דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בשבוע שעבר דווח במוקד ההודעות של ביכלר כי חברת אגד החליטה להפסיק לפרסם במגזר החרדי • עוד נכתב, כי תקציב היח”צ, האסטרטגיה והייעוץ תקשורתי ימשיך להתנהל על ידי משרד הפרסום גל אורן BSD • הודעה זו גרמה לכמה אנשים להרים גבה: מדוע אגד מפסיקה את הפרסום? • מעניין
EGGED
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשבוע שעבר דווח במוקד ההודעות של ביכלר, כי חברת אגד החליטה להפסיק לפרסם במגזר החרדי. עוד נכתב כי תקציב היח”צ, האסטרטגיה והייעוץ התקשורתי ימשיך להתנהל במשרד הפרסום גל אורן BSD. הודעה זו גרמה לכמה אנשים להרים גבה: מדוע אגד מפסיקה את הפרסום?

EGGED
ההודעה ממוקד הנייעס של ביכלר

מיד עם קבלת ההודעה, החלו דיוני-עומק בקבוצות ווטסאפ שונות, בהן שותפים אנשי מדיה ותקשורת. יש מי שסבר כי אגד הפיקה לקחים מהקמפיין האחרון שהעלתה לאוויר, אשר כונה על ידי פרויקט דוסים “קמפיין הגנבים”. הקמפיין הזה, כך גרסו הפרשנים המלומדים, פגע קשה בתדמית הרעועה של אגד ואנשי הקואופרטיב הגדול הבינו שהזמנים השתנו ויש לנקוט באמצעי שיווק אחרים. אולי אגד החליטה להקצות את המשאבים הללו לטובת שיפור השירות ללקוחותיה?

בין כך או כך, רבים הסיקו כי אגד מפיקה לקחים ופועלת לתקן את הנזק התדמיתי הכבד שנגרם לה. שיפי חריטן, עיתונאית חוקרת מבית וואלה!, ביקשה תשובות מדובר אגד. מדוע הפסיקו לפרסם במגזר החרדי? והאם יש שחר לשמועות לפיהן הפסקת הפרסום נובעת כתוצאה מהפקת לקחים ובעקבות “קמפיין הגנבים”? אנו מביאים את התגובה המלאה, כפי שפורסמה בכתבה של חריטן “מדוע אגד הפסיקה לפרסם במגזר החרדי?”:

מאגד נמסר: “פרסום גל אורן BSD משמש זה שנים כיועץ אסטרטגי ותקשורתי של אגד ומלווה את פעילותו במגזר החרדי. אגד ימשיך ואף יעמיק את הקשר המקצועי עם פרסום גל אורן BSD בכל הקשור לאסטרטגיה וקשרי עיתונות ותקשורת.

“על-פי מדיניות הפרטת קווי התחבורה הציבורית, אגד יפסיק פעילותו בטווח הנראה לעין בחלק ניכר מהקווים המשרתים את ריכוזי האוכלוסייה החרדית. לפיכך אנו חייבים להתאים את פעילותנו, גם התקשורתית, להיקף הפעילות בשנת 2014. אגד ימשיך להשתמש בערוצי הפרסום המגזריים, על-פי הצורך, כדי להביא בפני קהל היעד את המידע הרלוונטי הנוגע לקווים המשרתים את ריכוזי האוכלוסייה החרדית.

“אין שחר לשמועות כי, הפסקת הפעילות במגזר היא תוצאה, כביכול, מהפקת לקחים לאחר הקמפיין שנועד להטמיע את נוהל התשלום עבור כל נסיעה עם העליה לאוטובוס. אגד, או מי מדובריו המוסמכים, מעולם לא האשים מי מנוסעיו “כגנבים”. אדרבה, הקמפיין הפרסומי באשר לחובת התשלום עם תחילת הנסיעה הוכתר בהצלחה רבה והתופעה שבגינה נוהל הקמפיין – כמעט ואינה קיימת עוד”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. ״עיתונאית חוקרת״?!
    לא נסחפתם.

    אתם אומרים שהידיעה הגיע ממוקד הוואטספ של הביכלרים ובחדא מחתא אתם מקרדיטים את העיתונאית החוקרת?

    זה לא הפשקוויל שהכרנו.
    זאת מערכת היחצ הפנימית של ״דוסים״, או שהתערבב לחוצניק הממשק?

  2. לגבי, הטוקבקיסט הנחמד,
    שלום

    ראשית, אני מודה לך על תגובתך. בימים קשים אלה בו הווטסאפ השתלט על השיח החברתי ברשת, דרושה השקעה ניכרת כדי לטקבק בגוף הידיעה, קל וחומר כשמדובר בפאשקעוויל.

    לעצם שאלתך, מגיע לעיתונאית קרדיט על הטיפול בפרשה מול הגורמים הרלוונטיים. אם המילה חוקרת מפריעה לך, שים לב שאני מרבה להרבות בסופרלטיבים גם כשלא צריך. לראיה תוכל לקרוא שוב את התגובה הזאת, ממש מתחילתה.

  3. גבי כתב:

    ״עיתונאית חוקרת״?!
    לא נסחפתם.

    אתם אומרים שהידיעה הגיע ממוקד הוואטספ של הביכלרים ובחדא מחתא אתם מקרדיטים את העיתונאית החוקרת?

    זה לא הפשקוויל שהכרנו.
    זאת מערכת היחצ הפנימית של ״דוסים״, או שהתערבב לחוצניק הממשק?

    קראתי את תגובתך הקוהרנטית 3 פעמים ועדיין לא השכלתי להבין מאיזה כאב בטן אתה סובל.
    חוץ מזה שמפריע לך הקרדיט לעיתונאית שאינני מכיר את טיב עבודתה באופן כללי, אך מקריאת הכתבה ניכר שטרחה ועמלה על השגת תגובה מפלוני באגד.
    זה יקירי ההבדל בין דיון נייעס בקבוצת ווטסאפ, לבין כתבה.
    קבלת מידע, בירור, פניה לבקשת תגובה, ופרסום הידיעה באופן אמין ומכובד.
    ולכאבי הבטן שלך. מומלץ לפנות לפורום דוקטורס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן