WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
המודעה שהכי אהבנו בקמפיין הזה, זאת עם אשכול הענבים, עוררה דיון מרתק בקבוצת הווטסאפ של פאשקעוויל. יש מי שמאוד אהב ויש, כמו בכל מקום, מי שמצא בה נקודות לא טובות • כותב השורות מצא לנכון לפרגן מאוד ולהסביר כי המודעה קולעת בול, לדעתו, ופוגעת במדויק בבטן הרכה של קהל היעד – תרתי משמע • כנסו כנסו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כפי שהבטחנו לאחרונה, אנחנו מפרסמים את הקמפיין המלא של “דסקל” כפי שעלה למדיה ערב חג הפסח תשע”ד באמצעות משרד הפרסום קלמן V. המודעה שהכי אהבנו, זאת עם אשכול הענבים, עוררה דיון מרתק בקבוצת הווטסאפ של פאשקעוויל.

יש מי שמאוד אהב את המודעה ויש, כמו בכל מקום, מי שמצא בה נקודות לא טובות. הקמפיין מתנשא? היה כבר בעבר? אין אמת בפרסום? כותב השורות מצא לנכון לפרגן מאוד ולהסביר כי הקמפיין קולע, לדעתו, ופוגע במדויק בבטן הרכה של קהל היעד – תרתי משמע. שאפו.

DASKAL (1) DASKAL (2) DASKAL (3) DASKAL (4) DASKAL (5) DASKAL (6) DASKAL (7) DASKAL (8) DASKAL (9) DASKAL (10) DASKAL (11) DASKAL (12) DASKAL (13) DASKAL (14)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. בידול מקסים.
    ביתרון האחיזה בשוק והוותק אין מי שיכול לתת תשובות, בשונה מיתרונות ה’קליל’, או ‘ג’ט שחור’ שקלמן עצמו השתמש בו ללקוחו הקודם.
    עבודה 10.
    ידידך יצחוק.

  2. אני חכיתי למודעת תשובה מאחד המתחרים:

    ויזואל:
    צימוק בקופסת תכשיטים.
    טקסט:
    לא משנה מה לובשים כולם,
    מי שמבין לובש “בלהבלה”

    בלבלה מותג מנצח וכו’.. וכו’…

    בעיני עם כל הכבוד ויש כבוד, ל’קלמן וי’ יש סגנון אגרסיבי וכוחני שלא תמיד מועיל ללקוחות,
    דסקל עד היום היו בעיני מותג מלכותי רמה אחת מעל כולם בהלבשה חסידית,
    המודעות הללו הורידו את הרמה שלו בעצם ההשוואה אל מול האחרים.

  3. אם 78 אחוזים מהקוראים יושבים על העיתון עם חליפה מדוסקלת
    מה צורך בשטחי הסדינים הללו??

    ואם המתחרים קטנים עד כדי כך, אז גם צימוקים הם לא שווים…

  4. למה קוקה קולה תנובה וחברת החשמל שאין לו מתחרה מפרסמים ?

    כל חברה מובילה מס’ 1 חייבת להשקיע בשביל להישאר במקום ההוא
    ולהזהיר את המתחרים אל תיכנס אליי לזירה אני בעל הבית פה.

    @ תמיהה:

  5. עד היום דסקל לא התייחסו למתחרים כלל כאילו היו אויר
    ובצדק 🙂
    פעם ראשונה שהם מתייחסים ולעני”ד זה יהיה בעוכריהם

  6. קמפיין יפה.

    חבל שעדיין לא השכילו לפרסם את מרכולתם גם לקוראי המבשר

  7. הרעיון של “היתר את כל היתר” – לקוח מקמפיין נושן של אחד העיתונים המובילים בארץ
    שפירסמו:
    70 אחוז מהישראלים קוראים אותנו – והיתר – את כל היתר

  8. בעיני סתם בן אדם מהצד הפרסומת של דסקל הוא אגרסיבי הוא בא ובונה את עצמו שהוא 78% כל השאר זה 22% בעיניי זה מבחיל רויאל ההלבשה לדוגמא פרסומת יותר קלאסי לא מדבר באחוזים נקודה למחשבה עוד משהו קטן לגבי דסקל כמו שחברת סלקום שיש להם מתחרים צרכניית יש שהוא הגדולה בשוק לא מייצגת את עצמו באחוזים זה בעייני שטות מה שהם עשו

  9. הקמפיין הזה מטומטם.

    א. ה78 אחוז הם לא קהל היעד שלהם. ה”יתר” הם הם קהל המטרה. אם כך למה אתם קוטלים את קהל היעד שלכם??? זה מה שיגרום להם לעבור אליכם????!

    ב. מה עניין פירות לאופנה??? אתם ירקנים או מוכרים הלבשה? איזו רצינות זה משדר?

    השם ישמור. ככה זה כשלא לומדים אצל עופר ענו ומתעסקים בתחום אנשים שלא התמקצעו במקומות הנכונים או שלא התמקצעו בכלל. כמה חבל על שיש הרבה כאלה בענף.

  10. חברה, לא לזלזל במשרד הפרסום הנ”ל
    הוא הכין לוגו ובזכותו הגיעו מילון איש להפגנה!

    אתם מכירים משרד שיכול בזכות לוגו להביא מיליון איש להפגנה?
    78% מהמשרדים אין להם מושג מה זה קריאיטיב והיתר יתר יתר…..

  11. 78% זו העבודה היפה שדמיון עשו.
    בואו נראה את קלמן V מביאים את ה’יתר’.

  12. פחחחח…
    צביקה, מקווה שכתבת בציניות את הדברים.
    כולה התנדבור או רבו על ההתנדבות לעשות את הלוגו בזכות הקומבינות בעיריית ים וחילולי השבת, וד”ל

  13. הי
    בתור אחד שאוכל, נושם, ומרים משקולות בעולם הפרסום
    אני שמח ומבחינתי זהו יום חג לעולם הפרסום החרדי שסוף כל סוף יש משרד אחד אמיץ שהרים את הכפפה ובחלוציות הביא אותה במודעה עפה! מזנקת בעליה! חדשנית, מרעננת, עסיסית ומפתיעה והכי חשוב לא באנלית ומכירה טוב את השוק (כך זה מרגיש לי לפחות…)
    די, חברים! לא נמאס לכם לראות את הטקסטורה של החליפות בכל פרסום של הלבשה חסידית??? לפעמים נראה לי שהפרסום החרדי קצת תמים מידי ועושה רוורס….
    אגב, אני לא מכיר את קלמן וי בכלל, מישו יודע מי הגרפיקאי התותח שם?

  14. הלואי שזה 78 אחוז אני מבני ברק 15.000 משפחות חסדיות גרים בבני ברק 5 אלף מהם קונים בצורכניית גור כי הם רוצים זול ובברדווי גם הרבה קונים בגלל שזה זול ומה עם רויאל אין לא קלינטים ואמריקן גם אבל אני אומר לכם אני קצת מכיר את התחום אין על GB גי בי סחורה הכי יפה וטובה

  15. ההלבשה רויאל יצא היום בהברקה לאור זאת שבשבוע אחרון הם הכניסו כובעים ברשת חולק היום במקוואות שמפו ראיון מבריק שאף אחד לא חשב על זה קודם גם פרסומת מסיבי היום אם זה בעיתונים אם זה בגליונות ברחוב עשו צעד חכם על זה שעברו חברת פרסום לענ”ד

  16. בתור מודעה ראשונה, התחלת טוב…

    אבל, קלמן, עם כל הכבוד, נמאס כבר מהסטריפים המשעממים שחוזרים על עצמם ללא שום קשר, העיקר שיש % במודעה!

  17. קלבן בורשטיין, הגפיקאי מס’ 1 בארץ !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן