מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
רגע לפני ראש השנה, משרד הפרסום הבוטיק “שחור ולבן” מעלה אתר אינטרנט עצמי כדי לספר לעולם על פעילותו בתחומים שונים, בדגש על הקמת, אפיון ועיצוב אתרי אינטרנט • מי זה שימי רווח, מה הוא יודע לעשות ואיך זה קשור אליכם? • במקום שנה טובה, קבלו המלצה חמה
BLACK AND WHITE
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רגע לפני ראש השנה, משרד הפרסום הבוטיק “שחור ולבן” מעלה אתר אינטרנט עצמי כדי לספר לעולם על פעילותו בתחומים שונים, בדגש על הקמת, אפיון ועיצוב אתרי אינטרנט.

שמעון רווח, מבעלי המשרד, הוא בעל תארים בפרסום ושיווק, תקשורת חזותית ומעצב לשעבר ב’תוצאות אפקטיביות’ שיצא לפני כשנה וחצי לדרך עצמאית, לבד-לבד, בלי הרבה לקוחות ו”עניינים” אבל עם הרבה אמביציה להצליח. כעת, “שחור ולבן” שבבעלותו מעסיק שמונה עובדים במשרה מלאה ושניים נוספים כפרילנסרים ומטפל בתקציבי פרסום מגוונים ומעניינים במיוחד.

“לא האמנתי שנגיע כל כך מהר לפעילות גדולה שכזאת”, אמר היום רווח (שימי, בשבילכם), בישיבת צוות שנערכה לקראת השנה החדשה בסימן “תחל שנה וברכותיה”. אחרי שפרגן לעובדים החרוצים (ביניהם כותב השורות), הוא מנה את הצלחות המשרד והודיע שמיד אחרי החגים תחל הפעילות האינטנסיבית.

“יש לנו שני לקוחות פוליטיים לקראת הבחירות המוניציפאליות ועוד חברי מועצה וגופים פוליטיים שרוצים אותנו. אנחנו ממשיכים במגעים. הקמפיין שעשינו לש”ס בפתח תקוה נבחר ללוות את הבחירות המקומיות של ש”ס בכל הארץ.

“אתם עושים עבודה נהדרת, הלקוחות אומרים את זה. אין תלונות, ברוך השם. חודשים ספורים אחרי שפתחנו מחלקות ייעודיות לפלנינג, אסטרטגיה, קריאייטיב ויחסי ציבור – לקוחות מתדפקים על דלתנו. למען האמת, כשפתחתי את המשרד לא תכננתי להיות משרד פרסום רגיל, רציתי להתמקד בדברים מסוימים מאוד כמו בניית אתרים, עיצוב ומיתוג – אבל הלקוחות דרשו יותר והלקוחות שלנו מקבלים את מה שהם מבקשים. ההכרח לא יגונה, והנה מצאנו את עצמנו בתנופה אדירה של פעילות בזכות השירות שאנחנו מספקים, המקצועיות והסוכריות כאן על השולחן”.

• • •

אם אתם רוצים לשמוע עוד על המשרד, תצטרכו להסתפק (בינתיים) באתר החדש, שם תוכלו לקרוא על אודות המשרד ועל החיבור בין עולם הפרינט והדיגיטל [לחצו כאן לכניסה לאתר].

BLACK AND WHITE

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן