מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
יענקי פרידמן, הרל”ש לשעבר של איש העסקים מנחם כרמל, מונה לסמנכ”ל השיווק של רשת ‘קו עיתונות’ במקום אבי בנטוב שעזב • בן ציון פדר, מי שניהל את המקומון הירושלמי של הרשת, ערק לטובת משרת סופרוויזר במשרד פרסום ‘אפיקים’ • ניצן קידר, מנהל החדשות של ‘קול ברמה’ מונה לעורך משנה של הרשת במקומו של שימי סגל שפרש אחרי חודשים ספורים בתפקיד • וזה לא סוף החדשות
YANKI_FRIDMAN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

YANKI_FRIDMAN רשת המקומונים ‘קו עיתונות’ בבעלות אריאל קוניק, ממשיכה לייצר כותרות ומדווחת על שינויים פרסונליים מעניינים. רק לאחרונה דיווחנו כאן על פרישתו של סמנכ”ל השיווק אבי בנטוב. בימים האחרונים נודע כי מי שיחליף אותו הוא יענקי פרידמן, הרל”ש לשעבר של מנחם כרמל. גורמים בעיתון אומרים כי פרידמן יסתגל עד מהרה לתפקידו החדש ויוביל את העיתון קדימה, בדיוק כפי שעשה זאת במסירות עד עתה – הפיגורה הבולטת של העיתון אבי בנטוב.

יצוין כי לאחרונה, מנהל המקומון בירושלים, בן ציון פדר, עזב את שורות ‘קו עיתונות’ כדי להצטרף לצוות המקצועי של משרד הפרסום ‘אפיקים’. פדר ערק ממערכת העיתון למשרד הפרסום תקופה קצרה לאחר ששרה פכטר עשתה צעד דומה – מכתבת בכירה ב’קו עיתונות’ למנהלת אגף היח”צ במשרד שבבעלות יגאל רווח.

אגב יגאל רווח, לפני פחות משבוע חגגו במשרד את הפיכתו של הבוס ל… סבא (מזל טוב!) עם לידתה של הנכדה הראשונה.

ובחזרה ל’קו עיתונות’: העיתונאי שימי סגל, שהתמנה לפני חודשים אחדים לעורך משנה של הרשת, הודיע על פרישתו. מהר מאוד נמצא המחליף: העיתונאי ניצן קידר.

NITZAN_KEIDAR קידר מונה בשבוע שעבר לשמש כעורך המשנה של רשת ‘קו עיתונות’, לצידו של העורך הראשי הוותיק ינון פלח. המצטרף החדש למערכת, יסייע בעריכת חלק מעיתוני הרשת ויכתוב טור קבוע בנושאים מדיניים, שכבר התפרסם בגיליון שיצא לאור בשבוע שעבר.

קידר בן ה-33, אב לארבעה, שימש בתפקידים במגוון תפקידי כתיבה ועריכה בענפי העיתונות והרדיו, ובמקביל למינוי, ימשיך לנהל את מחלקת החדשות של רדיו “קול ברמה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן