דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אז מאיפה להתחיל? סרטוני ההסברה של פיקוד העורף למגזר החרדי כל כך הזויים, לא מקצועיים וחסרי חן, עד אשר נאלצנו לשאול חברים מה דעתם לגבי הסרטונים של פיקוד העורף לאוכלוסיה המפגרת, והם הבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים • אם בא לכם לסבול קצת, כנסו וצפו בסרטונים המצורפים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אז מאיפה נתחיל? סרטוני ההסברה של פיקוד העורף למגזר החרדי הזויים, לא מקצועיים וחסרי חן. שאלנו חברים מה דעתם לגבי הסרטונים של פיקוד העורף לאוכלוסיה המפגרת, והם הבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים.

לפני כשבועיים, לאחר פרסום הסרטון הראשון בסדרה – “פתאום אזעקה” – כולנו נעלבנו. סטטוסים רבים נכתבו בגנות ההפקה המבישה והמביכה. היום, לאחר פרסם הסרטון השני, אנחנו מבינים שזה מה שמגיע לנו. בשעות הקרובות נראה סטטוסים זועמים ובזה זה ייגמר. נראה שהאחראים למחדל לא צפויים להפיק לקחים והלוואי שנתבדה.

Screenshot_3 Screenshot_4

“סרטון ההסברה (?!) קטסטרופה!!”, כותבת פרסומאית חרדית בקבוצת הווטסאפ של פאשקעוויל. “איך הצליחו לרדת לרמה כזו?”. לא נצטט תגובות נוספות כדי לנסות לשמור על כבוד האכסניה.

ובכן, היוצרים יוכלו לטעון שאנחנו לא מקצועיים כי לא ביקשנו תגובה לפני הפרסום המכפיש, ואולי לא מגיע לנו יותר מזה כי אנחנו לא מתגייסים לצה”ל, אבל אנחנו סבורים שמותר לנו להחזיר באותה מטבע. אנחנו לא מקצועיים? בכל מקרה, פנינו לקבל תגובה באמצעות הפייסבוק. תגובת הגורם הרלוונטי תתפרסם לכשתגיע.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. ‘מרכז מידע בכל השפות’…
    מסתבר שיש שפות שהם עדיין לא מבינים….

  2. מה השם של השחקן, בסרטון הראשון?

    צריך פשוט לרדת עליו, פעם הבאה הם יחשבו פעמיים לפני שהם מאשרים סרטון

  3. והנה תגובת פיקוד העורף לסרטונים המבישים, בעקבות טענותיי על רמה נמוכה, אם בכלל:

    “יצחק שלום, אנו לא עושים פרסומות. אנו עושים סרטי הסברה להעברת מסרי התגוננות והנחיות לציבור והרמה שלהם טובה בהחלט לשם המטרה אליהן נועדו.”

    לשאלתי האם זו עבודה שלהם או של לפ”מ, ענו (בפייסבוק): “אלו סרטים שפיקוד העורף מכין.”

    תפגיזו אותם בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן