מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל

39 תגובות

  1. זה פרוייקט סטודנטים של שנה א’ לעיצוב באיזה מכללה חרדית?

  2. היה לו משהו, לקופירייטר, יפה, אבל לא מלוטש. מין סלט קצוץ של הרבה רעיונות חביבים, ערבב יחד, ו- הופ! מחמישים ושש יצא אחד. אבל ממש לא מהוקצע.
    באמת מזכיר לי את עצמי, מנסה להעלות אל רעיונותי המעורפלים לקונספט אחד, שאוכל להגדירו בלא יותר מעשר שורות… במטלה הראשונה שקיבלנו לבצע.
    יפה, אני רואה שבכל זאת מקבלים מתחילים.
    בקיצור, ‘הוא התחיל!’

  3. את כל המודעה הזו אני מוכן לסבול אלמלא הסטריפ – עובדה מס’ 56.

    למה לזלזל באינטלגנציה של הצרכן? הוא הרי לא שמע על 55 עובדות קודמות.
    מה, זה חדרי מלון שסופרים החל ממאה?

    למחלקת הקריאיטיב המפוארת בבולטון – הפתרונים. ליתר דיוק, 56 פתרונים.

  4. אם קיבלו אותו עם כזה קופיטסט… המצב עגום… או שבינתיים נתנו לתקציבאית לעשות קופי…

  5. לזכותם ייאמר כי הקמפיין הכללי לא הרבה-הרבה יותר טוב 🙂

    ולדעתי הלא-מי-יודע-מה חשובה: מודעה שעושה את העבודה.

    רק כמו שכתבתי בכותרת הפוסט, וכמו שאיש כבר כתב, עניין הסטריפ עם העובדה ה56 מרגיז.

  6. בהמודיע התפרסמה עובדה 45 וחשבתי לאן התאדו 44
    כנראה הם בדרך – משום מה הם החלו מהסוף להתחלה.

  7. גיזמו: או שבינתיים נתנו לתקציבאית לעשות קופי…

    הי, אני מוחה
    כאילו שאין תקציבאיות קריאייטיביות

  8. מדובר במודעה נסיונית שהוצגה על שולחן המנכ”ל.
    מישהו לא מיומן לא הבין את השאגה ‘למגרסה’ ושלח לעיתונים..

  9. כנראה.. הם יתחייבו ל-56 פרסומות…

    לענ”ד הם יצרו משהו טוב, אומנם קצת מבולבל, אבל כנראה הם יריצו המון מודעות כך שהערפל וההשערות לגבי המספרים יעלמו זה יהפך לשולי…

  10. אולי זה רק חלק ממהלך פרסומי גדול,
    אני חושבת שיתכן והם יפרסמו בדואר עלון עם 55 עובדות על מכבי…

    ואם לא חשבתם על הרעיון
    תנו קרדיט (-:

  11. כמה מסובך לשים את הזכוכית מגדלת בזווית נכונה?

    [הערה 56]

  12. דווקא ראיתי היום עובדה מספר 16 (לא בטוח, אבל אולי ב’מרכז הענינים’).

    יכול להיות שהם פרסו את ‘תקציב העובדות’ לכל העיתונים, כך שלא כולם יזכו לראות את כל העובדות.

  13. אני מנוע. אבל המודעה הזו אכן צריכה רופא מומחה, ואם רופא, כבר עדיף במכבי. כי “מרגישים מצויין” עד כדי כך שיכולים לאשר גם מודעה כזו.

    מאיפה להתחיל? מהפונטים? מהמרכוז? מהפרספקטיבה? מהויז’ואל? מהטקסט?
    המבחן האמיתי יהיה בסיום הקפיטציה, עת נדע כמה הצטרפו לקופה בעקבות הקמפיין.

    אכן, מכבי היא עדיין הקופה הטובה ביותר (והיקרה ביותר), ואת זה שום קמפיין כנראה לא יוכל לקלקל.

    גילוי נאות: הכותב מחזיק בכרטיס של שירותי בריאות כללית.

  14. לפני זמן לא רב (משהו כמו חצי שנה) הוציאה חברת תנובה קמפיין פרסומי עם מסר דומה של מספר עובדות מופרז עבור המותג שלהם ‘יופלה’.

    אז פה יש לנו סוג של חיקוי לא ברור…
    אני נוטה להאמין שיהיה לזה המשך מתקבל על הדעת. יש לי תחושה שהכותבת הנחמדה “שרה” שנמצאת לה אי שם בין המגיבים יודעת משהו או שניים בנידון.

  15. היום ראיתי עובדה 12 ועובדה 14 במרכז העניינים
    לא להאמין אבל נראה שבאמת יש להם 56 עובדות!
    איזו טרחנות.. 🙂

  16. דווקא אהבתי את הנראות של המודעות .לגבי העובדות .אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם.זה כנראה האסטרטגיה.אבל בהפוכה .כלומר אם נבלבל את הצרכן אולי הוא יבין שאנחנו משהו

  17. עובדה 214
    לרדת על בולטון זה כמו לרדת על ילד מפגר,
    לא טקטי,לא מוסרי,לא יפה.

  18. ייילא יילא חבר’ה נסחפתם לגמרי.
    אני מבין לליבכם שזה כיף לרדת על משרדי פרסום, אבל לא כל שגיאונת מפוקפקת של משרד פרסום כזה או אחר, ראויה לקטילות לא ענייניות.
    לעצם המודעה:
    מודעה חמודה, תופסת את העין. בכלל דוגמנות במגזר החרדי עובדת הרבה יותר טוב מכל מקום אחר, עקב מיעוט דוגמנים. קטגוריית מועדפים מבחינתי.

  19. אגב, עלה בדעתי לספור את העובדות מ1 עד 56
    אין מצב שהם לא מדלגים בכוונה

  20. דינקיס,

    לזה אתה קורא שגיאונת מפוקפקת?

    זה קטסטרופה ברמה לאומית, חוצה מגזרים ועדות, מניעה את אמות הסיפים!

    ללמד אותי את עובדה 56 של המותג לפני שאני יודע את הבייסיק? זה טראגי!

  21. דינקיס, יש מצב שהלכת על הקיצוניות השניה כדי ליישר קו.

    נסחפת.
    זה לא שגיאונת מפוקפקת. משרד פרסום שמדורג במקום הראשון במגזר (!) לא יכול להרשות לעצמו להוציא מודעה עם טעויות טכניות כמו זווית של זכוכית מגדלת לא נכונה או עימוד מזוויע של הטקסט.
    לעצם המודעה? כתבתי בגוף הפוסט “מודעה מעניינת”. דוגמנות עובדת הרבה יותר טוב במגזר? לכן מביאים את הדוגמנים של אחלה? אתה יכול לכתוב הרבה. אבל להגיד שהמודעה נכנסת מבחינתך לקטגורית מועדפים, זו הגזמה. קיצונית.

    כי המודעה מעניינת. מסקרנת. טובה. אבל יש בה המון מה לשפר לפני ששולחים לעיתון.

    ובכלל, אולי, מי יודע… בגלל שזו היתה כבר המודעה ה56 שעיצבו, זילזלו קצת בפינישים כי רצו החבר’ה מהסטודיו רצו כבר ללכת הביתה.

  22. דינקיס: ייילא יילא חבר’ה נסחפתם לגמרי.אני מבין לליבכם שזה כיף לרדת על משרדי פרסום, אבל לא כל שגיאונת מפוקפקת של משרד פרסום כזה או אחר, ראויה לקטילות לא ענייניות.לעצם המודעה:מודעה חמודה, תופסת את העין. בכלל דוגמנות במגזר החרדי עובדת הרבה יותר טוב מכל מקום אחר, עקב מיעוט דוגמנים. קטגוריית מועדפים מבחינתי.

    אני יתחיל מהסוף, כי עצבנת אותי.
    דוגמנות במגזר היא החרטה של המגזר.היא הפכה את הפרסום המגזרי שלנו ליהות פרסום מגזרי,
    אפשר לעשות מטעמים לפעמים,אבל מה ,מסתפקים בלקחת דוגמן מלקקים אותו כמו שצריך וזהו.גמרו.
    לגבי התובנה הנהדרת שלך על שגיאות מפוקפקות:
    זה לא אישי,באמת שלא ואני מעריכה את בולטון בכל נימי נפשי, אבל באמת, עוד לא נרגעתי מהמודעה שלהם לשטראוס בפסח: מצה שנראת כמו חסה חומה עם נקודות ועליה מעדנים-פסח כשר ושמח! . והאמת שזו רק טעימה הפסח הזה, כי אין לי מושג למה, אבל באופן שיטתי לגמרי הם הורסים מודעות .ליד הבס”ד פשוט חסרות המילים : מפגרים תהנו.
    אם הייתם איזה סטודיו פרסומי קטן,ניחא, אבל דיר באלק! אתם נקראים “אחד מהגדולים” אז למה בכזאת קלות טיפשית אתם ממשיכים לדרוך עלינו,על האינטלגנציה שלנו?
    באמת אתם חושבים שנקנה לוקשיניים ברמת קריאטיב? או שפשוט הכי נוח זה לרדד, כי הלקוח יאשר את זה.
    אולי סתם נטפלתי על המודעה הזאת,אבל זה חתיכת קש.

  23. במחשבה שניה, נקודה למחשבה:
    לדעתי הלא מחייבת, הקמפיין נבנה על בסיס, של… בא ניתן נזרוק מספר עובדות עם מס’ מדלג ונגרה את סקרנותם ודמיונם של הקוראים, למשל: “בב”ב עומדים לשירותך 130 רופאים של מכבי! (עובדה מס’ 14) – נשמע אמין ומשכנע.
    כמובן יוצאים מנקודת הנחה, שהם דוברים אמת וזה כבר = נצחון אחד.

    ולכן ברגע שהם כותבים סדרת מודעות עם מספרים מדלגים מ-14 ל-40 וכדומה.
    הם כבר לאחר יצירת קשר אמין עם הקוראים שהאמינו כאמור לעובדות קודמות ולכן ימשיכו להאמין הלאה, וזה כבר רווח נקי.
    חוץ מזה הם יוצרים סקרנות וצפייה גבוהה מהרגיל, ז”א אנשים אומרים, אוקי ראינו עד כה 5 עובדות אמיתיות כאמור.. בא נחכה לראות אילו עוד עובדות ישנם שאנו לא יודעים… (“ונאמין להם”)

    ולכן ברגע שהם יודיעו על עובדה מס’ 55, אנשים מתחילים להבין שמכבי כ”כ טובה ועוצמתית, כי יש להם “כנראה” על אותו בסיס של עובדות שראינו עד כה שהם נכונות, יש המון שלא פורסמו, (מ-1 עד 56 עובדות)
    מה שאומר שהם מקבלים אפקט פירסומי (מכבי) על פרסומות שעדיין לא יצאו אפילו לפועל…

    לגבי הסדר הקופץ של מספרי העובדות:
    זו גם אסטרטגיה טובה לטעמי, מכיון שכך הם לא צריכים להשים עוד עיגול בצד שאומר שיש להם מ-1 עד 56 אלא כל עובדה מקבלת אל מלוא תשומת הלב.
    חוץ מזה האי סדר של פרסום העבודות, גורם לזה לתהייה איפה מס’ העבודות הקודם, מה שגורם לאנשים לעקוב.

    כל זאת לענ”ד.

  24. אהה… איזה תענוג, כשנותנים לכם במה (מכובדת…) לבקר את משרדי הפרסום.

    אבל חבר’ה יקרים, תחשבו טוב, אם כל הפרסומאים שכתבו פה את מכלול דעותיהם היו כולם עובדים בבולטון, אני לא רוצה לחלום איך המודעה היתה נראת…

    כשעושים במשרד כלשהו מודעה, לא חושבים מה יגיבו עליה במשרד השני, כי כבר יודעים בדיוק את התגובה….

    ובמקרה זה, אכן בולטון הכינו למכבי קמפיין מקיף ומוצלח במיוחד שיתפרס על פני השבועות הקרובים, כשבסופו כולכם תודו שיחודיות הקופה חדרה לכל הציבור החרדי-דתי. ואת זה גם נראה כולנו בסקרים.

    וכל אלו שכתבו קטסטרופה, זוועה ברמה בינלאומית’ ילד מפגר וכו’ וכו’ – יאלצו בסופו של יום לאכול את הכובעים!

    גילוי נאות: הכותבת מחזיקה כרטיס מכבי

  25. שרה היקרה,

    כמדומני שלא אטעה הרבה אם אומר שלצידו של כרטיס מכבי המגנטי ששוכן כבוד בארנקך, בדיוק כפי שבארנקי, ישנה תוספת קטנה. עוד כרטיס אחד. כרטיס עובדת של בולטון.

    וזה בסדר. זה הגיוני להגן על משרד הפרסום שלך, אם כי אני למשל, כבר חטאתי בביקורת כלפי מודעה שעשה המשרד שלי שהובעה ממש בבמה מכובדת זו.

    לגופו של עניין, אנו לא נדרשים לתוצאותיו של קמפיין, יכול להיות שהעוילם גוילם, ויכול להיות שהם יבינו שמכבי קופה נהדרת וגם אני חושב ככה. אבל במקרה זה אנו נדרשים למודעה. המודעה כמודעה. ועליה כל הביקורת.

    גוט יום טוב!

  26. ואוסיף על דברי קודמי המלומד, היתרון היחסי של בולטון זה שכל הביצה שלנו נראית ככה. זה שהציבור אוכל רמה כזו, מלמד עלינו כפרסומאים, יותר מאשר על הציבור. זה מה שהרגלנו אותו.

    זה מזכיר לי, שכשעבדתי אצל משרד אחד גדול (שאני מנוע מלהזכיר את שמו), ההוראה היתה תעשו את העיצוב בכוונה כמה שיותר דוסי, קיטשי ויאכנע שאפשר. מתוך בורות של מנהל המשרד. מתוך העולם הפנימי שלו ולא מתוך איזושהיא תובנה מקצועית.

    ושוב, סטטיסטית כמה ממנהלי משרדי הפרסום שלנו (מבלי להכנס לשמות) למדו פרסום? תקשורת חזותית? שיווק? קריאייטיב? ככה זה בדיוק נראה.

    דמיינו מצב שהיה ניתן לקנות במכולות שלנו רק לחם וחלב, והיינו אומרים, איזה יופי, הציבור שלנו אוכל רק לחם וחלב. איזה ציבור צנוע וחסכני… נו באמת! זה הג’יפה שנותנים לו, אז מה את רוצה בדיוק?

    אני מאמין שהפרסום החרדי נמצא דור שלם מאחורי הפרסום העולמי בכלל והישראלי בפרט. וחבל, הציבור שלנו נפלא, אינטיליגנטי וצרכני לא פחות מהציבור הכללי או העולמי.

    חבל שהמשרדים שלנו נראים ככה, ועוד יותר חבל שהלקוחות מקטינים עצמם מולם ומאשרים כזה קמפיין.

    ובולטון, תאמיני לי שלא כיף לרדת על בולטון. זה עצוב לי מאוד, שככה נראה המשרד הגדול במגזר. זה בסופו של יום משליך על כולנו. וחבל. תחרות בריאה לא מפחידה אף אחד, בתנאי שהיא מקדמת ומשדרגת את כל הקטגוריה. מה שלא קורה כאן.

  27. חבר’ה, ראיתי עוד מודעות שלהם ברחוב ואת הקמפיין על החלק האחורי באוטובוסים ומאוד נהנתי. נראה לי שאני מתחיל לאהוב את הקמפיין הענק הזה. נכון, חבל שלא מעסיקים עוד אנשים בסטודיו כדי שכל המודעות ייצאו טוב. אבל האסטרטגיה והכסף שהם שופכים על מדיה מוצאת חן בעיניי.
    אשמח אם מישהו ישלח לי למייל תמונות של הקמפיין על האוטובוסים. ושל פאשקעווילים. ושל פלאיירים. ושל מודעות אחרות בעיתונים. בכלל, נשמח לקבל כל דבר שזז בקמפיין הזה כדי להגיע לרשימת היתרונות המלאה ולפרסם אותה כאן. אנשי בולטון, נא עזרתכם באיסוף החומר. תודה.

  28. פרסומאים נכבדים.
    בזמן שאתם יושבים פה ומלהגים,
    בולטון פוטנציאל יוצרים לקופ”ח מכבי קמפיין ענק שעוד לא נראה כמוהו במגזר החרדי – בתחום הקופות חולים!
    ההוכחה לכך תהיה שפתאום תראו את התעוררותם של שאר הקופות.

    נ.ב. אין לי שום קשר ישיר או עקיף לבולטון
    פשוט קשה לי לראות חוסר פרגון.

  29. דודו נכבדי,
    לא כולם יושבים כאן ומלהגים. יש המון שפשוט עומדים וכוססים ציפורניים, לא יודעים אם להגיב ואיך. אכן, בולטון פוטנציאל יצרו קמפיין ענק וההוכחה היחידה היא הניראות שלהם בשטח. זה ששאר הקופות יתעוררו בהמשך לא אומר הרבה. דבר דומה קרה לא מזמן (חפש פוסטים ישנים יותר) עם קופ”ח מאוחדת ושוב – גם שם מכבי השתוללו עם המדיה. מי מתעורר ראשון? נו…
    לא כולם יושבים כאן ומלהגים. גם אנוכי הקטן התרשמתי מאוד מהקמפיין הנוכחי. אם היו כאן ביקורות על העיצוב – נכונות ובמקום הם היו. לא דיברו כאן על אפקטיביות הקמפיין, למרות שזה מה שהכי חשוב ללקוח. ולמשרד. דיברו על זלזול. והיה כאן משהו כזה.
    לא כולם יושבים כאן ומלהגים. יש כאלה שמפרגנים. אתה לא יחיד בפוסט.

  30. חכו לעובדה המסכמת של הקמפיין: עובדה מס’ ***: 13.959 מבוטחי שאר קופות החולים עברו בחודש האחרון למכבי שירותי בריאות. זאת עובדה!
    אני מפרגן. לא נפגעתי מהעיצוב. תסתכלו על המודעה של לפמ ותראו איך המודעה הזאת פתאום יפהפיה.

  31. אני דווקא כן רוצה ללהג. גם ליד לפ”מ הקמפיין הזה נראה פחות מקצועי…
    וחוצניק, הבעיה היא לא שחסר להם אנשים בסטודיו… ההיפך.. זה מה שקורה שנותנים לביצועיסט לעצב מודעה.. וד”ל.

  32. חוצניק, אני בהחלט לא מסכימה עם תגובתך הראשונה
    ( שכן הספקת להגיב מספר פעמים ואינני יודעת איך מעתיקים ציטוט)

    אמרת שהקמפיין הכללי לא משהו
    ראיתי רק את הבאנר שלהם ברשת, והוא מאד מוצלח
    הרבה אנשים לא עוברים קופה כי הם מתעצלים,
    ועל הדרך , בדרך מאד נעימה הם הכניסו את “עובדה מס 56:” יש למכבי את המומחים הכי טובים…
    ולאו דווקא בעיגול ורדרד של מבצע 2 ב-10

    אני גרה בעיר בה מכבי היא הקופה הכי טובה כך ש..
    בכל זאת בי-ם יהיה קצת יותר קשה לשכנע לעזוב את מאוחדת

  33. פייטרית,
    שלא לציטוט, אבל בתחתית כל תגובה, כחול, קטן וחמוד מופיע ‘ציטוט’. את לוחצת על זה, ואז כותבת כרגיל, ה’מערכת’ מוסיפה את הציטוט הנבחר מעל להגיגיך, ואם את רוצה לצטט כמה- אפשרי גם כן.
    תנסי, שווה ציטוט.

  34. איזו חמודה
    ידעתי שבסוף מישהי תתנדב להסביר לי

  35. http://mizbala.com/?p=5493

    אוף. הקטע עם האוטובוסים לא של בולטון.
    ואני ראיתי את זה על קו 1 ברחוב מלכי ישראל – ירושלים.
    וכך זה היה נראה:
    “אתה מספר [ 1 ] בתור?”
    “זה הזמן לעבור למכבי!”

  36. ואף אחד לא שם לשלומיאליות הפוטושופיסטית?

    כן הם החליטו במחשבה נוספת להשקיע קצת ולקרוא לצלם אמיתי שיצלם ‘על אמת’ ילד חרדי במשקפי ‘סמי עופר’ [למה לעשות לחמוד את זה???]
    אבל בלי חפיפיניקיות אי אפשר, לעטוף את הספרים בלבן-קופת-חולים עדיין אפשר, אבל למה להדפיס על הדף את כותרות הספרים, אם אפשר לעשות זאת בפוטושופ, והכיתוב כמובן שיצא עקום [במכון הלב, זה ניכר יותר]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן