כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
משהו חדש מתחיל? בית המשפט ביטל מכרז של משרד הדתות בשל טענות שהשר נפתלי בנט תפר אותו למשרד הפרסום שליווה אותו – גל אורן • משרד הפרסום ליווה את הקמפיין האישי של נפתלי בנט בפריימריז בתוך ‘הבית היהודי’ ולאחר מכן את מפלגת ‘הבית היהודי’ • מה שהיה הוא שיהיה
OREN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משהו חדש מתחיל? בית המשפט ביטל הבוקר מכרז של משרד הדתות בשל טענות שהשר נפתלי בנט תפר אותו למשרד הפרסום שליווה אותו – כך מפרסם יאיר שרקי בגלי צה”ל. ‘גל אורן’ ליווה את הקמפיין האישי של נפתלי בנט בפריימריז בתוך ‘הבית היהודי’ ולאחר מכן את מפלגת ‘הבית היהודי’ בבחירות האחרונות. לאחרונה נטען כי המכרז של המשרד לשירותי דת בראשות הרב אלי בן דהן (‘הבית היהודי’) נתפר למידותיו של ‘גל אורן’, וכי היו הצעות זולות ממנו במאות אלפי שקלים.

OREN
אורן אלימלך, מנכ”ל ‘גל אורן’

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי הקריטריון בגינו זכה משרד הפרסום במכרז (שירותי שיווק בהם מתמחה ‘גל אורן’ באופן בלעדי) פסול – והורה לוועדת המכרזים לבחון מחדש את ההצעות השונות.

עורך הדין ישראל באך שהגיש את העתירה, אמר לגלי צה”ל: “לא יתכן שמשרד ממשלתי יזלזל כל כך בכספי הציבור. בית המשפט המחוזי בירושלים קבע חד משמעית כי נפלו ליקויים חמורים במכרז למתן שירותים לשנת השמיטה שבוצע על ידי המשרד לענייני דת. מדובר בליקויים שאילצו את בית המשפט לבטל את המכרז ולהחזירו לוועדת המכרזים שתדון בו מחדש”.

מהמשרד לשירותי דת נמסר בתגובה: “פסק הדין דוחה חד משמעית את הטענה בדבר קשר פסול או משוא פנים עם חברת גל-אורן, וכן את הטענה כאילו הייתה בעיה כלשהי עם הארכת המועד להגשת הצעות במכרז. בסיכומו של עניין, העניין מוחזר לוועדת המשנה לבחינת שקלול הנקודות מחדש”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן