מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דווקא בזמן שכולם שקועים בשגרה, חיים קליגר מפתיע עם מוצר חדש מבית ‘המבשר’ • הפעם, מדובר במגזין ייחודי שיתפרסם פעם בחודש – לפני הראשון לכל חודש לועזי – ויתמקד בתחום כלכלי ספציפי • כל הפרטים
ECHAD BECHODESH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעוד פחות מחודש, בתאריך כ”א באלול, תושק המהדורה הראשונה של ‘אחד בחודש’ – המהדורה המקצועית החודשית של ‘המבשר כלכלי’.

במייל מפורט שהתקבל במשרדי הפרסום, כותב חיים קליגר, מנהל השיווק של העיתון: “מזה כשנה יוצאת לאור המהדורה הכלכלית של עיתון המבשר, המהדורה הכלכלית מופצת מידי שבוע ביום שלישי והיא מסקרת בהרחבה ובמקצועיות את הנושאים הכלכליים שבחדשות לצד מגמות והתרחשויות בכלכלה הישראלית והגלובלית.

“במטרה להעמיק ולהרחיב את התכנים המקצועיים של המהדורה הכלכלית של המבשר, החל מהחודש הבא בעז”ה מידי חודש, לפני הראשון לכל חודש, נוציא את המהדורה הכלכלית של ‘המבשר’ בפורמט מיוחד: ‘אחד בחודש’.

“מהדורת ‘אחד בחודש’ של המבשר כלכלי תפנה זרקור ואלומת אור לנושא מרכזי המרכיב את הכלכלה והתורם להתפתחותה. באותה מהדורה נרחיב ונעמיק באותו תחום, נביא את ההיבטים המקצועיים של התחום, נמצא את הזוויות המעניינות שלו ונראה עד כמה הוא מרכיב חשוב בכלכלה הישראלית והבינלאומית, נראיין אנשי מקצוע בתחום, נביא את החידושים האחרונים בתחום ונבחן את מידת ההשפעה של אותו תחום על המשק הישראלי”.

‘אחד בחודש’ יעסוק בתחומים הבאים: נדל”ן ובינוי, רכב ותחבורה, איכות הסביבה, פיננסים ובנקאות, ביטוח ופנסיה, שיווק וצרכנות, ניהול ומוסדות, תיירות ונופש, בריאות וסיעוד, תעשיה ותעסוקה, טכנולוגיה וחדשנות, מזון ומטבח.

ECHAD BECHODESH

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. נו.. פעם בחודש יח”צ להמבשר… ?!

    עובר!

  2. לאן נעלם הפוסט על קרקרים של הגרי”ש אלישיב

  3. עוד פוסט יחצ מבית פשקוויל. מעניין לאן כל הפוסטים החמים נעלמים אחרי כמה שעות. שפנים.

  4. לא הבנתי, הם מורידים את מה שהיה כל יום שלישי והופכים אותו למגזין נושא חודשי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן