרי הצהרים ניתנה האות ועשרות כלובים מהודרים בתוכם זוג תוכים צבעוניים ומרהיבים פשטו על שכונת ‘רמת הדר’ שבגבעת שמואל. דיילים מחויטים עברו מבית לבית, הקישו בדלת והציעו לתושבים המופתעים את צמד בעלי הכנף המצייצים במתנה, בתוספת מעטפה שחורה ויוקרתית.

הרעיון נהגה במחלקת הקריאייטיב של ‘תוצאות אפקטיביות’, המפרסם את מיזם הנדל”ן היוקרתי ‘song towers’. מדובר בפרויקט יוקרה של חברת צ. לנדאו, הכולל שלושה מגדלים המוקמים בשכונת רמת הדר, ומציעים סביבת מגורים איכותית בסטנדרטים בינלאומיים.

שיווק הפרויקט מלווה בציורי אמנות מרהיבים של האמן בן רוטמן, אשר יעטרו את לובי המגדלים ובתי הדיירים – ציורים שהשראתם נשאבה מהווי החיים בגבעת שמואל.

סמלו של הפרויקט הינו ציפור שיר צחורת כנף המופיעה לצד הלוגו. לאור זאת, הגו במשרד הפרסום את הרעיון המקורי – שי מיוחד לתושבי השכונה בצורת זוג תוכים משובבי עין. אל התוכים צורף פולדר מעוצב ובו כל הפרטים על הפרויקט. חלוקת כלובי התוכים בין הבתים יצרה באזז גדול בשכונה, והעלתה את הפרויקט החדש למרכז שיח התושבים במקום, הן בבתי הכנסת והן ברחבי השכונה.

בתוצאות אפקטיביות מספרים כי הקד”מ הצליח מעל למשוער בשל מקוריותו וחדשנותו, וכי התושבים קיבלו את השי בהתלהבות רבה. “רבים מבני השכונה הביעו התעניינות בפרויקט היוקרתי המוקם בשכונתם וגילו את ההזדמנות לשפר את איכות חיים”, אומרים בתוצאות אפקטיביות. “הבחירה בתושבי השכונה לפעילות טרום שיווק, היא בשל התפיסה כי אחוזים גבוהים מרוכשי הדירות בפרויקט הינם משפרי דיור מתוך השכונה. קרקע הפרויקט היא היחידה הזמינה לבניה בתוך השכונה ולא צפויות קרקעות נוספות”.

SONG TOWERS (1) SONG TOWERS (2) SONG TOWERS (3) SONG TOWERS (4) SONG TOWERS (5)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. רעיון אדיר! קצת צבע ומקוריות בשעמום האופף את עולם הפרסום החרדי.

  2. אני חושב זה קידום מכירות לחנות מוצרי מזון לבעלי חיים הממוקמת באזור. רעיון מגניב איך להפוך את כל הסביבה ללקוחות.

  3. רעיון גאוני, טעות פרוידאנית

    כלובים? זאת האסוציאציה הראשונית?

    שמעתי שגודל הדירות שם קטנות מאוד וזה משהו שמחביאים, לא מצייצים איתו.

  4. וואלה,איך אנשים לא משתנים, כשיוצא העיניים והקנאה שורפת מחפשים איזה פלפול עלוב כדי לנסות לגמד מהלכים יצירתיים.
    מגיבים 3 + 4 לכו תחפשו משקפי מגן שהעיניים לא ינזלו.

  5. איפה הרלוונט של התוכים לפרוייקט?

    טעות של בחורי ישיבות שחושבים שאם מישהו מדבר על הפרוייקט זה מביא מכירות. תוכים זה אחלה קדמ לגן חיות, מכשירי שמיעה, או גן ילדים מגניב.

    פרוייקט?

  6. לא מעניין לא אהבתי לא קשור. וכן בעיני חלק זה נראה מעניין. אבל מה קשור תוכי לציפור שיר על אותו משקל יכלו לתת עורב לפחות זה היה מזכיר את הלוגו בצבע. לא צריך לנסות להמציא את הגלגל ולפנטז על קקטוס הזהב ולהשתולל עם רעיונות הזויים. מוכן להתערב שאם יבדקו מה גורלם של בעלי הכנף.בטוחני שאינו מרנין

  7. יש כאן בעיה,
    אם אתה חושב שהקד”ם טוב ויצירתי – אתה חכם ונבון.
    אבל אם אתה חושב שאכן הרעיון יצירתי אבל יותר מידי בסגנון של “אויבער חוכעם”… אז אתה כבר לא מפרגן.

  8. חזק!
    בציבור החרדי – דבר כזה גם היה עובד?

  9. רק שהתוכים לא יספרו לקונים את המילים שהושמעו עליהם טרום החלוקה….

  10. אני מבין שבימים האחרונים יש קשר חזק בין האתר לתוצאות……

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן